quote:Waar ze vorig jaar nog moeite had met mijn formaat levert dit nu geen enkel probleem op (en ik ben toch echt niet kleiner geworden...).
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
Deze is beter dan Frankie Goes To Hollywood.
Hehehe herkenbaarquote:05/21/2009 at 1:08am by zero_minded12
Today, I ordered more memory and a new hard drive for my computer. I can't remember the last time I was this excited about something. FML
quote:
Hij heeft wel een toffe zonnebril.quote:
Dan begin ik vol goede moed, ga ik 3 verschillende vakken door elkaar doen en dan schei ik er mee uit...quote:
Houd je mond naziquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:17 schreef 3lmo het volgende:
FOK!kers met hun nepprofiel op Hyves tegenkomen.
Nee.quote:
Houd je mond nou eens gvd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik word boos!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:36 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee. [ afbeelding ]
Ik krijg nu e-mails van krabbels, terwijl die krabbels helemaal niet op mijn Hyves staan. En dat was net ook zo, toen ik een krabbel verstuurde. Alle hyveshaters kom er maar in.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houd je mond nou eens gvd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik word boos!
Ik vind babies vies ...quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil babies met je ogen en zwarte lichaam maken, voor altijd
ben jij een negerquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind babies vies ...![]()
Tevens ben ik geen negerin
Nee, ik geef geen SLBquote:
SLBquote:
nadat ik klaar ben met mijn monsterboard shit, anders komt het er nooit vanquote:
Pop toetsenquote:
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nadat ik klaar ben met mijn monsterboard shit, anders komt het er nooit van
doet chuckie ook weer mee?
binnen het uur hoop ik!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Ik weet niet, ik heb chuckie nog niet gesproken![]()
.
Ik vind Nederlandstalig drie keer niets.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:04 schreef Fascination het volgende:
Zeg, wat vinden jullie mooie Nederlandstalige nummers? Ik blijf de meeste slappe kak vinden.
quote:
nou neequote:Op donderdag 21 mei 2009 20:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsple(...)-in-de-overgang.html
Er zit meestal niet echt een melodie in. Spinvis is soms wel oké inderdaad, maar zijn stem vind ik godsgruwelijk irritant.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandstalig drie keer niets.
Behalve spinvis, misschien.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:04 schreef Fascination het volgende:
Zeg, wat vinden jullie mooie Nederlandstalige nummers? Ik blijf de meeste slappe kak vinden.
Maandag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
binnen het uur hoop ik!![]()
wanneer is je eerst volgende toets trouwens jongeman?
Avondquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:04 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:04 schreef Fascination het volgende:
ik zou wel eens willen weten, waarom vind je het nummer niet leuk?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:29 schreef Fascination het volgende:
Mm ik vind Boudewijn de Groot zo'n vervelende overarticulerende stem hebben.![]()
Oh en die ander vond ik ook niet zo Sybje.![]()
Ik zal de lente begint van Guus eens luisteren.
we gaan moedig verderquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:29 schreef Fascination het volgende:
Mm ik vind Boudewijn de Groot zo'n vervelende overarticulerende stem hebben.![]()
Oh en die ander vond ik ook niet zo Sybje.![]()
Ik zal de lente begint van Guus eens luisteren.
quote:
Omg country.quote:
Mm nee.quote:
Ons Dorpquote:
komt zeker door die vage electronische bliepjes die je op een gegeven moment hoortquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg country.
[..]
Mm nee.
Ik vind deze leuk![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jezus
dit word mijn startpagina, nu nog een kilo wiet inslaan
Dat is wel leuk ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
komt zeker door die vage electronische bliepjes die je op een gegeven moment hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |