Ow hoe gaaf! Honden zijn zo tof! Wat voor rassen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:Boris en Ringo zijn me honden, Boris is de gene in me avatar
Alleen maar slaapkamer ?quote:
Tis maar 10 uurtjes rijdenquote:
Hoe bedoel je alleen maar slaapkamer?quote:
Border coliesquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow hoe gaaf! Honden zijn zo tof! Wat voor rassen?
Dan hebben we onderweg genoeg rust om even rustig na te denkenquote:
Awwwwwquote:
Ik was ff kritisch / grappig op een reactie van MNR aan het reagerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je alleen maar slaapkamer?
so cutequote:
Nadenken? Waarover? En wie is we?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan hebben we onderweg genoeg rust om even rustig na te denken
[..]
Awwwww
Kijk dan:
[ afbeelding ]
Eindigen in de slaapkamer doe ik sowieso, ik heb toch m'n nachtrust wel nodigquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik was ff kritisch / grappig op een reactie van MNR aan het reagerenDie aangaf dat er wat gaat eindigen in een slaapkamer
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan hebben we onderweg genoeg rust om even rustig na te denken
[..]
Awwwww
Kijk dan:
[ afbeelding ]
Rust in mijn hoofd. Gedachten ordenenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nadenken? Waarover? En wie is we?[..]
Ja nachtrust ging je van dit bezoek iig niet krijgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eindigen in de slaapkamer doe ik sowieso, ik heb toch m'n nachtrust wel nodig
Ah ik snapquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Rust in mijn hoofd. Gedachten ordenen
Haha, gewoon ik, soms praat ik in de we-vorm. Niets achter zoeken. Gewoon mijn gedachten en mij
Niet? Ik ben hier om te weken hoor, dus die nachtrust zou ik wel graag willenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja nachtrust ging je van dit bezoek iig niet krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |