abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:05:28 #51
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69259581
Ik zou die "Billebloot-sessie" tussen de Producenten en de Fokleden wel willen zien daar beneden in de Bunker.. ik verleng daar graag mijn stream-abbo ook nog voor..
pi_69259584
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:52 schreef Danny het volgende:
Er valt m.i. niets te evalueren. Dat was nog wel het geval tot er werd toegegeven dat er verhaaltjes verzonnen werden. Dat interpreteer ik niet alleen als een compleet gebrek aan respect naar de kijkers, naar FOK! en naar de deelnemers toe, maar ook gewoon als liegen. En daarmee is voor mij een duidelijke grens overschreden. Ze kunnen dan beloven dat ze niet meer zullen liegen, maar die belofte heb ik al eerder gehoord. Er is vanuit FOK!, vooral door iteejer, tientallen keren gebeld en hij is er tientallen keren heengereden om ze op het hart te drukken de kijker en ons NIET in de maling te nemen. Als er dan uiteindelijk dermate luchtig wordt gemeld 'dat er een verhaaltje werd verzonnen', waarmee compleet duidelijk werd dat ze zich daar op geen enkele wijze echt druk over maken, dan heeft een evaluatie gewoonweg geen nut meer. Dan zijn de verschillen in inzicht en normen en waarden gewoonweg té verschillend.
Je creëert op deze manier wel je eigen obstakels. Dit soort 'leugens' (over volkomen triviale zaken) komen er vanzelf als je merkt dat je permanent de maat genomen wordt; als je voor iedere oneffenheid een golf van kritiek kunt verwachten vanuit je 'official community'.

Principes OK, maar je hebt ook als een bok op de haverkist gezeten. Dat draagt wel bij aan dit soort situaties.
pi_69259652
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:02 schreef marky het volgende:
Ik snap dat je boos bent over het feit dat de afspraken over hoe het zou worden niet goed of helemaal niet zijn uitgevoerd. Maar je had je ook kunnen afvragen met wie ga ik in zee. Wat hebben deze jongens voor ervaring met het maken van een RLS. Het deelnemer zijn wil nog niet zeggen dat je ook redaktie kan zijn.

Maar volgens hen zou het op voorhand allemaal veel beter, transparanter en eerlijker verlopen als BB en DGK. Praatjesmakers
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 14:09:22 #54
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69259674
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:05 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Je creëert op deze manier wel je eigen obstakels. Dit soort 'leugens' (over volkomen triviale zaken) komen er vanzelf als je merkt dat je permanent de maat genomen wordt; als je voor iedere oneffenheid een golf van kritiek kunt verwachten vanuit je 'official community'.

Principes OK, maar je hebt ook als een bok op de haverkist gezeten. Dat draagt wel bij aan dit soort situaties.
er is vanaf het begin aangedrongen op EERLIJK. Ga niet liegen tegen de kijkers (en zeker niet tegen ons). Du moment dat dat wel gebeurt houdt het voor mij gewoon op. Vertrouwensbreuk. Klaar.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:11:31 #55
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_69259717
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Maar volgens hen zou het op voorhand allemaal veel beter, transparanter en eerlijker verlopen als BB en DGK. Praatjesmakers
Tja het is net de politiek. Je hebt mooie plannen maar gaande de rit weet je dat ze niet uitvoerbaar zijn dan zal je moeten draaien.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:14:02 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69259778
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:04 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat klinkt een beetje als, ''we blijven bij elkaar voor de kinderen'' terwijl het huwelijk eigenlijk al kapot is.
Het klinkt meer als, "ik bespreek mijn huwelijksproblemen met mijn vrouw in plaats van dat ik ze op mijn hyves zet waar alle vrienden en kennissen het lezen"
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:15:22 #57
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_69259809
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:09 schreef Danny het volgende:

[..]

er is vanaf het begin aangedrongen op EERLIJK. Ga niet liegen tegen de kijkers (en zeker niet tegen ons). Du moment dat dat wel gebeurt houdt het voor mij gewoon op. Vertrouwensbreuk. Klaar.
Gaat het hier nog steeds om een RLS of hebben we nu te maken met een hoge politieke kwestie.
Het is iets wat er moet zijn ter vermaak. Had de hele redaktie de boel bij elkaar gelogen maar het was een zeer spannende RLS waar het aantal kijkers en volgers op het forum alle verwachtingen was overstegen wat had je dan gedaan? Had dan ook je eigen moraal je zo in de weg gezeten?
pi_69259813
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:04 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat klinkt een beetje als, ''we blijven bij elkaar voor de kinderen'' terwijl het huwelijk eigenlijk al kapot is.
Nee, het klinkt als, "Maak niet iets definitief stuk voordat je geprobeerd hebt het te lijmen"
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 14:16:07 #59
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69259837
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:14 schreef eleusis het volgende:

[..]

Het klinkt meer als, "ik bespreek mijn huwelijksproblemen met mijn vrouw in plaats van dat ik ze op mijn hyves zet waar alle vrienden en kennissen het lezen"
Jij vindt de streamer, DE belangrijkste factor in dit concept, een onbelangrijk iets? Die hoeven niet op de hoogte gesteld te worden? Hoe lang denk je dat de vragen uit zouden blijven?
pi_69259898
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:17 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dit vind ik foutjes die er in de eerste editie nu eenmaal in zitten, het is een groeiproces.
En 'het mascara-incident ' bestond voornamelijk uit een wat onhandige mail van een redactielid.

Het 'dreigen' van Bart komt volgens mij voort uit frustratie over je vele herhalende kritiek-postings waardoor je de COS en zelfs het subforum ging domineren.

Ik vind dat je wel erg star en rigoreus reageert, en beter een paar weken had kunnen wachten, tot de gemoederen weer wat bedaard waren geweest.

En users die toch al hun bedenkingen bij RLS`s hebben, zullen er juichend in mee gaan.
En je prijzen om je eerlijkheid en rechtvaardigheidsgevoel.
mooi gezegd
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 14:17:56 #61
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69259906
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:15 schreef marky het volgende:

Gaat het hier nog steeds om een RLS of hebben we nu te maken met een hoge politieke kwestie.
Het is iets wat er moet zijn ter vermaak. Had de hele redaktie de boel bij elkaar gelogen maar het was een zeer spannende RLS waar het aantal kijkers en volgers op het forum alle verwachtingen was overstegen wat had je dan gedaan? Had dan ook je eigen moraal je zo in de weg gezeten?
Ik snap de vraag niet helemaal, maar neem aan dat je bedoelt dat je denkt dat ik niet geklaagd had als er miljoenen mijn kant op geschoven werden?
Ik geef geen aars om geld. Als ik rond kan komen ben ik tevreden. Niet dat je dat nu gaat geloven, maar je stelt de vraag dus krijg je antwoord. Kun je nu weer zeggen dat ik dat lieg en dan heb je je zogenaamde punt gemaakt.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:18:16 #62
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_69259919
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:16 schreef Danny het volgende:

[..]

Jij vindt de streamer, DE belangrijkste factor in dit concept, een onbelangrijk iets? Die hoeven niet op de hoogte gesteld te worden? Hoe lang denk je dat de vragen uit zouden blijven?
De blangrijkste factor van het concept is het concept zelf. De streamer is slechts de geen die het moet eten. Aangezien mensen ook genoegen nemen met Mc Donalds zou ik me niet druk maken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 mei 2009 @ 14:18:22 #63
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69259920
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:56 schreef Danny het volgende:

[..]

omdat het de kijkers en onze users aangaat.
Is dat zo?
quote:
uiteindelijk gaan toch de vragen komen waarom FOK! de bunker 2 niet sponsort. Dan kun je het beter nu gewoon uitleggen imo.
Op dat moment wellicht. Om dan NU die beslissing al te nemen.
quote:
En qua samenwerkingsverbanden ben ik voorlopig wel weer even genezen, dus met die schade valt 't ook wel mee.
Nou ja in zoverre dat ook potentiele partners misshcien wel twee keer nadenken.
quote:
En zo niet, jammer dan. Ik weiger mijn principes opzij te zetten.
Je mag toch best die principes hebben, maar die hoef je dan toch niet publiekelijk te ventileren. Had die mail alleen niet voldoende geweest? Daarmee blijf je trouw aan je principes, benader je het verder op een zakelijke manier en geef je potentiële investeerders/partners, whatever niet het idee dat je zakelijke issues publiek zal bespreken indien die zich voordoen.
pi_69259924
Maar goed dat Danny geen Sly is, want dan waren er heel wat bannetjes gekomen denk ik nu

Maar jammer Danny, ik zie je toch blij zijn met het toegeven van de fout mbt tot de mascara, en nu is dat juist het punt wat de boosdoener is. Ik heb dat mailtje van usera ook gezien, dat er vertelt werd dat de volle tas een keuze was omdat Marielin ook meer peuken kreeg. Was die mail de doorslag? Raar dat enkele momenten eerder Dementor de hand in eigen boezem stak en de eerlijk de situatie uitlegde.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69259926
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef Danny het volgende:

[..]

die zijn uit privacyoverweging niet openbaar. natuurlijk hoeven B&B geen openheid te geven in financiële zaken of wat ze met hun crew overleggen. Je snapt heus wel wat ik bedoel. Staat ook gewoon in die mail trouwens. GEEN manipulaties door de redactie. Eerlijkheid en openheid in zaken die de kijker aangaan. Daarbij horen ook gemaakte fouten. Die moet je imo gewoon toegeven. Daar kweek je véél meer respect mee dan 'het verzinnen van een verhaaltje' als 'damage control'.
Klopt ongetwijfeld, maar ik doelde op de crewfora van Fok
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_69259930
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:14 schreef eleusis het volgende:

[..]

De users zijn geen vrienden en kennissen en zeker niet diegene die betaald hebben voor de streams
plus geld hebben uitgegeven om hun stem uit te brengen, dus nu trek je de verkeerde conclusie uit mijn
post.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:19:30 #67
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69259961
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:16 schreef Danny het volgende:

[..]

Overigens schep jij in 1 van de sticky topics de verwachting dat er iets in de irc gebeurt, zit nu al de hele ochtend wortel te schieten. Ik proef een vertrouwensbreuk, Fester
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 14:19:48 #68
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69259981
Overigens staat de beslissing niet open voor discussie ofzo hoor. Prima om je mening te geven, maar ik ga er niet op terugkomen. Wat dat betreft hoef je dus geen moeite te doen. Ik waardeer de goedbedoelde hindsight adviezen, maar zal er verder niets mee doen in dit geval. Het gaat om mijn persoonlijke principes en frankly heeft niemand daar een oordeel over te vellen natuurlijk.
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 14:20:17 #69
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69260000
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef versabommie het volgende:

[..]

Overigens schep jij in 1 van de sticky topics de verwachting dat er iets in de irc gebeurt, zit nu al de hele ochtend wortel te schieten. Ik proef een vertrouwensbreuk, Fester
geen idee waar je het over hebt. als je kunt aantonen dat ik ergens gelogen heb hoor ik het graag.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:20:21 #70
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_69260004
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:17 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik snap de vraag niet helemaal, maar neem aan dat je bedoelt dat je denkt dat ik niet geklaagd had als er miljoenen mijn kant op geschoven werden?
Ik geef geen aars om geld. Als ik rond kan komen ben ik tevreden. Niet dat je dat nu gaat geloven, maar je stelt de vraag dus krijg je antwoord. Kun je nu weer zeggen dat ik dat lieg en dan heb je je zogenaamde punt gemaakt.
Ik weet dat je niet om geld geeft en daarom heb ik het ook niet over geld maar meer over de populariteit van Fok. Dus als het geheel voor Fok zo goed was geweest dat Fok in een naam met de Hype van de Bunker was genoemd.
pi_69260010
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:11 schreef marky het volgende:

[..]

Tja het is net de politiek. Je hebt mooie plannen maar gaande de rit weet je dat ze niet uitvoerbaar zijn dan zal je moeten draaien.
Als je eerlijkheid en transparantie zo hoog in je vaandel draagt kun je daar dan toch eerlijk voor uitkomen? Dan moet je niet dingen gaan verdraaien, de schuld bij een ander zoeken. Die loyaliteit die B&B verwachtten, bedoelden ze daar kritiekloze volgzaamheid mee? Dan hebben ze zich op Fok! en Danny verkeken.
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 14:21:12 #72
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69260032
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:20 schreef marky het volgende:

[..]

Ik weet dat je niet om geld geeft en daarom heb ik het ook niet over geld maar meer over de populariteit van Fok. Dus als het geheel voor Fok zo goed was geweest dat Fok in een naam met de Hype van de Bunker was genoemd.
same story. ik laat mij, de crew en de users niet in de maling nemen. klaar.
pi_69260053
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef Danny het volgende:
Overigens staat de beslissing niet open voor discussie ofzo hoor. Prima om je mening te geven, maar ik ga er niet op terugkomen. Wat dat betreft hoef je dus geen moeite te doen. Ik waardeer de goedbedoelde hindsight adviezen, maar zal er verder niets mee doen in dit geval. Het gaat om mijn persoonlijke principes en frankly heeft niemand daar een oordeel over te vellen natuurlijk.
Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd, ik ken je hierdoor, velen kennen je hierdoor, maar het siert je niet altijd.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 14:22:06 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69260059
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als je eerlijkheid en transparantie zo hoog in je vaandel draagt kun je daar dan toch eerlijk voor uitkomen? Dan moet je niet dingen gaan verdraaien, de schuld bij een ander zoeken. Die loyaliteit die B&B verwachtten, bedoelden ze daar kritiekloze volgzaamheid mee? Dan hebben ze zich op Fok! en Danny verkeken.
ze weten hoe FOK! is en daar hebben ze maar mee om te gaan. dit gaat vooral om het niet-eerlijk aspect. Wat verdraai ik volgens jou?
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:22:09 #75
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_69260064
Tijd voor een nieuwe FOK! RLS dus... T FOKschip

15 psychotische users 30 dagen op een schip zonder internet

maarre mooie brief hoor... Erg netjes en ook gewoon open kaart..
Dat is toch wel het belangrijkste en kunnen ze je nooit ergens op pakken..
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')