Ben er bang voor dat we op -10 beginnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
"Volgend jaar beginnen we gewoon weer op nul."
Deden ze dat maar eens...quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En je eindigt op 35 als je niet uitkijkt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tomasson zou ik zeker niet verkopen. Heeft het prima gedaan.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:23 schreef TC03 het volgende:
Weg:
- De Cler
- Landzaat
- Tiendalli
- Slory
- HofsMakaay
- Bruins (verhuren)
En wie wou jij volgend jaar dan in de spits zetten? Cissé met zijn 4 goals per jaar?quote:
Haal die Luc maar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
En wie wou jij volgend jaar dan in de spits zetten? Cissé met zijn 4 goals per jaar?
Zegt allemaal niks, een speler van 16 als vaste spits is gewoon te jong, klaar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was Wijnaldum vorig jaar ook. Kluivert scoorde in de CL-finale op z'n 17e.
Dan moet je een andere spits halen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zegt allemaal niks, een speler van 16 als vaste spits is gewoon te jong, klaar.
Van Well, Gudde en Jacobs doel je op? Mogen nog steeds optyfen. Die figuren sleuren Feijenoord op het moment, mee naar de krochten waar ze vandaan gekomen zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:23 schreef BertMaalderink het volgende:
Nadat Verbeek vertrok werden er hier ook namen uit de RvC en dergelijke genoemd, waarvan men geen flauw idee had wie het was en wat hij heeft gedaan.
Ja, of wat dacht je van Brutil Hosé en Ignacio Tuhuteru. Succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:27 schreef Ritmo het volgende:
Elke jeugdspeler in dit Feyenoord zetten als basisspeler is het kapot maken van het talent.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denk je dat die wel geslaagd waren als ze op hun 19e debuteerden?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:30 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, of wat dacht je van Brutil Hosé en Ignacio Tuhuteru. Succes gegarandeerd.
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Elke jeugdspeler in dit Feyenoord zetten als basisspeler is het kapot maken van het talent.
Geen geld. Als je ¤2 miljoen voor Makaay vangt heb je ¤3,5 miljoen 'vrij' voor een transfer + salaris. Voor dat geld vind je nooit iemand terug die er minimaal 15 per seizoen in knalt. Je gaat er altijd op achteruit als je je niet adequaat kan versterken.quote:
P is een kindervak.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iemand trouwens een tip voor een leuk vak?Ik wil ook maar eens een seizoenskaart. V is me altijd wel bevallen, maar is duur. E vond ik tegenvallen.
Zou sowieso het liefst rond de Gerard Meijer tribune zitten. Niet erin overigens.
Hoe is P?
Makaay is gewoon geen optie meer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen geld. Als je ¤2 miljoen voor Makaay vangt heb je ¤3,5 miljoen 'vrij' voor een transfer + salaris. Voor dat geld vind je nooit iemand terug die er minimaal 15 per seizoen in knalt. Je gaat er altijd op achteruit als je je niet adequaat kan versterken.
Dat vind jij, maar jij hebt er geen verstand van. Jij was toch ook diegene die N'Kufo en Amoah wilde zien bij Feyenoord?quote:
quote:Topscorers eindstand:
1. El Hamdaoui (AZ)................ 23
2. Suarez (Ajax)................... 22
3. Berg (FC Groningen)............. 17
4. N'Kufo (FC Twente)
Makaay (Feyenoord)
Pranjic (sc Heerenveen)......... 16
7. Demouge (Willem II)............. 14
8. Afellay (PSV)................... 13
Nee jij wel dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar jij hebt er geen verstand van.
N'Kufo zou ik nog steeds graag zien.quote:Jij was toch ook diegene die N'Kufo en Amoah wilde zien bij Feyenoord?
Elke club die geinteresseerd is. En als ze niet mee willen werken mogen ze lekker een half jaartje op Varkenoord doorbrengen. Gelukkig zette Been bij NEC er nog wel eens een speler uit, hopen dat ie dat bij Feyenoord ook durft.quote:
Ik probeer realistisch te blijven, dat pleit automatisch in mijn voordeel.quote:
Waarom is N'Kufo wel een optie en Makaay niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:34 schreef Ritmo het volgende:
N'Kufo zou ik nog steeds graag zien.Amoah nooit zo'n fan van geweest.
Nee, bij die drie kan ik de argumenten er zelf ook wel bij bedenken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:30 schreef Happel het volgende:
Van Well, Gudde en Jacobs doel je op? Mogen nog steeds optyfen. Die figuren sleuren Feijenoord op het moment, mee naar de krochten waar ze vandaan gekomen zijn.
Je overal bij neer leggen en altijd je verwachtingen omlaag stellen is niet hetzelfde als realistisch zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik probeer realistisch te blijven, dat pleit automatisch in mijn voordeel.
N'Kufo is een sterke nuttige spits die niet hele wedstrijden een beetje doelloos rondsjokt maar ook zo nodig de bal eens gaat halen of een kans creeert.quote:Waarom is N'Kufo wel een optie en Makaay niet?
Klopt, Crane vond hem een loser omdat hij als RvC die zich met commerciele zaken bezig hield geen contract voor ¤50 miljoen per jaar met Fortis kon afsluiten, zonder verder ook maar enige kennis te hebben van zijn bezigheden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:36 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nee, bij die drie kan ik de argumenten er zelf ook wel bij bedenken.
Het was volgens mij Boudeijn Poelmann. Geen flauw benul of die terecht is opgestapt, maar diegene die om z'n hoofd riep had dat overduidelijk evenmin. Maargoed, het was waarschijnlijk Crane of Jorien, dus niet belangrijk.
Kom je weer met je 'erbij neer leggen'.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je overal bij neer leggen en altijd je verwachtingen omlaag stellen is niet hetzelfde als realistisch zijn.
Kufo is wel een betere voetballer natuurlijk. Is veel minder een momentvoetballer en kan daardoor ook z'n medespelers beter van dienst zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik probeer realistisch te blijven, dat pleit automatisch in mijn voordeel.
[..]
Waarom is N'Kufo wel een optie en Makaay niet?
Ik vind het ook apart, hij staat gewoon in hetzelfde rijtje als Kuijt, Houtman en Van Hooijdonk qua doelpunten. Hij doet gewoon waar hij voor is aan getrokken. Het ligt voornamelijk aan zijn medespelers en de tactiek, die totaal niet op hem is ingesteld. Iets wat mij dan wel weer verstandig lijkt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:36 schreef Jorwol het volgende:
Dat gezeik op Makaay ook altijd. In dit elftal doet-ie het zelfs nog gewoon goed. Als we Rooney of Torres in de spits hadden, met voor de rest hetzelfde elftal met dezelfde mentaliteit en met dezelfde kutpasses, waren we ook geen kampioen geworden hoor...
quote:Makaay in spoor van Kuijt, Pi-Air en Houtman
18/05/2009 23:00
Feyenoorder Roy Makaay evenaarde zaterdag met zijn doelpunt in de play-offwedstrijd bij NAC Breda (3-2 nederlaag) zijn officiële productie van het vorige seizoen. Hij voerde zijn seizoenstotaal in Breda op naar twintig treffers.
In de laatste dertig jaar zijn er bij Feyenoord slechts drie andere spelers geweest die in minimaal twee opeenvolgende seizoenen de grens van twintig goals bereikten. Dirk Kuijt was de laatste Feyenoorder die daar in slaagde.
De blonde Katwijker maakte tussen 2003 en 2006 respectievelijk 22, 36 en 25 treffers in alle competities. Eerder flikten Pierre van Hooijdonk (tussen 2001 en 2003) en Peter Houtman (1982-1985) dat kunstje.
Makaay scoorde dit seizoen zestien keer in de Eredivisie, drie keer in het bekertoernooi en dus één keer in de play-offs. Hij maakte in totaal in 41 duels zijn opwachting. In zijn eerste jaargang in Rotterdam (2007/08) had de spits acht officiële wedstrijden minder nodig voor datzelfde aantal goals.
Makaay scoorde in zes van zijn laatste zeven wedstrijden voor Feyenoord en maakte daarin negen doelpunten.
En je denkt dat hij het bij Feyenoord beter zou hebben gedaan dan bij Twente? Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
N'Kufo is een sterke nuttige spits die niet hele wedstrijden een beetje doelloos rondsjokt maar ook zo nodig de bal eens gaat halen of een kans creeert.
N'Kufo scoort in heel de competitie evenveel als Makaay, maar dan in een team dat draait, dat aanvallend speelt, meer goede ballen krijgt en meer kansen. Dus bij Feyenoord grote kans dat hij minder zou scoren. Als spits is het gewoon heel erg moeilijk in dit Feyenoord, ongeacht of je N'Kufo, Makaay, Villa, Zlatan of Fernando Torres achterop heb staan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee jij wel dan?![]()
[..]
N'Kufo zou ik nog steeds graag zien.Amoah nooit zo'n fan van geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |