Camping niet. Festivalterrein wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:55 schreef Bad_eendje het volgende:
"Het is absoluut verboden om glas, blik, plastic flessen, drank of eten, in welke verpakking dan ook mee naar binnen te brengen"
Controleren ze hier streng op?
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op het festivalterrein? Ja, meestal doorzoeken ze echt je tas.
Oke, dan hoef ik het ook niet te proberenquote:
okay, dankje.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:45 schreef Tijgertje. het volgende:
Super de Boer is maandag dicht.
Net gebeld.
Bij mij gaat er wel een flesje JackieD mee in me tas.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:05 schreef Bad_eendje het volgende:
Oke, dan hoef ik het ook niet te proberen.
Maar op de camping controleren ze nietquote:Op maandag 25 mei 2009 17:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
okay, dankje.![]()
[..]
Bij mij gaat er wel een flesje JackieD mee in me tas.![]()
Gewoon diep tussen wat spullen verstoppen.Op de camping is dat wel lekker.
![]()
volgens het forumbericht wel....quote:
Nou het is wel een band die de naam headliner mag dragen vind ik....quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef SCH het volgende:
Oasis, dat meen je toch niet? Gatverdegatverdamme. Dat is toch geen vervanger?
Beiden goede bands maar verder uh... wtf?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Tool?
Liever Intwine of Alice in Chains!
Oh joepie, daar wil ik wel echt speciaal voor naar pinkpop komen.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef LeonH het volgende:
Michiel meldt net dat het gerucht gaat dat Van Velsen de reserveband is
Live een enorme kutband.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het is wel een band die de naam headliner mag dragen vind ik....
Geld terug gaat niet lukken hoor, "programma is onder voorbehoud van wijzigingen" enzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Live een enorme kutband.
Ik wil echt mijn geld terug als DM niet komt, dan gaan we niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |