Inderdaad hele goeie opdracht!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:16 schreef akveor het volgende:
Gefeliciteerd Pim. En ook de redactie met deze leuke opdracht!
Ze mag nu d'r bh aanhouden?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, alleen het stinkpak weer aan.
Voor de zekerheid quote ik het nog evenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:16 schreef Noelle06 het volgende:
Dit vond ik nou een leuk duel![]()
Marielin feliciteerd Pim netjes hebben de anti-Marielin dat ook gehoord
Wat een goede opdracht zonder rare arbitraire beslissingen al niet voor verschil maakt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:15 schreef Danny het volgende:
en zoals verwacht vat Marielin het prima op omdat het eerlijk is verlopen
leuke opdracht. misschien wle de leukste tot nu toe
quote:
zekersquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:18 schreef willllll het volgende:
was spannend om naar te kijken wel leuk dat ze elkaar niet konden zien
Hij mist Elientjequote:
zit eline boven te zeuren dat ze eruit moest?!?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:18 schreef truwi het volgende:
mooi pim wint en eline weer zeuren over haar verlies.
nou nou nouquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:20 schreef juliana het volgende:
Ik irriteer me niet snel aan mensen, maar inderdaad dat kutlachje van dat mormel..
Die zit boven, trap oplopen en klaaaarrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij mist Elientje![]()
Marielin dacht dat ze opgehangen zouden worden
Wie het langst leeft wint?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij mist Elientje![]()
Marielin dacht dat ze opgehangen zouden worden
ah, ze klaagt niet dus moet er wat anders gevonden wordenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:20 schreef juliana het volgende:
Ik irriteer me niet snel aan mensen, maar inderdaad dat kutlachje van dat mormel..
Idd. een eerlijke opdracht voor beidequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
zit eline boven te zeuren dat ze eruit moest?!?!
ontopic; valt het nou iedereen op dat Marielin NIET klaagt? DAT is het verschil tussen een eerlijke opdracht waar niemand een oneerlijk voordeel heeft en de andere opdrachten.
Nogmaals; top-opdracht. Jammer dat Marielin verloren heeft, maar soit. Als het eerlijk gaat ben ik al snel tevreden
bunker wattes?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef truwi het volgende:
whahah en weer geen peuken Pim goed gedaan.
Mooie opdracht Bunker cru
Mogen nu de steentjes weer terug?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ontopic; valt het nou iedereen op dat Marielin NIET klaagt? DAT is het verschil tussen een eerlijke opdracht waar niemand een oneerlijk voordeel heeft en de andere opdrachten.
Nogmaals; top-opdracht. Jammer dat Marielin verloren heeft, maar soit. Als het eerlijk gaat ben ik al snel tevreden
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:20 schreef juliana het volgende:
mij wel, dat had ik op de valreep nog gemeld in het vorige topicquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |