abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69273869
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is gewoon dom, dat snap je toch wel?
Hoogstens wat onprofessioneel, maar niet ongunstig voor Feyenoord. Voer de druk op die klojo's maar op.
-
pi_69273898
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als 'ie het echt zo erg vindt moet hij gewoon z'n portomonnee opentrekken.
En dan? Zien hoe z'n geld verdwijnt aan weer 10 mislukkelingen? Zou jij je centen toevertrouwen aan de huidige mensen?
-
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:59:54 #203
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69273938
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk hoor. Leer eens dat een minder sympathiek iemand ook gewoon een keer gelijk kan hebben. Als Been letterlijk hetzelfde had gezegd was iedereen het voor 100 % met hem eens geweest. Bekijk het nou eens van een afstandje.

Er is 20 miljoen verbrast aan transfersommen, miskopen en verkeerde inschattingen. Gudde etc. hebben eigenlijk geen enkel recht om nog iets te zeggen of bepalen. Feyenoord moet onder curatele, en dat had mooi gekund met de investeerders. So what dat ze macht wilden, alsof ze daar verkeerde bedoelingen mee hadden.
Welke investeerders? Niemand wist wie en hoeveel ze er zouden instoppen. En toch wouden ze inspraak.

Gudde zit ook pas 1,5 jaar bij Feyenoord, maar van jou krijgt hij OVERAL de schuld van. Welk geld heeft hij verbrast?

En de verdere directie had inderdaad 2 jaar geleden moeten zeggen tegen Bosz en co:"Makaay, Gio, De Cler, Hofland? Betaald met geld van anderen...... nee, doe maar niet. Wij hebben Charisteas, Danny Buijs en al die andere mongolen al."

Ja. Echt een stelletje mongolen in de directie.
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:00:29 #204
123545 DatMeenJeNiet
pi_69273965
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En dan? Zien hoe z'n geld verdwijnt aan weer 10 mislukkelingen? Zou jij je centen toevertrouwen aan de huidige mensen?
Ja, Gudde gaat over het transferbeleid inderdaad. Sjonge jonge....
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:01:27 #205
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69274002
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nou, ik snap niet wat er op tegen zou zijn om Been & Beenhakker een speler uit te laten zoeken en dan met Perridon te overleggen of hij als externe financier op zou willen treden. Dan heb je niets met de directie te maken en kan je toch investeren. Als je echt wilt investeren kan het heus wel, alsof Feyenoord nee zegt tegen geld.
2000 light years from home
pi_69274078
Het gaat op deze manier ook een enorm machtsspel worden.
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:05:28 #207
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69274148
Het kan dat Perridon gelijk heeft, maar ik ken de cijfers niet.
pi_69274157
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Welke investeerders? Niemand wist wie en hoeveel ze er zouden instoppen. En toch wouden ze inspraak.
Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten maar ik verwacht rond de 15-20 miljoen. En inspraak van mensen die hun sporen al verdient hebben en bovendien geen bijbedoelingen hebben kan toch nooit kwaad? Al moet je nooit zorgen dat ze de overhand krijgen.
quote:
Gudde zit ook pas 1,5 jaar bij Feyenoord, maar van jou krijgt hij OVERAL de schuld van. Welk geld heeft hij verbrast?
Ik heb al zo vaak gezegd dat hij niet overal schuld aan heeft, hoe vaak moet ik dat nog herhalen? De echte schuldigen zijn grotendeels al weg. Maar Gudde is duidelijk niet in staat om voor de ommekeer te zorgen, daarvoor is zijn beleid niet radicaal genoeg.
quote:
En de verdere directie had inderdaad 2 jaar geleden moeten zeggen tegen Bosz en co:"Makaay, Gio, De Cler, Hofland? Betaald met geld van anderen...... nee, doe maar niet. Wij hebben Charisteas, Danny Buijs en al die andere mongolen al."

Ja. Echt een stelletje mongolen in de directie.
Ze staarden zich blind op wat grote namen maar er zat geen gedachte achter. Alleen een vaag "jaa we halen wat oudere toppers, dan kunnen de jonkies zich daaraan optrekken".
-
pi_69274205
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ja, Gudde gaat over het transferbeleid inderdaad. Sjonge jonge....
Nee, maar wel over de organisatie. De scouting b.v. had hij allang overhoop moeten gooien, daar is al 10 jaar niets uit gekomen. Ook niet toen er wel geld uit te geven was. Elke mafkees ziet toch dat die scouting niet functioneert?
-
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:07:03 #210
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69274216
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nou, ik snap niet wat er op tegen zou zijn om Been & Beenhakker een speler uit te laten zoeken en dan met Perridon te overleggen of hij als externe financier op zou willen treden. Dan heb je niets met de directie te maken en kan je toch investeren. Als je echt wilt investeren kan het heus wel, alsof Feyenoord nee zegt tegen geld.
Idd laat Been en Beenhakker een lijstje maken met een spits en een keeper en dat faxen naar Perridon. Dan hebben wij de spelers die ons moeten helpen terugkeren naar de top en krijgt Perridon samen met zijn maatjes de roem als we toch weer bovenin (top 3) eindigen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:08:08 #211
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69274261
Perridon moet gewoon lekker zijn mond houden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69274275
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die mensen geven net als wij om de club, maar na de cijfers en de plannen gezien te hebben wilden ze er hun vingers niet aan branden, geen van allen. Dat moet jou toch ook wel aan het denken zetten?

Wie geloof je nou meer? Ervaren zakenrotten of een ambtenaartje die nog niets bewezen heeft?
-
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:09:03 #213
53267 TC03
pi_69274294
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:05 schreef Ritmo het volgende:
Ze staarden zich blind op wat grote namen maar er zat geen gedachte achter. Alleen een vaag "jaa we halen wat oudere toppers, dan kunnen de jonkies zich daaraan optrekken".
Deze discussie kunnen we wel voor de 1000e keer gaan voeren, maar ze hebben gegokt en verloren, en voor die gok hadden ze de steun van alle Feyenoorders volgens mij.
pi_69274303
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:08 schreef TC03 het volgende:
Perridon moet gewoon lekker zijn mond houden.
En Gudde en Jacobs lekker oprotten.
-
pi_69274334
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Deze discussie kunnen we wel voor de 1000e keer gaan voeren, maar ze hebben gegokt en verloren, en voor die gok hadden ze de steun van alle Feyenoorders volgens mij.
Van mij slecht deels. En nee, ik ben niet alwetend en had niet voorspeld dat het zo mis zou gaan maar wel dat er geen lijn in zat.
-
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:10:25 #216
123545 DatMeenJeNiet
pi_69274339
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, maar wel over de organisatie. De scouting b.v. had hij allang overhoop moeten gooien, daar is al 10 jaar niets uit gekomen. Ook niet toen er wel geld uit te geven was. Elke mafkees ziet toch dat die scouting niet functioneert?
Laten we het beetje geld uitgeven aan de scoutafdeling ja. Er is echt niet zoveel mis met de scouting, bewijst ook weer Arnautovic aan het begin van het seizoen. In de behandeling van die talenten gaat het vaak echt mis.

Verder kan Gudde dat niet even in zijn eentje bepalen. Als Been en Beenhakker zien dat dat niet functioneert, zullen ze daar wel op ingrijpen.

Hij zit er ook pas 1,5 jaar, over die 3 aankopen in die tussentijd kan hij niet weten of de scouting faalt.
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:10:50 #217
53267 TC03
pi_69274352
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wie geloof je nou meer? Ervaren zakenrotten of een ambtenaartje die nog niets bewezen heeft?
Leg dan eens even uit wat de standpunten van beide heren zijn. Het enige wat ik Perridon zie doen is schreeuwen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:11:02 #218
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69274360
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die mensen geven net als wij om de club, maar na de cijfers en de plannen gezien te hebben wilden ze er hun vingers niet aan branden, geen van allen. Dat moet jou toch ook wel aan het denken zetten?

Waar heb je het over? Het gaat helemaal niet over geloven. Feyenoord heeft de gesprekken gestaakt, niet de investeerders. De investeerders wilden dus wel hun vangers er aan branden, maar willen een plaats in de RvC (als ik het goed begrijp) én ze willen een sluitende begroting.

Het enige wat ik geloof ik dat Perridon niet zo moet huilen, als hij echt zo'n Feyenoord-hart kan hij heus wel buiten de directie om werken. Ik ben gewoon allergisch voor dat valse sentiment.
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:11:33 #219
53267 TC03
pi_69274388
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Van mij slecht deels. En nee, ik ben niet alwetend en had niet voorspeld dat het zo mis zou gaan maar wel dat er geen lijn in zat.
Iedereen wist dat er ook jonge spelers naast die 30+'ers moesten komen hoor, niet alleen jij.
pi_69274428
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Laten we het beetje geld uitgeven aan de scoutafdeling ja. Er is echt niet zoveel mis met de scouting, bewijst ook weer Arnautovic aan het begin van het seizoen. In de behandeling van die talenten gaat het vaak echt mis.
Arnautovic was goed gezien, maar kan ook net zo goed een toevalstreffer zijn.
quote:
Verder kan Gudde dat niet even in zijn eentje bepalen. Als Been en Beenhakker zien dat dat niet functioneert, zullen ze daar wel op ingrijpen.
Ja, net als Verbeek ingreep.
quote:
Hij zit er ook pas 1,5 jaar, over die 3 aankopen in die tussentijd kan hij niet weten of de scouting faalt.
Iedereen die Feyenoord een beetje volgt kon dat al jaren zien.
-
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:16:11 #221
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69274535
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vind je het echt een eerlijke vergelijking om een wat boerse trainer die net een paar weken bij Feyenoord werkte te vergelijken met een echte clubman zoals Been en een ervaren vakman als Beenhakker?
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:16:37 #222
123545 DatMeenJeNiet
pi_69274555
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Arnautovic was goed gezien, maar kan ook net zo goed een toevalstreffer zijn.
[..]

[..]

Iedereen die Feyenoord een beetje volgt kon dat al jaren zien.
Iedereen loopt elkaar maar achterna ja. Trouwens, al die doorbrekende jeugdspelers zijn ook gescout. Toeval zeker?

En Verbeek greep in? In het professionaliseren van de ruimtes bedoel je? Dat stond al langer op het lijstje hoor. Verbeek gaf er alleen zijn mening over. En dramde die er doorheen.

Noem trouwens eens de scouts op dan? Er zijn al de nodige veranderingen geweest de afgelopen jaren, las ik ergens namelijk.
pi_69274572
Liverpool zit achter Castaignos aan.
pi_69274607
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef TC03 het volgende:

[..]

Leg dan eens even uit wat de standpunten van beide heren zijn. Het enige wat ik Perridon zie doen is schreeuwen.
Die standpunten zijn niet duidelijk naar buiten gebracht maar je kunt er wel uit opmaken dat het om de koers die Feyenoord wil varen ging.

En het enige wat ik Gudde zie doen is roepen dat we moeten bezuinigen en 'hopen', daar word je blij van.
-
pi_69274612
GVD wat een tyfus elftal zeg
Hoe kun je met zo'n instelling nou een wedstrijd beginnen die er om gaat? Die verwende klootzakken hadden er gewoon geen zin in. Tijd dat er eens flink de bezem door de selectie wordt gehaald.
Makaay oprotten
Landzaat oprotten
Hofland oprotten
de Cler oprotten

Wat een drama vandaag zeg. Een pass over 3 meter kwam zelfs vaak niet aan. Totaal geen lijn in het spel. Niemand durft eens een bal diep te geven, tempo was veel te laag en ik kan zo nog wel ff doorgaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')