Tent op een andere plek?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:17 schreef Cyclonist het volgende:
De opbouw van het terrein schiet al op
[ afbeelding ]
AC/DC doe op eigen verzoek geen openlucht optredens deze tour.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:21 schreef Shadow_NL het volgende:
AC/DC tourt dan ook niet dus zou dan niet een alternatief kunnen zijn?
Aangezien de band tussen 29 mei en 4 Juni niet tourt zou het wel een mogelijkheid zijn: http://www.tourtracker.com/artist/acdc/1002923
Hoewel Jan Smeets rond December in een interview heeft aangegeven dat AC/DC zeker niet zou komen, zou die misschien nu wel iets geregeld kunnen hebben. En qua kosten zal het ongeveer evenveel als Depeche Mode zijn.
jaaaa Hit Me TV is zooo tof!!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Als het dan toch een Nederlands bandje moet worden dan wil ik Hit me TV
Beter Oasis, Arctic Monkeys, Editors, Kings of Leon of Kane.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:17 schreef Junkie het volgende:
Heb een beetje zitten rondkijken op de diverse bandsites.
Oasis, Radiohead., Pet Shop Boys, Artic Monkeys, Faith no More, Kraftwerk, Nick Cave and the Bad Seeds, Editors, Limp Bizkit, Kings of Leon
Wie o Wie?![]()
Ow en liever niet....
Kane
Owh, en Ilse de Lange speelt al in Limburg.
Dat was erg vet inderdaad, daar was ik toen ook..quote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef Joesse het volgende:
of misschien weten ze Peter Gabriel te porren voor een one-offen anders, Basement Jaxx zou ook een mooie afsluiter zijn, in ieder geval feest!
In 2004 kwam David Bowie uiteindelijk niet op Werchter (als afsluiter) en toen was 2 Many DJ's de vervangings-act. Ik zag het helemaal niet zitten, maar het was uiteindelijk toch heel gaaf! Dus iets vergelijkbaars zou kunnen nu met Basement Jaxx. Maar vooralsnog hopen dat DP toch komt
De gemiddelde DM-fan zul je waarschijnlijk het meest blij maken met Kraftwerk of Pet Shop Boys. Maar die laatste zie ik niet echt voor me op Pinkpopquote:Op maandag 25 mei 2009 01:17 schreef Junkie het volgende:
Heb een beetje zitten rondkijken op de diverse bandsites.
Oasis, Radiohead., Pet Shop Boys, Artic Monkeys, Faith no More, Kraftwerk, Nick Cave and the Bad Seeds, Editors, Limp Bizkit, Kings of Leon
Wie o Wie?![]()
Ow en liever niet....
Kane
Owh, en Ilse de Lange speelt al in Limburg.
Op het festivalterrein? Ja, meestal doorzoeken ze echt je tas.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:55 schreef Bad_eendje het volgende:
"Het is absoluut verboden om glas, blik, plastic flessen, drank of eten, in welke verpakking dan ook mee naar binnen te brengen"
Controleren ze hier streng op?
de Appie is iig dicht, verder weet ik t niet..quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef Fiji het volgende:
Maar ff een vraag. Zijn maandag de supermarkten in de omgeving van Pinkpop geopend? Het zal wel niet ivm pinksteren
De onderstaande Super is dichtbij camping B en het station, maar ik zie niks op de site staan. En bij de C1000 is het ook afhankelijk van het filiaal. Dus je moet maar even bellen.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef Fiji het volgende:
Doe mij maar Oasis, Kings of Leon of Radiohead.
Maar ff een vraag. Zijn maandag de supermarkten in de omgeving van Pinkpop geopend? Het zal wel niet ivm pinksteren
De Lowlands-Meet faalt ook ieder jaar keihard. En verwacht niks anders van de Pinkpop meet.quote:
Camping niet. Festivalterrein wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:55 schreef Bad_eendje het volgende:
"Het is absoluut verboden om glas, blik, plastic flessen, drank of eten, in welke verpakking dan ook mee naar binnen te brengen"
Controleren ze hier streng op?
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op het festivalterrein? Ja, meestal doorzoeken ze echt je tas.
Oke, dan hoef ik het ook niet te proberenquote:
okay, dankje.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:45 schreef Tijgertje. het volgende:
Super de Boer is maandag dicht.
Net gebeld.
Bij mij gaat er wel een flesje JackieD mee in me tas.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:05 schreef Bad_eendje het volgende:
Oke, dan hoef ik het ook niet te proberen.
Maar op de camping controleren ze nietquote:Op maandag 25 mei 2009 17:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
okay, dankje.![]()
[..]
Bij mij gaat er wel een flesje JackieD mee in me tas.![]()
Gewoon diep tussen wat spullen verstoppen.Op de camping is dat wel lekker.
![]()
volgens het forumbericht wel....quote:
Nou het is wel een band die de naam headliner mag dragen vind ik....quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef SCH het volgende:
Oasis, dat meen je toch niet? Gatverdegatverdamme. Dat is toch geen vervanger?
Beiden goede bands maar verder uh... wtf?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Tool?
Liever Intwine of Alice in Chains!
Oh joepie, daar wil ik wel echt speciaal voor naar pinkpop komen.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef LeonH het volgende:
Michiel meldt net dat het gerucht gaat dat Van Velsen de reserveband is
Live een enorme kutband.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het is wel een band die de naam headliner mag dragen vind ik....
Geld terug gaat niet lukken hoor, "programma is onder voorbehoud van wijzigingen" enzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Live een enorme kutband.
Ik wil echt mijn geld terug als DM niet komt, dan gaan we niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |