Een U-Boat is toch gewoon een Duitse onderzeeër?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:02 schreef joepie91 het volgende:
Onderzeeboten... onderzeeboten... boats... U-BOAT...
Ik begrijp eindelijk waar de TT op slaat
Jep, Unsterseeboot oftewel U-boot!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:27 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Een U-Boat is toch gewoon een Duitse onderzeeër?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:20 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Bedankt klonk voor de moeite die je voor ons noobs hebt genomen!!
remlof die zeikt tenminste nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:06 schreef Klonk het volgende:
tt gefixt en jongens let er nu eens op, hoe moeilijk kan tellen nu zijn...
Ik hou van deze reeks! Iedereen is hier altijd zo vriendelijk, behulpzaam en vooral gastvrij! Iedereen is welkom in dit topic, newbies worden altijd zo netjes ontvangen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
remlof die zeikt tenminste niet
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef e-wok het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijke tt
3 van de 4 orders zitten nu in het vliegtuig (of op de boot, whatever ze gebruiken). Nu wachten maar
Oh?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:05 schreef Erasmo het volgende:
DP heeft een nieuwe naam op de betalingsbewijzen, 'Cinogen Trading'.
Airmail wordt altijd via boot verzondenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef e-wok het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijke tt
3 van de 4 orders zitten nu in het vliegtuig (of op de boot, whatever ze gebruiken). Nu wachten maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met de mededeling: RTMFOP! (Read the MoFo'ing OP..)quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:56 schreef Negentien het volgende:
[..]
Ik hou van deze reeks! Iedereen is hier altijd zo vriendelijk, behulpzaam en vooral gastvrij! Iedereen is welkom in dit topic, newbies worden altijd zo netjes ontvangen.
Handige opmerking met oog op het volgende topic.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:06 schreef Klonk het volgende:
tt gefixt en jongens let er nu eens op, hoe moeilijk kan tellen nu zijn...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Handige opmerking met oog op het volgende topic.![]()
Ik vond deze eigenlijk niet zo:
[ afbeelding ]
Maar met een mooi leren bandje:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wat kost eigenlijk een fatsoenlijk leren bandje?
Waarom moet je dit nou weer laten weten pffffquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:40 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen dit mooi vinden... het origineel is al lelijk, laat staan een goedkope namaak-versie...
Het is wat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:40 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen dit mooi vinden... het origineel is al lelijk, laat staan een goedkope namaak-versie...
De eerste is ook niet mijn stijl, maar de tweede ziet er best chill uit eigenlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:40 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel humor!quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:03 schreef JoPiDo het volgende:
je hoeft niet perse te reageren op mijn smaak voor horloges
ik heb gister een calculator-horloge besteld voor 8 dollar, dat vind ik mooi
http://www.emarket888.com/ebay/xpicsa/shbi8018m.jpg
(met afstandsbediening zie ik nu!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |