Aangezien zijn gezond verstand hem in de steek laat, neem ik die rol even over.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef mrbox het volgende:
Joh, dat is gewoon ff z'n trots dat spreekt
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Helemaal gek zijn op een meisje en als ze je afwijst haar in één keer een dom schaap vinden? Dan ben je vooral een slechte verliezer.
Hey rustig, rustig...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dom schaap is het dus gewoon !
Terwijl ze zelf al wel zo ver is om te weten dat die gast gewoon een klootzak is!
Serieus, als je zo kortzichtig bent verdien je mij niet eens...
quote:
Ik vind haar als persoon ook leuk hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Helemaal gek zijn op een meisje en als ze je afwijst haar in één keer een dom schaap vinden? Dan ben je vooral een slechte verliezer.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien zijn gezond verstand hem in de steek laat, neem ik die rol even over.
+1quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien zijn gezond verstand hem in de steek laat, neem ik die rol even over.
Wie weet zag zij het gewoon als iets vriendschappelijks. Niet alle afspraakjes tussen man en vrouw hoeven immers tot een relatie te leiden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef KudFokker het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze tot zover op me ingegaan is (door 2x af te spreken bijvoorbeeld)
Mogelijk dacht ze er wel klaar voor te zijn en is ze er door de dates met jou o.a. achter gekomen dat ze er nog niet klaar voor wasquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind haar als persoon ook leuk hoor
Maar dit is wel gewoon een domme keuze van haar vind ik
Ik snap sowieso niet waarom ze tot zover op me ingegaan is (door 2x af te spreken bijvoorbeeld)
Jij hebt wel wat met oudere mannen?quote:
Geen dank!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mogelijk dacht ze er wel klaar voor te zijn en is ze er door de dates met jou o.a. achter gekomen dat ze er nog niet klaar voor was
Dat dus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet zag zij het gewoon als iets vriendschappelijks. Niet alle afspraakjes tussen man en vrouw hoeven immers tot een relatie te leiden.
Hehehe. Nee, ik zocht een mooie quote. En deze heeft me van de week opgevrolijktquote:
Weltrusten!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen dank!
Ik ga lekker mijn bedje inEven wat leren, tv kijken & slaapje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |