Hoogstens wat onprofessioneel, maar niet ongunstig voor Feyenoord. Voer de druk op die klojo's maar op.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is gewoon dom, dat snap je toch wel?
En dan? Zien hoe z'n geld verdwijnt aan weer 10 mislukkelingen? Zou jij je centen toevertrouwen aan de huidige mensen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als 'ie het echt zo erg vindt moet hij gewoon z'n portomonnee opentrekken.
Welke investeerders? Niemand wist wie en hoeveel ze er zouden instoppen. En toch wouden ze inspraak.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor.Leer eens dat een minder sympathiek iemand ook gewoon een keer gelijk kan hebben. Als Been letterlijk hetzelfde had gezegd was iedereen het voor 100 % met hem eens geweest.
Bekijk het nou eens van een afstandje.
Er is 20 miljoen verbrast aan transfersommen, miskopen en verkeerde inschattingen. Gudde etc. hebben eigenlijk geen enkel recht om nog iets te zeggen of bepalen. Feyenoord moet onder curatele, en dat had mooi gekund met de investeerders. So what dat ze macht wilden, alsof ze daar verkeerde bedoelingen mee hadden.
Ja, Gudde gaat over het transferbeleid inderdaad. Sjonge jonge....quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dan? Zien hoe z'n geld verdwijnt aan weer 10 mislukkelingen? Zou jij je centen toevertrouwen aan de huidige mensen?
Nou, ik snap niet wat er op tegen zou zijn om Been & Beenhakker een speler uit te laten zoeken en dan met Perridon te overleggen of hij als externe financier op zou willen treden. Dan heb je niets met de directie te maken en kan je toch investeren. Als je echt wilt investeren kan het heus wel, alsof Feyenoord nee zegt tegen geld.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dan? Zien hoe z'n geld verdwijnt aan weer 10 mislukkelingen? Zou jij je centen toevertrouwen aan de huidige mensen?
Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten maar ik verwacht rond de 15-20 miljoen. En inspraak van mensen die hun sporen al verdient hebben en bovendien geen bijbedoelingen hebben kan toch nooit kwaad? Al moet je nooit zorgen dat ze de overhand krijgen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Welke investeerders? Niemand wist wie en hoeveel ze er zouden instoppen. En toch wouden ze inspraak.![]()
Ik heb al zo vaak gezegd dat hij niet overal schuld aan heeft, hoe vaak moet ik dat nog herhalen? De echte schuldigen zijn grotendeels al weg. Maar Gudde is duidelijk niet in staat om voor de ommekeer te zorgen, daarvoor is zijn beleid niet radicaal genoeg.quote:Gudde zit ook pas 1,5 jaar bij Feyenoord, maar van jou krijgt hij OVERAL de schuld van.Welk geld heeft hij verbrast?
Ze staarden zich blind op wat grote namen maar er zat geen gedachte achter. Alleen een vaag "jaa we halen wat oudere toppers, dan kunnen de jonkies zich daaraan optrekken".quote:En de verdere directie had inderdaad 2 jaar geleden moeten zeggen tegen Bosz en co:"Makaay, Gio, De Cler, Hofland? Betaald met geld van anderen...... nee, doe maar niet. Wij hebben Charisteas, Danny Buijs en al die andere mongolen al."
Ja. Echt een stelletje mongolen in de directie.
Nee, maar wel over de organisatie. De scouting b.v. had hij allang overhoop moeten gooien, daar is al 10 jaar niets uit gekomen. Ook niet toen er wel geld uit te geven was. Elke mafkees ziet toch dat die scouting niet functioneert?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja, Gudde gaat over het transferbeleid inderdaad. Sjonge jonge....
Idd laat Been en Beenhakker een lijstje maken met een spits en een keeper en dat faxen naar Perridon. Dan hebben wij de spelers die ons moeten helpen terugkeren naar de top en krijgt Perridon samen met zijn maatjes de roem als we toch weer bovenin (top 3) eindigen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik snap niet wat er op tegen zou zijn om Been & Beenhakker een speler uit te laten zoeken en dan met Perridon te overleggen of hij als externe financier op zou willen treden. Dan heb je niets met de directie te maken en kan je toch investeren. Als je echt wilt investeren kan het heus wel, alsof Feyenoord nee zegt tegen geld.
Die mensen geven net als wij om de club, maar na de cijfers en de plannen gezien te hebben wilden ze er hun vingers niet aan branden, geen van allen. Dat moet jou toch ook wel aan het denken zetten?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik snap niet wat er op tegen zou zijn om Been & Beenhakker een speler uit te laten zoeken en dan met Perridon te overleggen of hij als externe financier op zou willen treden. Dan heb je niets met de directie te maken en kan je toch investeren. Als je echt wilt investeren kan het heus wel, alsof Feyenoord nee zegt tegen geld.
Deze discussie kunnen we wel voor de 1000e keer gaan voeren, maar ze hebben gegokt en verloren, en voor die gok hadden ze de steun van alle Feyenoorders volgens mij.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:05 schreef Ritmo het volgende:
Ze staarden zich blind op wat grote namen maar er zat geen gedachte achter. Alleen een vaag "jaa we halen wat oudere toppers, dan kunnen de jonkies zich daaraan optrekken".
En Gudde en Jacobs lekker oprotten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:08 schreef TC03 het volgende:
Perridon moet gewoon lekker zijn mond houden.
Van mij slecht deels. En nee, ik ben niet alwetend en had niet voorspeld dat het zo mis zou gaan maar wel dat er geen lijn in zat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Deze discussie kunnen we wel voor de 1000e keer gaan voeren, maar ze hebben gegokt en verloren, en voor die gok hadden ze de steun van alle Feyenoorders volgens mij.
Laten we het beetje geld uitgeven aan de scoutafdeling ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar wel over de organisatie. De scouting b.v. had hij allang overhoop moeten gooien, daar is al 10 jaar niets uit gekomen. Ook niet toen er wel geld uit te geven was. Elke mafkees ziet toch dat die scouting niet functioneert?
Leg dan eens even uit wat de standpunten van beide heren zijn. Het enige wat ik Perridon zie doen is schreeuwen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie geloof je nou meer? Ervaren zakenrotten of een ambtenaartje die nog niets bewezen heeft?
Waar heb je het over? Het gaat helemaal niet over geloven. Feyenoord heeft de gesprekken gestaakt, niet de investeerders. De investeerders wilden dus wel hun vangers er aan branden, maar willen een plaats in de RvC (als ik het goed begrijp) én ze willen een sluitende begroting.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die mensen geven net als wij om de club, maar na de cijfers en de plannen gezien te hebben wilden ze er hun vingers niet aan branden, geen van allen. Dat moet jou toch ook wel aan het denken zetten?
Wie geloof je nou meer? Ervaren zakenrotten of een ambtenaartje die nog niets bewezen heeft?
Iedereen wist dat er ook jonge spelers naast die 30+'ers moesten komen hoor, niet alleen jij.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Van mij slecht deels. En nee, ik ben niet alwetend en had niet voorspeld dat het zo mis zou gaan maar wel dat er geen lijn in zat.
Arnautovic was goed gezien, maar kan ook net zo goed een toevalstreffer zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Laten we het beetje geld uitgeven aan de scoutafdeling ja.Er is echt niet zoveel mis met de scouting, bewijst ook weer Arnautovic aan het begin van het seizoen. In de behandeling van die talenten gaat het vaak echt mis.
Ja, net als Verbeek ingreep.quote:Verder kan Gudde dat niet even in zijn eentje bepalen. Als Been en Beenhakker zien dat dat niet functioneert, zullen ze daar wel op ingrijpen.
Iedereen die Feyenoord een beetje volgt kon dat al jaren zien.quote:Hij zit er ook pas 1,5 jaar, over die 3 aankopen in die tussentijd kan hij niet weten of de scouting faalt.
Vind je het echt een eerlijke vergelijking om een wat boerse trainer die net een paar weken bij Feyenoord werkte te vergelijken met een echte clubman zoals Been en een ervaren vakman als Beenhakker?quote:
Iedereen loopt elkaar maar achterna ja. Trouwens, al die doorbrekende jeugdspelers zijn ook gescout. Toeval zeker?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Arnautovic was goed gezien, maar kan ook net zo goed een toevalstreffer zijn.
[..]
Ja, net als Verbeek ingreep.
[..]
Iedereen die Feyenoord een beetje volgt kon dat al jaren zien.
Die standpunten zijn niet duidelijk naar buiten gebracht maar je kunt er wel uit opmaken dat het om de koers die Feyenoord wil varen ging.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Leg dan eens even uit wat de standpunten van beide heren zijn. Het enige wat ik Perridon zie doen is schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |