1 |
Wat denk je zelf? Als er op een dergelijke manier een shop wordt gebouwd, vertrouw ik daar mijn gegevens echt niet aan toe!quote:
slotje dan maar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:24 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als er op een dergelijke manier een shop wordt gebouwd, vertrouw ik daar mijn gegevens echt niet aan toe!
Ik heb toch het idee dat prijzen bij een bepaalde artikelcode horen en dat dat serverside geregeld wordt? Waarom de prijs meegeven vanaf de cliënt bij het bestellen en niet met een query uit je DB vissen bij de artikelcode?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
overigens is het gewoon een query dat je bij elke <form> kan aanpassen.
http://www.puurinspiratie.nl/shoppinglist_add.asp?cat=buiten&naam=CALDO%20dinerset&mat=textilene%20en%20teak&product=Set-12&prijs=-7000,00 lijkt me dan handigerquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Alstublieft, gratis geld:
http://www.puurinspiratie.nl/shoppinglist_add.asp?cat=buiten&naam=CALDO%20dinerset&mat=textilene%20en%20teak&product=Set-12&prijs=-7000
dat zou wel moeten gebeuren ja, maar dat neemt nog niet weg dat je elke form kan aanpassen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:28 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat prijzen bij een bepaalde artikelcode horen en dat dat serverside geregeld wordt? Waarom de prijs meegeven vanaf de cliënt bij het bestellen en niet met een query uit je DB vissen bij de artikelcode?
Als we zo gaan beginnen....quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:29 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
http://www.puurinspiratie.nl/shoppinglist_add.asp?cat=buiten&naam=CALDO%20dinerset&mat=textilene%20en%20teak&product=Set-12&prijs=-7000,00 lijkt me dan handiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje jammer van die bezorgkosten, dat scheelt toch net weer te veel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://www.puurinspiratie.nl/shoppinglist_add.asp?cat=buiten&naam=CALDO%20dinerset&mat=textilene%20en%20teak&product=Set-12&prijs=-7000
quote:PUUR kan dan ook geen garantie bieden dat deze website werkt zonder gebreken of dat deze website en/of de daaraan gekoppelde servers vrij zijn van enige onvolkomenheden.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen....
http://www.puurinspiratie.nl/shoppinglist_add.asp?cat=buiten&naam=CALDO%20dinerset&mat=textilene%20en%20teak&product=Set-12&prijs=-9999999
Met een query heb je het bedrijf faillietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nog bezorgkosten rekenen ook
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
Dat keurmerk.info is ook een gave site:quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Uit de disclaimer:
[..]
Edit: Lid van http://www.keurmerk.info/... Stelt dus ook niets voor
quote:PUUR buitenleven
Contactpersoon Dhr. M. de Bruin
Adres Narcisstraat 18
Postcode 3135 HR
Plaats Vlaardingen
Telefoon 0652655770
Fax
Website www.puurinspiratie.nl
BTW nr 1270.01.098.B01
KvK nr 24352534
Omschrijving Online woonwinkel in buitenmeubelen (sinds 2003)
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:39 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat keurmerk.info is ook een gave site:
[..]
quote:Nieuwsbrief: tik hier u emailadres
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik snap et niet waar zie je dan dat je geld toekrijgt?
Dat is al opgelost:quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Beetje jammer van die bezorgkosten, dat scheelt toch net weer te veel.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
verkapte ik-kan-veel-beter-asp-dan-die-prutsers-aanbid-mij-postquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:25 schreef SadKingBilly het volgende:
Totale prutsers. Als je niet kunt programmeren in ASP blijf er dan met je poten vanaf en doe het net als iedere n00b in PHP ofzo
Verkapte kijk-mij-hier-de-nerd-uithangen--postquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:25 schreef SadKingBilly het volgende:
Totale prutsers. Als je niet kunt programmeren in ASP blijf er dan met je poten vanaf en doe het net als iedere n00b in PHP ofzo
Totaal niet inderdaad. Voor zover ik gezien heb zit er zelfs niet eens een mail bevestiging in (en dat is nog geen probleem, even een hotmail of gmail adresje aanmaken en klaar); met andere woorden hekel aan je buren? Laat een tuinset van 3500 euro bezorgen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:04 schreef Kiev het volgende:
hoe rechtsgeldig zou zo'n factuur zijn?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:09 schreef NotYou het volgende:
Wat een rare webshop is dat puurinspiratie.nl toch..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar geen bezorgkosten meer!quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:09 schreef NotYou het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
doe mij die drol maar.. kun je mooi als zitzak gebruiken als de directeur er echt zn best op heeft gedaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:09 schreef NotYou het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat het zelfs fraude is, zelf de factuur aanpassen...quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:04 schreef Kiev het volgende:
hoe rechtsgeldig zou zo'n factuur zijn?
Eigenlijk doe jij helemaal niks verkeerd. Zodra jij op bestellen klikt gaat de website in principe akkoord met het bedrag dat op het scherm staat. Jij hebt in principe niks verkeerds gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het zelfs fraude is, zelf de factuur aanpassen...
De bestelknop doet het wel goed, maar de bestelde producten incl. prijs zijn wel erg simpel aan te passen (zie eerdere screenies)quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:34 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Eigenlijk doe jij helemaal niks verkeerd. Zodra jij op bestellen klikt gaat de website in principe akkoord met het bedrag dat op het scherm staat. Jij hebt in principe niks verkeerds gedaan.
Inderdaad zegquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:25 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik zou eens goed om je heen kijken, volgens mij heb je 'het punt' gemist.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:17 schreef Henno het volgende:
Zo'n verneukt bestelformulier zegt natuurlijk niets over wat ze later eventueel nog laten controleren (artikel id's matchen bijvoorbeeld, en dan de prijzen uit de database en formulier vergelijken). Als die verrotte prijs uberhaupt al naar de server wordt gestuurd bij de uiteindelijke bestelstap.
aha.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 05:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb eigenlijhk best gekd nodig dus een tvp
Daar gaat het toch helemaal niet om?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:36 schreef Walter81 het volgende:
Denk je nou echt dat zo'n gemanipuleerde bestelling rechtsgeldig is?
Zo dan, hier klopt de prijs wel degelijk bij het artikel:quote:Wanneer duidelijk mag zijn dat het bedrag onjuist is, hoeft de levering niet plaats te vinden.
Ik heb er verder maar geen persoonlijke gegevens achtergelaten, daarvoor komt het allemaal iets te amateuristisch overquote:
Dat maakt niet zoveel uit. Je kunt hier de prijs zelf aanpassen en dus 200 euro eraf halen. Als je dan bestelt, klopt het bedrag wel aardig met wat je krijgt. Wel 200 euro minder dan wat op de website staat, maarja, het is en blijft een vrij eerlijk bedrag voor wat je krijgt. Dit in tegenstelling tot die fout van Otto - het is niet redelijk dat je een dergelijke TV koopt voor 10 euro.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:36 schreef Walter81 het volgende:
Denk je nou echt dat zo'n gemanipuleerde bestelling rechtsgeldig is?
Denk maar aan die televisie bij Otto ofzoiets. Daar hadden ze de prijs zélf verkeerd vermeld. En die hoeft ook niet geleverd te worden.
Wanneer duidelijk mag zijn dat het bedrag onjuist is, hoeft de levering niet plaats te vinden. En duidelijk betekent dus ook als iets van 1000,- ineens 10,- kost, maar ook als iets -99999 kost (en zeker als je zelf de prijs hebt aangepast).
Ik heb hun koelbox voor -359,00 besteld, alsmede een "Reetkever" voor -25,00. Koopje dacht ik zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:30 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Ik heb er verder maar geen persoonlijke gegevens achtergelaten, daarvoor komt het allemaal iets te amateuristisch overWellicht dat iemand anders er een soort van geldig emailadres heeft gedropt?
Dat zat ik dus ook al te denken. Als je realistisch blijft, kun je een mooi voordeeltje halen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Je kunt hier de prijs zelf aanpassen en dus 200 euro eraf halen. Als je dan bestelt, klopt het bedrag wel aardig met wat je krijgt. Wel 200 euro minder dan wat op de website staat, maarja, het is en blijft een vrij eerlijk bedrag voor wat je krijgt. Dit in tegenstelling tot die fout van Otto - het is niet redelijk dat je een dergelijke TV koopt voor 10 euro.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:55 schreef gnimmel het volgende:
[..]
Ik heb hun koelbox voor -359,00 besteld, alsmede een "Reetkever" voor -25,00. Koopje dacht ik zo.
'k laat het weten zodra er een bevestiging binnen is, al weet ik niet zeker of ze nog reetkevers op voorraad hebben
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:15 schreef blckbb het volgende:
Alsjeblieft, geld; http://www.puurinspiratie.nl/shoppinglist_add.asp?cat=buiten&naam=Geld&roduct=Set-12&prijs=-1000000
Zo hé, wat origineel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:15 schreef blckbb het volgende:
Alsjeblieft, geld; http://www.puurinspiratie.nl/shoppinglist_add.asp?cat=buiten&naam=Geld&roduct=Set-12&prijs=-1000000
ik las het verkeerdquote:
De magazijnmedewerker weet niet wat hem overkomt...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat zullen die mensen het daar ineens druk krijgen
Nou hopen op een mislukte uitzendkracht die de orders moet verwerken
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:15 schreef deepart het volgende:
ahhhhaahaha heb net 10.000 tuinstoelen besteld voor een euro.. Nu nog even opslag vinden
Maar je moet hier de prijs bewust omlaag zetten d.m.v. een trucje, en dus zal een eventuele rechter niet vinden dat je te goeder trouw hebt gehandeld. Lijkt me ook iets dat meespeelt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Je kunt hier de prijs zelf aanpassen en dus 200 euro eraf halen. Als je dan bestelt, klopt het bedrag wel aardig met wat je krijgt. Wel 200 euro minder dan wat op de website staat, maarja, het is en blijft een vrij eerlijk bedrag voor wat je krijgt. Dit in tegenstelling tot die fout van Otto - het is niet redelijk dat je een dergelijke TV koopt voor 10 euro.
Die opslag had je er meteen bij moeten bestellen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:15 schreef deepart het volgende:
ahhhhaahaha heb net 10.000 tuinstoelen besteld voor een euro.. Nu nog even opslag vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |