ja he ? uit dat lachje spreekt haar onzekerheid ( die ze volgens eigen zegge niet heeft )quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef R0T29 het volgende:
Oh...hou nou eens op met dat kutlachje achter ieder woord....uhuhhu
zij klaagt idd niet. ze hadden bij deze opdracht gelijke kansen. en dit was zeker een leuke opdrachtquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
zit eline boven te zeuren dat ze eruit moest?!?!
ontopic; valt het nou iedereen op dat Marielin NIET klaagt? DAT is het verschil tussen een eerlijke opdracht waar niemand een oneerlijk voordeel heeft en de andere opdrachten.
Nogmaals; top-opdracht. Jammer dat Marielin verloren heeft, maar soit. Als het eerlijk gaat ben ik al snel tevreden
Had helemaal niet echt een hekel aan d'r, maar zonder dat irritante stemmetje van Eline is dit echt wel irritatie opwekkend. Straks word ik nog voor Pim...quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja he ? uit dat lachje spreekt haar onzekerheid ( die ze volgens eigen zegge niet heeft )
Het niet toegeven van onzeker zijn is een vorm van onzekerheid.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja he ? uit dat lachje spreekt haar onzekerheid ( die ze volgens eigen zegge niet heeft )
Spanning voor morgen natuurlijk. Lijkt me logisch dat ze zenuwachtig en ietwat onzeker is over wat komen gaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
10 keer dat lachje wat echt overkomt, dan dat nep lachje (hinnik) van Elientje.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef R0T29 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Danny het volgende:
Poll:
Biertje...
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, 4 stuks
»Ja, 2 stuks 0 Votes
»Ja, 4 stuks 1 Votes
»Ja, 6 stuks 0 Votes
»Nee, geen een! 0 Votes
»Poll sluit 21 mei om 23:00 u 0 Votes
Dit is weer zo'n poll die niet helemaal eerlijk is.
Stel dat op 2,4 en 6 biertjes elk 3 stemmen komen en op nee 4 stemmen, gaat er dan wel of geen bier naar binnen?
Want er zijn dan 9 stemmen op ja en maar 4 op nee natuurlijk.
Erg irritant iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef R0T29 het volgende:
Da's bijna een win/win situatie....quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Danny het volgende:
Poll:
Biertje...
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, 4 stuks
»Ja, 2 stuks 0 Votes
»Ja, 4 stuks 1 Votes
»Ja, 6 stuks 0 Votes
»Nee, geen een! 0 Votes
»Poll sluit 21 mei om 23:00 u 0 Votes
Dit is weer zo'n poll die niet helemaal eerlijk is.
Stel dat op 2,4 en 6 biertjes elk 3 stemmen komen en op nee 4 stemmen, gaat er dan wel of geen bier naar binnen?
Want er zijn dan 9 stemmen op ja en maar 4 op nee natuurlijk.
kloptquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht dat ik zonet nog 2 biertjes op de koelkast zag staan.
Ben blij dat ze dat niet gedaan hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat met die fietsen van gisteren had opnieuw gemoeten eigenlijk
Dat moet de darkside zijn !quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:23 schreef Maria44 het volgende:
Noemde Pim nou de regie lijers omdat zijn armbandje kapot is?
Foei Pim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |