abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69276407
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, Feyenoord speelt volgend jaar geen Europees voetbal nee. De eerste Europe league. De cup die een harstikke leuke opzet heeft waar iedereen wel aan mee zou willen doen. Volgend jaar zal voor eeuwig de geschiedenisboeken ingaan, omdat het de eerste cup in deze mooie opzet is. En daar doet Feyenoord niet aan mee. We snappen het. Je hoeft het niet de hele tijd zo in te wrijven.
Ok, ok, get it!

Ik meen het -en ook serieus, 100%- misschien is het voor feyenoord wel goed een doorstart te maken. Dit wordt helemaal niks meer. Lijkt me in ieder geval zeer klote voor een supporter die zijn club op basis van het gemiddeld aantal winstpartijen uitkiest dat je club door heel het land wordt uitgelachen. Sterkte en dat meen ik. Tip: doorstart, van stront kun je geen goud maken, echt niet.
  Forum Admin donderdag 21 mei 2009 @ 23:07:55 #277
35723 crew  GGMM
pi_69276434
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Ok, ok, get it!

Ik meen het -en ook serieus, 100%- misschien is het voor feyenoord wel goed een doorstart te maken. Dit wordt helemaal niks meer. Lijkt me in ieder geval zeer klote voor een supporter die zijn club op basis van het gemiddeld aantal winstpartijen uitkiest dat je club door heel het land wordt uitgelachen. Sterkte en dat meen ik. Tip: doorstart, van stront kun je geen goud maken, echt niet.
Kijk, zo kan het dus ook.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:08:14 #278
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69276450
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou op? Ik mag toch wel kritisch richting feyenoord zijn? Enige objectiviteit zou een admin van Fok! toch wel het liefst als capaciteit hebben? Niet zo op je teentjes als ik de vinger op de pijnlijke plekken van je cluppie leg.
Als je nou gelijk had....

Wat een vaag gezwets.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:20:10 #279
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_69276895
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als je Mulder daar neerzet had je Timmer net zo goed nog een jaar kunnen houden.
Mulder is toch best een goede keeper?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_69276923
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:20 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Mulder is toch best een goede keeper?
Een talent ja. Of het een goede keeper wordt moet nog blijken.
-
pi_69277080
quote:
,,Zevende, zesde, zevende,’’ somt Eric Gudde droogjes op; de eindklasseringen van de laatste drie seizoenen. Feyenoord is al een tijdje geen topclub meer, weet de directeur. Hij zegt het niet letterlijk zo, maar ook de aanhang moet met die constatering leren leven.

Vanaf het ereterras ziet de nieuwe trainer Mario Been het gewicht van zijn opdracht onderstreept. Euro’s om te investeren zijn er niet en op het veld staat een vergrijsd elftal, zonder karakter en zonder kleur. Landzaat, Timmer, Van Bronckhorst, Makaay, De Cler, Tomasson; gerenommeerde namen, maar allemaal moeten zij terugkijken op een dramatisch seizoen.

Been zal het nooit hardop zeggen, maar de nederlaag tegen NAC komt hem op termijn niet heel slecht uit. Zonder drie Europese voorrondes kan de coach straks in alle rust zijn voorbereiding op het nieuwe seizoen doorlopen. Met de hoge verwachtingen zal het bovendien wel meevallen; niemand verwacht dat deze selectie komend seizoen opeens zal meespelen om de prijzen.

Dat er niettemin alweer 29.000 seizoenkaarten zijn verkocht, zegt alles over het karakter van de achterban. Altijd is er dat vleugje hoop. Nadat Feyenoord in het seizoen 2006/07 dramatisch was geëindigd en de financiële situatie net zo nijpend was, stond er toch weer een legertje geldschieters op om voor miljoenen nieuwe spelers te halen.

Ook na de vastgelopen besprekingen met een groep investeerders rondom Michel Perridon zijn er zakenmensen bereid te helpen. Niet met een bak vol miljoenen, wel door hier en daar bij te springen. De komst van rechtsback Dani Fernandez wordt al extern gefinancierd en Feyenoord hoopt zo meer spelers binnen te halen. Roda JC-aanvaller Sekou Cissé is daardoor wellicht tóch een optie, net als de keepers Jerzy Dudek of Dennis Gentenaar.

Pas na komend seizoen kan Feyenoord écht renoveren. Een aantal langlopende, dure contracten loopt dan af en de club klampt zich vast aan een uitstekende lichting A- en B-junioren. Dit seizoen waren de talenten Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Diego Biseswar al de drie vlaggen op het modderschip, samen met de vaak uitstekende André Bahia. Ook de jonkies kunnen het in de tweede play-off-wedstrijd tegen NAC niet meer brengen.
Uit het AD-verslag.
  Forum Admin donderdag 21 mei 2009 @ 23:27:19 #282
35723 crew  GGMM
pi_69277129
Snap niet wat jullie met Cissé moeten. Ik vind hem bij Roda al niet echt uitblinken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_69277164
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Uit het AD-verslag.
quote:
Pas na komend seizoen kan Feyenoord écht renoveren. Een aantal langlopende, dure contracten loopt dan af en de club klampt zich vast aan een uitstekende lichting A- en B-junioren. Dit seizoen waren de talenten Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Diego Biseswar al de drie vlaggen op het modderschip, samen met de vaak uitstekende André Bahia. Ook de jonkies kunnen het in de tweede play-off-wedstrijd tegen NAC niet meer brengen.
pi_69277268
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:27 schreef GGMM het volgende:
Snap niet wat jullie met Cissé moeten. Ik vind hem bij Roda al niet echt uitblinken.
Twente wil hem ook dus hij zal wel talenten hebben. Overigens vind ik dat 'vleugje hoop' eerder triest dan iets moois.
-
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:42:45 #285
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_69277611
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 18:04 schreef Ritmo het volgende:
kun je net zo goed een Bonobo-aap achter dat bureau zetten.
ik wil wel

Ik zie het nu -voor het eerst- echt niet meer zitten. Wat moeten we volgend seizoen nou, er is nul geld.
Met deze selectie wordt het weer zo'n prutsseizoen of Been/Beenhakker moet wonderen verrichten en Slory/Bruins aan het ballen krijgen. Verder hebben we nog een nieuwe spits nodig en die zijn duuuur.
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:54:41 #286
185115 Juk
Misschien
pi_69278019
Waarom komen sommige mensen elke keer na een wedstrijd weer met dezelfde opmerkingen?
Ik heb anderhalf topic moeten lezen tot hier en ik heb eigenlijk alleen maar Ritmo 31 keer hetzelfde zien zeggen.

Jongen, we weten je standpunt. Je hoeft het niet elke keer weer te herhalen, want er is aan de situatie nog steeds niks veranderd ten opzichte van een paar maanden terug.
The only thing I fear is my MoM
pi_69278038
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:42 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

ik wil wel

Ik zie het nu -voor het eerst- echt niet meer zitten. Wat moeten we volgend seizoen nou, er is nul geld.
Met deze selectie wordt het weer zo'n prutsseizoen of Been/Beenhakker moet wonderen verrichten en Slory/Bruins aan het ballen krijgen. Verder hebben we nog een nieuwe spits nodig en die zijn duuuur.
Mwa. Op zich valt het wel mee. De dertigers wegsaneren, en je houdt opeens een hoop geld over elk jaar. Gewoon bouwen met een jong elftal, en zien waar het schip strandt. Misschien eindigen we volgend seizoen dan dertiende ofzo. Jammer, maar als je op nul begint kan de club over een jaar of vijf financieel best gezond zijn én Europees voetbal halen denk ik.
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:56:44 #288
185115 Juk
Misschien
pi_69278097
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:42 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

ik wil wel

En wat nou nieuwe spits.

Makaay staat op 16 in de competitie en Tomasson op 10? Dit elftal moet organisatorisch beter worden, automatismen moeten erin geslepen worden en dan worden de aanvallers vanzelf beter en vaker in stelling gebracht.
The only thing I fear is my MoM
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:01:36 #289
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69278267
quote:
Stille types met geld en een Arabier in de Kuip
In de 70ste minuut gooide André Bahia de wedstrijdbal tegen de testikels van Kees Kwakman. Eindelijk een Feyenoorder die kwaad werd. Bahia, de speler die, samen met nog een paar anderen, het nieuwe Feyenoord belichaamt: dat van een club die standaard op zijn rug ligt. Die jongen had als enige het lef om kwaad te worden.

Tegen NAC nog wel, dat in de geschiedenis van het profvoetbal twee keer in de Kuip won; een bekerfinale van NEC en een nacompetitieduel van Excelsior. Feyenoord was altijd te sterk, had mazzel, had de scheidsrechter mee of werd gedragen door het Legioen. Gisteren won NAC eindelijk uit van Feyenoord; een schandvlek op het 100-jarige bestaan.

Feyenoord is in last. Al of niet berooide investeerders haakten af. Het valt op dat front misschien nog mee. Nieuwe investeerders staan klaar. Ze zijn gegroepeerd rond de man die het ook niet kan helpen dat zijn achternaam Sint Nicolaas luidt. Het zijn meer de stille types, anders dan Perridon en co.

Achter de schermen oriënteert zich een Arabier, het is echt waar, op de club. Daarnaast is het huidige management bezig de begroting op orde te krijgen, ook in het geval er geen hulp van buiten komt.

Maar met al dat werk wordt de schandalig slappe exercitie tegen NAC nooit weggepoetst. Het team van donderdagmiddag had genoeg talent om hoop op de toekomst te rechtvaardigen. Het herbergde bovendien voldoende routine om te durven dromen van een wederopstanding. Maar alles bij elkaar marcheerde die selectie vrijwel het volledige seizoen voor geen meter. Achteraf heeft verantwoordelijk technisch directeur Peter Bosz volledig terecht ontslag genomen.

Wat hier stond, was mijlen ver verwijderd van waar Feyenoord voor staat en wat het Legioen wil. Dit was nooit ‘hand in hand kameraden’. Het was ‘ieder voor zich en God voor ons allen.’
Column Van Nijnatten.

Ik ga nog liever in de JL spelen dan met een geldschieter uit Arabië om de titel. Blegh.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:04:52 #290
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69278398
!

Zal wel niks worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:08:38 #291
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_69278526
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:56 schreef Juk het volgende:

[..]

En wat nou nieuwe spits.

Makaay staat op 16 in de competitie en Tomasson op 10? Dit elftal moet organisatorisch beter worden, automatismen moeten erin geslepen worden en dan worden de aanvallers vanzelf beter en vaker in stelling gebracht.
Ik bedoel een goede standin voor Makaay, nu Mols stopt.
Tomasson
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:09:36 #292
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69278557
feyenoord zou in de zomer zogenaamd krul en arnautovic halen

en wat doenze? ze halen een paar bejaarden tegen ene astronomisch salaris.

als arnautovic en krul gewoon waren gehaald, waar eerst sprake van zou zijn had je nog wat groeibriljantjes.

nu heb je ene stel bejaarden en een hele hoop jonge jongens die middelmatig qua potentie zijn (op een paar na)
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69278587
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:09 schreef Fortitudo het volgende:

als arnautovic en krul gewoon waren gehaald, waar eerst sprake van zou zijn had je nog wat groeibriljantjes.

nu heb je ene stel bejaarden en een hele hoop jonge jongens die middelmatig qua potentie zijn (op een paar na)
Feyenoord kon er niets aan doen dat Twente ineens terug krabbelde over Arnautovic.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:10:50 #294
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69278601
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:09 schreef Fortitudo het volgende:

Wow, bedankt voor dit nieuwe inzicht.
2000 light years from home
pi_69278770
-niet doen-

[ Bericht 92% gewijzigd door sjimz op 22-05-2009 00:19:24 ]
pi_69278926
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Feyenoord kon er niets aan doen dat Twente ineens terug krabbelde over Arnautovic.
Twente heeft nooit teruggekrabbeld, maar het ontzettend fair gespeeld. Het bod van Feyenoord was geaccepteerd, maar hebben tegelijkertijd ook een nieuw contract aan Arnautovic aangeboden. Arnautovic kon zelf kiezen waar hij heen wilde en heeft er voor gekozen om bij Twente te blijven. Jammer maar helaas, maar hij heeft zelf gekozen voor die club
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:28:26 #297
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69279033
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:24 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Twente heeft nooit teruggekrabbeld, maar het ontzettend fair gespeeld. Het bod van Feyenoord was geaccepteerd, maar hebben tegelijkertijd ook een nieuw contract aan Arnautovic aangeboden. Arnautovic kon zelf kiezen waar hij heen wilde en heeft er voor gekozen om bij Twente te blijven. Jammer maar helaas, maar hij heeft zelf gekozen voor die club
Hoe weet je dat? Volgens mij heeft Munsterman Feyenoord uiteindelijk toch de deur gewezen omdat McClaren Arnautovic wou behouden. Zelfs nadat Feyenoord voldeed aan de aanvankelijke vraagprijs.

De Arnaut heeft later ook nog in een interview verteld dat hij gewoon naar Feyenoord wou, maar uiteindelijk blij is bij Twente te zijn gebleven.

Twente heeft het absoluut niet fair gespeeld. Maar dat is niet nieuws met Munstermann. Bij een arbitragezaak had Feyenoord sterk gestaan.
pi_69279114
ik begrijp niet waarom zoveel mensen op gentenaar hopen--hij heeft in drie seizoenen 7 keer onder de lat gestaan en is nota bene derde keeper. dudek zie ik liever ook niet, omdat die ook al enige tijd niet op het hoogste niveau heeft gekeept, maar als ik moest kiezen tussen de twee dan maar dudek--van hem kun je nog zeggen dat hij op hoog niveau traint met casillas ofzo.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:32:57 #299
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69279147
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:31 schreef buddyb het volgende:
ik begrijp niet waarom zoveel mensen op gentenaar hopen--hij heeft in drie seizoenen 7 keer onder de lat gestaan en is nota bene derde keeper. dudek zie ik liever ook niet, omdat die ook al enige tijd niet op het hoogste niveau heeft gekeept, maar als ik moest kiezen tussen de twee dan maar dudek--van hem kun je nog zeggen dat hij op hoog niveau traint met casillas ofzo.
Noem één persoon die op Gentenaar hoopt?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69279203
nou, hij wordt wel vaak genoemd. door jou onder andere

niet dat het per se ''hopen'' is maar goed, je weet wat ik bedoel

ik begrijp uberhaupt niet waarom hij op beens lijstje staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')