Helaaas, de beurt was aan Pim, door dat touw door zn armbandje te halenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is er deze keer gebeurd waardoor Peukenmarie benadeeld werd?
Dan gaat er geen bier naar binnenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Danny het volgende:
Poll:
Biertje...
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, 4 stuks
»Ja, 2 stuks 0 Votes
»Ja, 4 stuks 1 Votes
»Ja, 6 stuks 0 Votes
»Nee, geen een! 0 Votes
»Poll sluit 21 mei om 23:00 u 0 Votes
Dit is weer zo'n poll die niet helemaal eerlijk is.
Stel dat op 2,4 en 6 biertjes elk 3 stemmen komen en op nee 4 stemmen, gaat er dan wel of geen bier naar binnen?
Want er zijn dan 9 stemmen op ja en maar 4 op nee natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het niet toegeven van onzeker zijn is een vorm van onzekerheid.
Is overigens niets mis mee: onzekerheid.
???? eline???? volg je het welquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:18 schreef truwi het volgende:
mooi pim wint en eline weer zeuren over haar verlies.
Dat is wel het plan ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij blijven de streams morgenavond na de finale gewoon aan, en wordt het een in en uitlopen van overlevers en andere bekenden.
Dat zou helemaal mooi zijnquote:
thnxquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers, de eindstand van de halve finale De deelnemersranking
Leukquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel het plan ja.
En Peter gaat ook optreden met z'n singeltje.
Wat leuk!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel het plan ja.
Grazie NMNS. Grafici bellissimi.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers, de eindstand van de halve finale De deelnemersranking
Heeft de mail vanmiddag goed gelezen en onthouden en denkt goed na nuquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ontopic; valt het nou iedereen op dat Marielin NIET klaagt? DAT is het verschil tussen een eerlijke opdracht waar niemand een oneerlijk voordeel heeft en de andere opdrachten.
Nogmaals; top-opdracht. Jammer dat Marielin verloren heeft, maar soit. Als het eerlijk gaat ben ik al snel tevreden
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
ehh.... daar ben ik niet helemaal zeker van
Dat is leukquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel het plan ja.
Triestquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
mooi gezegdquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
zit eline boven te zeuren dat ze eruit moest?!?!
ontopic; valt het nou iedereen op dat Marielin NIET klaagt? DAT is het verschil tussen een eerlijke opdracht waar niemand een oneerlijk voordeel heeft en de andere opdrachten.
Nogmaals; top-opdracht. Jammer dat Marielin verloren heeft, maar soit. Als het eerlijk gaat ben ik al snel tevreden
Heel leuk,vooral Marielin lacht vaak hehhh euhhheuhhquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:37 schreef Laysa het volgende:
ze hebben het nog redelijk leuk met zn 2en...
Dat duurt nog zo langquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:35 schreef mooiiiiii het volgende:
Wat zullen we de streams wederom gaan missen.Ik wil een nazomerfeestje met Fokkers only
de rommelmarkt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Triest
Maar goed, er zal wel een markt voor zijn
En het was nog wel z'n vriendschapsbandje wat eline heeft omgedaan bij hem.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, een man met een armbandje, daar waren ze niet op berekend
zal de streams zeker gaan missen en ook het COSsenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:35 schreef mooiiiiii het volgende:
Wat zullen we de streams wederom gaan missen.Ik wil een nazomerfeestje met Fokkers only
Zit je daar nou Gert? Zo ja, kun je dan niet ff vragen of ze er een pakje sigaretten ingooien?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel het plan ja.
Nog niet goed ingevuldquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat duurt nog zo lang![]()
Ik snap jou niet, je bent een man en wordt oma
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh hoe romantisch, vooral dat "punje" klinkt wel lekker.![]()
Dat heb ik dan weer gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |