Kun je je klacht uitleggen? Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:37 schreef joepie91 het volgende:
Domme Google ads op Fok! die geschreven zijn door iemand die niet weet waar hij het over heeft.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Klacht: Zie boven.
Een fout in een Javascript wordt veroorzaakt door de maker van een website. Daar kan zo'n "KPN Expert"-service dus helemaal niets aan doen, aangezien die er alleen maar zijn om computers op te lappen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je je klacht uitleggen? Ik snap 'm niet.
Het is een mislukte nerd garp.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je je klacht uitleggen? Ik snap 'm niet.
Maar jij snapt waarschijnlijk het doel van die reclame niet. Domme mensen denken nu dat ze ook voor Javascript fouten bij KPN terrecht kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:41 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Een fout in een Javascript wordt veroorzaakt door de maker van een website. Daar kan zo'n "KPN Expert"-service dus helemaal niets aan doen, aangezien die er alleen maar zijn om computers op te lappen.
Juist. Oftewel domme reclames, ook al heeft die persoon er dan misschien wel verstand van, het blijft een domme reclamequote:Op donderdag 21 mei 2009 14:43 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar jij snapt waarschijnlijk het doel van die reclame niet. Domme mensen denken nu dat ze ook voor Javascript fouten bij KPN terrecht kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |