Ze begon als Calimero maar ze slaat door naar alles van Warner Bros en Disneyquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
Eline lacht soms als een tekenfilmfiguurtje, kan er alleen niet opkomen wie dat ook weer is.
Ik heb Eline nooit Calimero genoemd, dat vind ik meer op Marielin slaan, maar dan niet qua stemquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze begon als Calimero maar ze slaat door naar alles van Warner Bros en Disney
Marielin is sprekend dat langharige geestje uit The Ringquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb Eline nooit Calimero genoemd, dat vind ik meer op Marielin slaan, maar dan niet qua stem
welk mailtje? heb ik wat gemist?(net klaar met werken)quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las net zijn mailtje![]()
Het einde is in zicht, wel jammer dat het zo af moet lopen.
Verklaring mbt de Bunkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
welk mailtje? heb ik wat gemist?(net klaar met werken)
Leuk is ze he?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
Eline zingt: En wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor!
Hoiquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:20 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Thx had hem zelf ook al gevonden
Ach als je voor 8000 credits koopt heb je nog altijd 2000 winstquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:09 schreef riri het volgende:
Nou....de familie van Marielin heeft zat geld blijkbaar te zien aan de credits die ze erdoor heen jagen
Ik heb het idee dat de achterban van Marielin het niet kan handelen als ze niet op 1 staat. Zo zonde van de poen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |