Laat me even denken. Ik ben fan van Ilse DeLange, heb niets met Depeche Mode...quote:
Camping A is alleen een camping.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Fiji het volgende:
Ik had de laatste post in #11, dus kan niemand meer reageren. Vandaar dat ik 'm hier nog eens post.
Ik ga dit jaar voor het eerst drie dagen Pinkpop en dus ook drie dagen camping. Maar welke camping is het beste/gezelligste/leukste? Ik hoorde van een meisje, die al vaker is geweest, dat hun altijd camping A gaan. Maar ik las op internet dat er op camping B het meeste te doen is. Wat is jullie voorkeur?
Je kan er eventueel wel wat te vreten of drank krijgen. Maar ik weet niet of ze daar in de zaal ook wat aan entertainment hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:49 schreef KirkLazarus het volgende:
Is er dan niets in de zaal van vv Schaesberg te beleven op camping A?
Camping A is op 10-15 minuten afstand van het festival terrein.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:44 schreef Fiji het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst drie dagen Pinkpop en dus ook drie dagen camping. Maar welke camping is het beste/gezelligste/leukste? Ik hoorde van een meisje, die al vaker is geweest, dat hun altijd camping A gaan. Maar ik las op internet dat er op camping B het meeste te doen is. Wat is jullie voorkeur?
Euhh....A ligt direct AAN het festivalterrein...quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:43 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Camping A is op 10-15 minuten afstand van het festival terrein.
Hoe loop jijquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:43 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Camping B heeft een feesttent, en een soort van markt met eetstandjes. Is echter wel een uurtje lopen van festival af.
Dude, ik woon er praktisch.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Euhh....A ligt direct AAN het festivalterrein...
En zelfs camping B is geen 15 minuten lopen!
Wat heb jij gebruikt bij je laatste bezoek?
Dude, ik ook....quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:17 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dude, ik woon er praktisch.
Voordat je bij je tent bent, door de mensenmassa, en de controlepunten, ben je zeker 15 minuten bezig voordat je bij je tentje op Camping A bent.
Zeggen dat het maar 15 minuten van het terrein tot camping B is, is de ligging van camping B mooier maken, als het is. Van Camping A na B is al 20 minuten.
Wellicht is de Indiase methode een leuke, avontuurlijke oplossing?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:17 schreef Junkie het volgende:
En die pendelbus komt toch nooit op handige tijdstippen of die zit echt propvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |