Ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef SCH het volgende:
Mensen die Van Velzen beter vinden dan Depeche Mode???
Mijn bek valt hier echt open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Van Velzen als vervanger voor DM, dat daar nog mensen intrappen![]()
Het was al een zeer matige line up en nu valt een van de betere namen weg...
Jan heeft volgend jaar heeeeeel iets goed te maken anders zal hij mij niet meer terugzien
Ik kan ook niet meer dan ingaan wat op de 3fm wordt gezegd. Begrijp natuurlijk dat er geschoven gaat worden Placebo dan gaat afsluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Waar precies? In Nederland of België zijn geen aparte concerten van Depeche Mode.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik snap dat het een tegenvaller is als één van je favoriete bands wegvalt, maar als je de rest van PP echt niet de moeite waard vindt had je toch net zo goed naar een Depeche Mode-concert kunnen gaan?
Hm ok, da's balen dan maar ik vind het toch een beetje de sfeer verpesten als iedereen nu gaat doen alsof de rest van het festival waardeloos is. Ik ken Depeche Mode nauwelijks (te jong voor, so sue me) en ik ga toch graag naar Pinkpop, vind het niet zo leuk voor de voorpret als mensen het gaan lopen afkraken.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Waar precies? In Nederland of België zijn geen aparte concerten van Depeche Mode.
De Staat, Me First And the Gimme Gimmesquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef SCH het volgende:
Wat wordt volgens jullie nou echt een verrassing van de minder bekende bands?
Inderdaad, vooral die echte oude uit de jaren '70.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De Staat, Me First And the Gimme Gimmes
Net ook op Ned. 3 gekeken. Erg tof, die oude beelden![]()
![]()
Wel jammer dat de fragmenten wat kort waren. Maar goed, kreeg er nog meer zin in door het zien van de beelden
Weet je dat zeker? vorig jaar maar 2 6packs meegenomen voor het geval er gecontroleerd zou worden bij het opgaan van de camping. Werd niet op gecontroleerd, maar wat als je met een paar trays komt aanzetten? ooit al eens iemand problemen mee gehad? Ik zag ze vorig jaar met hele bolderwagens met trays, flessen sterke drank en zelfs beertenders het terrein op gaanquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral die echte oude uit de jaren '70.
En wat een idioot is Jan Smeets dat hij Supertramp toen niet geboekt heeft.
Vorig jaar heb ik vanuit de Super de Boer vele glazen flessen drank de camping op weten te krijgen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? vorig jaar maar 2 6packs meegenomen voor het geval er gecontroleerd zou worden bij het opgaan van de camping. Werd niet op gecontroleerd, maar wat als je met een paar trays komt aanzetten? ooit al eens iemand problemen mee gehad? Ik zag ze vorig jaar met hele bolderwagens met trays, flessen sterke drank en zelfs beertenders het terrein op gaan![]()
Goed verstopt onderin de tas met kleren zeker?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik vanuit de Super de Boer vele glazen flessen drank de camping op weten te krijgen.
Werd niet gecontroleerd.
Nee. Het was toen we al op de camping stonden enzoquote:Op maandag 25 mei 2009 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Goed verstopt onderin de tas met kleren zeker?![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Het was toen we al op de camping stonden enzo
Gewoon in een plastic Tasje
We wisten ook niet dat het niet mocht
Mja, de laatste avond liep ik met een fles drank van de camping af en toen tripte er een ventje omdat je geen glas op de camping mocht.
Je kan ook van alle andere soorten drank in blik krijgenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Tsja.
Moet je wel van bier houden![]()
En dat deed ik toen niet.
Wel een nadeel trouwens dat alleen zaterdag de supermarkt open is.
Dat Minli tankstation in de buurt zal ook wel open zijn hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Tsja.
Moet je wel van bier houden![]()
En dat deed ik toen niet.
Wel een nadeel trouwens dat alleen zaterdag de supermarkt open is.
Waar zit dat tankstation?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat Minli tankstation in de buurt zal ook wel open zijn hoor.
Kreeg net weer kippenvel bij de beelden van Solomon Burke. Dat is pas R&B! Soul met hoofdletters S O U L
Nu nog steeds spijt dat ik dat jaar niet ben gegaan...
quote:
Oeps, tis weer een jaar geleden dat ik dr heb rondgelopen. Tankstations lijken allemaal opelkaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Niet om zeikerig te doen, maar als ik het niet doet komt er wel een andere zeurDa's de verkeerde Minli ^^
Dit is die van Landgraaf:
[ afbeelding ]
En het is niet alsof het feest ín het tankstation is hé.. de (grote) panden ernaast hebben ze ook in eigendom.
Ik wou zeggen, de vorige keer dat ik bij Minli ging tanken was het toch echt een Shell tankstationquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Niet om zeikerig te doen, maar als ik het niet doet komt er wel een andere zeurDa's de verkeerde Minli ^^
Dit is die van Landgraaf:
[ afbeelding ]
En het is niet alsof het feest ín het tankstation is hé.. de (grote) panden ernaast hebben ze ook in eigendom.
Gisteren op tv-limburg had Jan het over The Chemical Brothers, Prodigy of Oasis. Vanavond om 18:00 word het bekend gemaakt volgens hem.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:19 schreef ruud.nl het volgende:
Wellicht Oasis of the Prodigy als vervanger van Depeche Mode dus, hoewel the Prodigy een moeilijk verhaal wordt zoals Jan Smeets zojuist zelf meldde op 3fm.
Aah die.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:11 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't beruchte tankstation...
Dat tankstation zit op de loop route tussen het camping (B) terrein en festival terrein. En daar worden 's avonds/'s nachts nog muziek gedraaid en dan voornamelijk ('t hardere) dance/trance/house/etc...
Met hetzelfde soort (lokale) pubbliek wat daarop afkomt.![]()
Feesten in een tankstation.
Nu al allemaal beter dan Depeche Modequote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
Gisteren op tv-limburg had Jan het over The Chemical Brothers, Prodigy of Oasis. Vanavond om 18:00 word het bekend gemaakt volgens hem.
Boring...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef SCH het volgende:
Radiohead wordt ook genoemd
Dan gaan we samen geef ik 'm een stevige knuffelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Boring...![]()
Als vanavond Depeche Mode ingeruild gaat worden voor The Prodigy krijgt Jan een kusje op zijn voorhoofd en aai over zijn baardje van me.
Inderdaad no way dat The Prodigy zaterdagavond om 22:00 nog het podium op gaat in Seattle en volgende dag op Pinkpop staat, kunnen ze nooit halen. Snap daarom ook niet dat Jan Smeets unberhaupt The Prodigy noemt of ze zijn nog niet echt bezig met een vervanger aan het zoeken anders hadden ze wel het tourschema van Prodigy geweten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef Tourniquet het volgende:
The Prodigy lijkt me sterk hoor, die staan de 30ste nog in Seattle.
http://www.nu.nl/muziek/1(...)mode-op-pinkpop.htmlquote:'Oasis of The Prodigy vervangt Depeche Mode op Pinkpop'
Uitgegeven: 26 mei 2009 09:05
Laatst gewijzigd: 26 mei 2009 09:43
LANDGRAAF - Pinkpopbaas Jan Smeets probeert Oasis of The Prodigy naar Pinkpop te halen als Depeche Mode afzegt.
Dat zei Smeets dinsdag in de ochtendshow van radiodj Giel Beelen.
Hij liet weten dat de kans groot is dat Depeche Mode, die gepland staat als afsluiter voor de Pinkpop-zondag, niet kan komen.
Gezondheid
Dave Gahan, zanger van Depeche Mode, kampt al enige tijd met gezondheidsproblemen waardoor de Britse band al een aantal concerten heeft moeten afzeggen.
Het is niet bekend wat Gahan precies heeft, maar naar verluidt gaat het om een maagdarmontsteking. Vorige week werd bekend dat de muzikant in elk geval tot en met 27 mei niet op het podium kan staan.
Grote namen
Smeets heeft te horen gekregen dat Depeche Mode hoogstwaarschijnlijk zondag 31 mei ook niet naar Pinkpop kan komen en heeft om die reden vast wat andere grote namen gepolst.
The Cure lukt niet, zei Smeets dinsdag. Britpopband Oasis lijkt de grootste kanshebber om Depeche Mode te vervangen, al waagt Smeets ook nog een poging bij dance-act The Prodigy.
Het muziekfestival in Landgraaf vindt dit jaar plaats op zaterdag 30 en zondag 31 mei en maandag 1 juni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |