Laat me even denken. Ik ben fan van Ilse DeLange, heb niets met Depeche Mode...quote:
Camping A is alleen een camping.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Fiji het volgende:
Ik had de laatste post in #11, dus kan niemand meer reageren. Vandaar dat ik 'm hier nog eens post.
Ik ga dit jaar voor het eerst drie dagen Pinkpop en dus ook drie dagen camping. Maar welke camping is het beste/gezelligste/leukste? Ik hoorde van een meisje, die al vaker is geweest, dat hun altijd camping A gaan. Maar ik las op internet dat er op camping B het meeste te doen is. Wat is jullie voorkeur?
Je kan er eventueel wel wat te vreten of drank krijgen. Maar ik weet niet of ze daar in de zaal ook wat aan entertainment hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:49 schreef KirkLazarus het volgende:
Is er dan niets in de zaal van vv Schaesberg te beleven op camping A?
Camping A is op 10-15 minuten afstand van het festival terrein.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:44 schreef Fiji het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst drie dagen Pinkpop en dus ook drie dagen camping. Maar welke camping is het beste/gezelligste/leukste? Ik hoorde van een meisje, die al vaker is geweest, dat hun altijd camping A gaan. Maar ik las op internet dat er op camping B het meeste te doen is. Wat is jullie voorkeur?
Euhh....A ligt direct AAN het festivalterrein...quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:43 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Camping A is op 10-15 minuten afstand van het festival terrein.
Hoe loop jijquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:43 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Camping B heeft een feesttent, en een soort van markt met eetstandjes. Is echter wel een uurtje lopen van festival af.
Dude, ik woon er praktisch.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Euhh....A ligt direct AAN het festivalterrein...
En zelfs camping B is geen 15 minuten lopen!
Wat heb jij gebruikt bij je laatste bezoek?
Dude, ik ook....quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:17 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dude, ik woon er praktisch.
Voordat je bij je tent bent, door de mensenmassa, en de controlepunten, ben je zeker 15 minuten bezig voordat je bij je tentje op Camping A bent.
Zeggen dat het maar 15 minuten van het terrein tot camping B is, is de ligging van camping B mooier maken, als het is. Van Camping A na B is al 20 minuten.
Wellicht is de Indiase methode een leuke, avontuurlijke oplossing?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:17 schreef Junkie het volgende:
En die pendelbus komt toch nooit op handige tijdstippen of die zit echt propvol.
Meestal staat het langs de wegen eromheen behoorlijk vol, je zou een wijk in de buurt kunnen proberen. Er zijn ook wel boeren die plaatsen op een veld verhuren en dat soort dingen, maar ik heb geen idee of het genoeg is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:44 schreef SCH het volgende:
Hoe zit het met het parkeren eigenlijk rond het terrein?
Mwoa, valt wel mee heb ik het idee. Meestal kiezen de mensen uit de omgeving voor bijv. Werchter, Lowlands of RaR als ze voorbij de 16-17 zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Kerkraadse elite, dat zijn gewoon de mensen met een baan...
Toch grappig dat half Pinkpop bevolkt lijkt te worden door mensen uit Landgraaf en omstreken.
Da's waar, het zijn inderdaad vooral de skater-pubers die er komen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Mwoa, valt wel mee heb ik het idee. Meestal kiezen de mensen uit de omgeving voor bijv. Werchter, Lowlands of RaR als ze voorbij de 16-17 zijn.
Op de camping bedoel je?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:46 schreef Cyclonist het volgende:
Maar dus. Ik ga gewoon met de trein richting Heerlen, stap dan in die Veolia boemeldinges richting Landgraaf. Is het verstandig op het station te wachten op een stampvolle pendelbus? Of is b.v. lopen naar camping B ook wel te doen?![]()
Oh en die sterke drank, controleren ze daar streng op? Of is een 7-up fles met wat lekkers erin makkelijk mee te nemen
Camping A heeft ook een heel aantal eettentjes en een campingwinkel stand. Verder is er in de sporthal 's-avonds ook altijd een dj, maar vergelijk het niet met de tent op camping B. Ik heb altijd op camping A gestaan, en het is gewoon een relaxte camping, al is het er een stuk sneller stil dan op camping B, door die muziektent.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:53 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je kan er eventueel wel wat te vreten of drank krijgen. Maar ik weet niet of ze daar in de zaal ook wat aan entertainment hebben.
ben er al een aantal jaar niet meer geweest
Mag hopen van wel.. toch 1 van de redenen dat wij gaan.quote:
Vorig jaar stond ik zo'n 5km van de camping af, niet leuk als je 2x moet lopen met veel teveel spullenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:44 schreef SCH het volgende:
Hoe zit het met het parkeren eigenlijk rond het terrein?
Tot woensdag nog uitgeschakeld dus, het wordt steeds krapper.quote:05.20.2009
Depeche Mode regret to announce that they are forced to cancel a further three shows on their "Tour of the Universe". Doctors have advised that more time is needed to allow singer, Dave Gahan, to fully recover from his recent illness and ensure that the tour can resume shortly.
Depeche Mode apologise to all their fans for this inconvenience and wish Dave a speedy recovery.
The following additional shows have been cancelled:
MAY
Sat 23 - Warsaw, Poland, Gwardia Stadium
Mon 25 - Riga, Latvia, Skonto Stadium
Wed 27 - Vilnius, Lithuania, Zalgiris Stadium
Ticket holders for the above shows are advised to hold onto their tickets, as an announcement will follow soon with regard to either new rescheduled concert dates, or their final cancellation.
Zo lang het bier in blik zit, mag je dat gewoon meenemen op de campingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:51 schreef Superlam het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ze op de camping sterk controleren of je eigen bier enzo mee neemt?
Camping B heeft ingangen pal naast het station...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:46 schreef Cyclonist het volgende:
Maar dus. Ik ga gewoon met de trein richting Heerlen, stap dan in die Veolia boemeldinges richting Landgraaf. Is het verstandig op het station te wachten op een stampvolle pendelbus? Of is b.v. lopen naar camping B ook wel te doen?![]()
Oh en die sterke drank, controleren ze daar streng op? Of is een 7-up fles met wat lekkers erin makkelijk mee te nemen
Pal ernaast.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:34 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Camping B heeft ingangen pal naast het station...
Stel dat ze niet kunnen komen. Wie moet hen dan in vredesnaam vervangen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Tot woensdag nog uitgeschakeld dus, het wordt steeds krapper.
kraftwerk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stel dat ze niet kunnen komen. Wie moet hen dan in vredesnaam vervangen?
Kom op Dave, je kunt het.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:07 schreef Dave_Gahan het volgende:
hi guys,
I am really in deep shit. so i think i'll skip pinkpop and see you all at lowlands!
Nog maar eens de huidige stand van zaken dan maar:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:59 schreef BlackSheep het volgende:
Tvp om de depeche mode updates te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |