Alves? Sulejmani? Arnoutovic? Ok, die laatste 2 in elk geval voor ruim 3/4e van dat bedrag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax verkoopt speler in één keer voor zo'n bedrag, Twente en Heerenveen niet.
We kunnen nu ook niets kopen, wat dat betreft veranderd er weinig.quote:Nogmaals, als je ook nog enige sportieve ambities wilt overhouden kan je de transfersom niet geheel gebruiken als aflossing van schuld.
Bij Feyenoord gaat nooit iets vanzelf.quote:Dat neemt niet weg dat het over een jaar of drie vier al een stuk beter kan gaan. Een gehalveerde schuld en kapitaal op het veld en dan gaat het allemaal vanzelf.
Wie heeft die staf samengesteld?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij doet de onderhandelingen, maar op basis van een goede technische staf. Het is gewoon een technische beslissing. Als het goed is moeten Gudde en Jacobs zich vanaf nu geen minuut meer bezig houden met een bal, spelers of gras.
Wat dacht je van half 3.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:43 schreef Ruud het volgende:
Hoe laat vroeg was die wedstrijd trouwens joh?
NOOIT MEER GREENEquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:45 schreef Kopbal het volgende:
Het enige lichtpunt van vandaag:
NOOIT MEER TIMMER!![]()
![]()
quote:donderdag 21 mei 2009
'Feyenoord? Ik vond ze héél goed'
ROTTERDAM - Anthony Lurling heeft zijn lesje geleerd. De vaardige aanvaller van NAC liet afgelopen zaterdag na de eerste overwinning tegen Feyenoord (3-2) weten dat zijn voormalige club hem was tegengevallen.
Oud-Feyenoorder Anthony Lurling lacht zijn tanden bloot als Feyenoord-keeper Henk Timmer de wanhoop nabij is na de 4-0 van NAC. FOTO ANP
Prompt kreeg hij van een prominente tv-analist en van Rotterdamse fans op internet de wind van voren.
,,Ik mocht dat kennelijk niet zeggen,’’ grinnikte Lurling donderdag in De Kuip na de tweede, klinkende zege in de play-offs tegen Feyenoord (0-4). ,,Wat ik nu van Feyenoord vond? Ik vond ze heel goed voetballen.’’
Lurling werd door de fanatieke fans van Feyenoord voortdurend uitgejouwd. Ook werd zijn moeder steeds in verband gebracht met het oudste beroep ter wereld. Dat weerhield hem er niet van een uitstekende wedstrijd te spelen, met de eerste zege ooit van NAC op Feyenoord in De Kuip als fraai resultaat. ,,Als je eindelijk een keer wint, kun je het maar beter ook meteen goed doen. Het had ook nog 0-5 of 0-6 kunnen zijn,’’ meende hij.
Lurling: ,,Ik heb twee jaar in De Kuip gespeeld en altijd mijn stinkende best gedaan voor Feyenoord. Ik vind die spreekkoren over mijn moeder heel triest. Ik snap ook niet waarom ik steeds de pineut ben.’’
Lachend: ,,Volgens mij klopt het ook niet wat ze over mijn moeder roepen. En als ze al een hoer zou zijn geweest, moet het wel een hele goeie zijn geweest. Want dan zaten er hier in De Kuip heel veel klanten van haar.’’
Arbiter Braamhaar liet na ruim een half in de Kuip omroepen dat de kwetsende spreekkoren aan het adres van Lurling moesten stoppen. De aanhang van Feyenoord ging echter de hele wedstrijd door met het zingen van de kwalijke liedjes. Braamhaar vond het evenwel niet nodig om het duel daarvoor te onderbreken. (ANP)
Hemelvaartsdag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:48 schreef Ruud het volgende:
[..]
Weet ik veel...
Vreemde tijd voor een donderdag.
Had nog wel harder gemogen eigenlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:47 schreef Kopbal het volgende:
Ook triest vandaag, constant die anti-Lurling spreekkoren.
Is dat er niet 1 van dat fonds waar Feijenoord zelf maar 25% van krijgt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:43 schreef Ritmo het volgende:
Mocht deze zomer Wijnaldum voor 20 miljoen vertrekken (wat helaas dit jaar nog niet gebeurd denk ik) dan steken ze dat wat mij betreft volledig in de schulden. Ben je in tenminste van dat eeuwige gezeik af en kun je op 0 beginnen.
Feyenoord krijgt 75%, de investeerders 25%.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:50 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Is dat er niet 1 van dat fonds waar Feijenoord zelf maar 25% van krijgt?
Een dure speler van 34 jaar terughalen. Dat is vast de oplossing...quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:01 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Een dure speler van 34 jaar terughalen. Dat is vast de oplossing...
Geen goeie oplossing misschin van Persie terughalen ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:01 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Een dure speler van 34 jaar terughalen. Dat is vast de oplossing...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |