quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:21 schreef Negentien het volgende:
Ik ga dalijk Jack eens een e-mail sturen over die sportspullen. Kan ik dat beter in vertaalmachine engels doen, of gewoon fatsoenlijk engels?
Ik heb gewoon engels geleerd op school hoor (A)quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:25 schreef Negentien het volgende:
[..]
Ik ben gewoon serieus hoor, ik zal wel een combinatie doen
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:34 schreef Xuerio het volgende:
[..]
Ik heb gewoon engels geleerd op school hoor (A)
Dat dus!quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gaat om wat Jack beter zal begrijpen. Normaal correct Engels of het Engels wat je krijgt na het gebruiken van een vertaalmachine. Zoals hij zelf ook de teksten (zo lijkt het) van Chinees naar Engels vertaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
Jack spreekt prima Engels hoor. In ieder geval geen vertaalmachine-Engels.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gaat om wat Jack beter zal begrijpen. Normaal correct Engels of het Engels wat je krijgt na het gebruiken van een vertaalmachine. Zoals hij zelf ook de teksten (zo lijkt het) van Chinees naar Engels vertaald.
Dan vertaalt hij alles wel snel via msnquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nederlands..? Waarom zou je dat uberhaubt willen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef Swindler het volgende:
[..]
Dan vertaalt hij alles wel snel via msn, vandaag nog met hem over gehad over de site vertalen in het nederlands , maar het kwam erop neer dat hij Engels genoeg vond en dat het te veel werk was
Sommige mensen kunnen geen Engels, of zijn er bar slecht in, en zijn dus blij met Nederlandse vertalingen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nederlands..? Waarom zou je dat uberhaubt willen?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef Negentien het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel humor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk was ik best serieus...
Ik denk dat mensen die geen (basis) engels kunnen, sowieso niet snel bij Dealperfect terecht komen..quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen geen Engels, of zijn er bar slecht in, en zijn dus blij met Nederlandse vertalingen.
Ik kan het me zelf ook niet echt voorstellen, maar het is blijkbaar wel zo.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:48 schreef OddBehavior het volgende:
Ik zie net op Taobao dat er items dubbel staan, met verschillende prijzen. Mis ik iets?
voorbeeld:
Jasje 1
Jasje 2
P.s.Toptopic
Jasje 3quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:48 schreef OddBehavior het volgende:
Ik zie net op Taobao dat er items dubbel staan, met verschillende prijzen. Mis ik iets?
voorbeeld:
Jasje 1
Jasje 2
P.s.Toptopic
Ah zo. Thnx, ik had niet in de gaten dat dit een e-bay achtige site was.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat dacht je van 2 suppliers die een eigen prijs hanteren? Op E-Bay kan je dezelfde items ook voor verschillende prijzen kopen. Of de kwaliteit hetzelfde is weet ik niet natuurlijk. Maar heel vreemd is dit niet echt.
quote:
Staan toch BB opquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:31 schreef Joene94 het volgende:
Waarom staan er steeds meer CK boxers op Dealperfect terwijl ik BB wil?
Ook BB-guns!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |