Ja dat was hijquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik was 't ook alweer vergeten, tot voyeur kort geleden opeens out of the blue een enorme sneer richting mij plaatste. Had eerst geen idee waar 't vandaan kwam, tot het me begon te dagen dat 't hem ws gewoon allemaal nog een beetje dwars zit. Was hij ook niet degene die toen een date-rape aanklacht tegen die BB deelnemer indiende trouwens?
Ik geef je helemaal gelijk, zit maar te lezen en te lezen en af en toe met oprechte verbazing,quote:
Nico Dijkshoorn is dat toch? Die zet zich tegenwoordig inderdaad met enige regelmaat voor lul bij DWDD, met zijn overwegend puberale tekstjesquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat was hij
Mis doordevil wel een beetje, terwijl je hem toch overal ziet
Dat is toch die vent die 1 keer per week een soort van huisdichter speelt in DWDDquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn is dat toch? Die zet zich tegenwoordig inderdaad met enige regelmaat voor lul bij DWDD, met zijn overwegend puberale tekstjes
Niet alleen daar hoor, oa ook tekstschrijvert bij dit was het nieuws en draadstaalquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn is dat toch? Die zet zich tegenwoordig inderdaad met enige regelmaat voor lul bij DWDD, met zijn overwegend puberale tekstjes
Als jij het een enorme sneer vindt dat je niet zo goed in samenwerken bent en een beetje bang bent voor de telefoon, dan heb je nog niet de dikke huid die jouw users allang hebben. Jij bent altijd snoeihard in je kritiek en dan zouden dit soort observaties een persoonlijke aanval zijn? Lichtgeraakt dan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik was 't ook alweer vergeten, tot voyeur kort geleden opeens out of the blue een enorme sneer richting mij plaatste. Had eerst geen idee waar 't vandaan kwam, tot het me begon te dagen dat 't hem ws gewoon allemaal nog een beetje dwars zit. Was hij ook niet degene die toen een date-rape aanklacht tegen die BB deelnemer indiende trouwens?
Nico schreef ook een tijdje voor GvDD, maar net als bij Fok liep hij ook daar boos weg. Ook niet iemand die communicatief erg sterk isquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet alleen daar hoor, oa ook tekstschrijvert bij dit was het nieuws en draadstaal
Ook bij het gvdd debacle en de aangifte, kon ik zijn inbreng wel waarderen
Maar goed, we dwalen af
Hier wordt de spijker op z'n kop geslagen. Het concept werd gepresenteerd als een concept dat de vloer aan zou vegen met alle RLS uit het verleden. Maar vooraf bleek zelfs al dat het concept niet uitgewerkt was en dat de organisatie slecht in elkaar stak.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:53 schreef Trekpopje het volgende:
Even buiten leugens, onwaarheden, verdraaiingen en dergelijke. Is het bovenal niet duidelijk (en dat was al duidelijk in de eerste 2 dagen van TBO) dat men veel en veel te snel van start is gegaan. Het gehele gebeuren totaal onderschat heeft.
Ineens werd een niet te beaten format een pilot![]()
Wat pilot? Dit zou een RLS zijn zoals nog nooit was vertoond!
Echter, het amateurisme straalde er vanaf. Dag in dag uit, en dat doet het nog steeds. Wanhoopsingrepen. Want het moest en zou slagen (natuurlijk, de verliezen zijn enorm als het niet slaagt).
Dat vind ik ook wel een aparte, ja... Een stelselmatige schending van het wederzijdse vertrouwen, culminerend in het toilettas-incident.quote:
En dat terwijl deze in potentie strakke rel maar niet eens tot wasdom wil komenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk, zit maar te lezen en te lezen en af en toe met oprechte verbazing,
Yeps, hij had hier en daar ook een kattebelletje bij geenstijl.nl en natuurlijk de rel met patty brardquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is toch die vent die 1 keer per week een soort van huisdichter speelt in DWDD
jah, daar kwam hij ook niet bijster goed uit de verf...quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, hij had hier en daar ook een kattebelletje bij geenstijl.nl en natuurlijk de rel met patty brard![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:16 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, daar kwam hij ook niet bijster goed uit de verf...
Hij kan anders wel al drie jaar fulltime leven van het schrijven. Je hoeft er niet van te houden maar hij schrijft wel voor Dit was het nieuws, de wereld draait door en Draadstaal.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:23 schreef versabommie het volgende:
I
[..]
heb het ook altijd een omhooggevalen kneus gevonden
ieder zijn heug... ik vind het een kneusquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij kan anders wel al drie jaar fulltime leven van het schrijven. Je hoeft er niet van te houden maar hij schrijft wel voor Dit was het nieuws, de wereld draait door en Draadstaal.
Al geil ik wel op zijn baanquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ieder zijn heug... ik vind het een kneus
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hier wordt de spijker op z'n kop geslagen. Het concept werd gepresenteerd als een concept dat de vloer aan zou vegen met alle RLS uit het verleden. Maar vooraf bleek zelfs al dat het concept niet uitgewerkt was en dat de organisatie slecht in elkaar stak.
Het is allemaal leuk en aardig dat je een matig programma neer kan zetten, maar met leuk en aardig red je het in het echte leven niet. Het concept was en is nog steeds niet af en dat wordt keihard afgestraft. Ik vind dat niet meer dan normaal. Met een dergelijk concept kun je nergens aankomen. FOK! heeft het nog de kans gegeven om zichzelf te bewijzen, maar bij voorbaat was al duidelijk dat het gewoon ongeorganiseerd was en veel ad hoc geregeld werd.
Als je een paar mensen het concept had laten uitwerken dan had je er iets van kunnen maken. Nu maak je een verschrikkelijke valse start voor de toekomst.
Laat ik eerst stellen dat het een hele opgave is om een concept als TBO te bedenken en op te zetten, de makers zijn daar (voor een deel) al goed in geslaagd. Hiervoor is ondernemerschap en lef nodig en dat heeft lang niet iedereen. Daarom vind ik het van de ene kant wel bewonderenswaardig om te zien dat de makers "het diepe" inspringen. Echter vind ik dat het concept op bepaalde punten te zwak was en beter uitgewerkt had kunnen worden. Als ik mijn posts af en toe terug lees dan lijkt het net alsof ik het hele concept als kansloos bestempel, maar dat is het niet. Ik zie alleen punten die beter kunnen en die wil ik dan ook graag kenbaar maken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:57 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Help je me mee met het uitwerken van het te komen (TBO2) concept, of weet je iemand ?
Dat zullen B&B wel okay vinden.
Ik had er ook wat meer van verwachtquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:06 schreef luciano het volgende:
Ik voorspel een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange reeks !
waar zijn die rellen nou verdamnt noch malllllllllll !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |