En zeker als je meeleest in de COS-en kan je zien wat de users wel tevreden stelt en wat niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Juist op een forum als FOK! wordt het hele concept de hele tijd gewogen. Dat moet je tussenevaluatie zijn.
Vanaf het begin waren er teveel onduidelijkheden, daar had je als organisatie al op in moeten springen.
Ik zou juist blij zijn met een platform als FOK!. Er zitten mensen die alles bij voorbaat afkraken, maar daar moet je doorheen zien te prikken. Op FOK! zijn ook veel kijkers die betrokken raken bij het concept en daar goede feedback op geven. Verzamel een aantal van die users en kijk wat er beter kan voor volgende keren.
Partypooperquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:24 schreef eleusis het volgende:
Ik vind beide partijen niet echt verstandig door dit soort dingen op een forum uit te gaan vechten.
Er speelt een verschil van mening/inzicht tussen twee partijen en het is voor mij onbegrijpelijk dat dit door middel van "open brieven" aan de grote klok wordt gehangen.
Danny's idee achter het hele concept was eerlijkheid en transparantie, het siert hem om juist op deze twee peilers door te gaan, ook als er onenigheid is!quote:Initiatieven en bedrijven die overwegen in de toekomst met Fok samen te werken zullen ontmoedigd kunnen worden door het vooruitzicht dat ze bij problemen op het forum aan de schandpaal genageld worden door de Fok leiding.
Het is leuk voor de users, zo'n rel, maar emotie en "straatpolitiek" hebben het hier gewonnen van het nastreven van het belang van Fok. Fok heeft hier werkelijk niets aan. Geloofwaardigheid creëer je door beheerst met een situatie om te gaan.
Just my ¤0.02.
Ja, het is nu smullen voor de users, maar eerlijkheid betekent niet per se dat je je partners publiekelijk neersabelt. Je moet niet vergeten dat mensen als Recourt wél naar Fok toe moeten komen en dat er ook vertrouwen moet zijn. Dus je gooit je eigen glazen in op deze manier.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:27 schreef versabommie het volgende:
Danny's idee achter het hele concept was eerlijkheid en transparantie, het siert hem om juist op deze twee peilers door te gaan, ook als er onenigheid is!
Niet sneu, niet kinderachtig, maar meer hoe je bent en in elkaar steekt en dat laat je op een redelijk ontwapende wijze keer op keer zien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:48 schreef Danny het volgende:
Onderstaande mail is vanmorgen vroeg naar Bart en Bram verzonden:
[..]
Kom maar op met de 'sneu' en 'kinderachtig' opmerkingen...
Klopt, kan ik altijd wel van hem waarderenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een soap. De principiële houding van Danny weet ik overigens wel te waarderen.
Ah, goed nieuws, de crewfora zijn binnenkort ook voor iedereen te lezenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:48 schreef Danny het volgende:
Ik wens jullie beiden alle succes van de wereld met je nieuwe concept, maar zoals het nu geworden is sluit het niet aan op het concept van FOK! waar we open en eerlijk zaken bespreken.
Da's toch die geheel transparante volledig verstopte achterkamer waar de modjes janken en admins alle users mij uitgezonderd kutusert noemen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:48 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah, goed nieuws, de crewfora zijn binnenkort ook voor iedereen te lezen
die zijn uit privacyoverweging niet openbaar. natuurlijk hoeven B&B geen openheid te geven in financiële zaken of wat ze met hun crew overleggen. Je snapt heus wel wat ik bedoel. Staat ook gewoon in die mail trouwens. GEEN manipulaties door de redactie. Eerlijkheid en openheid in zaken die de kijker aangaan. Daarbij horen ook gemaakte fouten. Die moet je imo gewoon toegeven. Daar kweek je véél meer respect mee dan 'het verzinnen van een verhaaltje' als 'damage control'.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:48 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah, goed nieuws, de crewfora zijn binnenkort ook voor iedereen te lezen
Lijkt me ook, ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar waarom hier neerplempenNiet zakelijk en wellicht op de lange termijn schadelijk voor FOK!
omdat het de kijkers en onze users aangaat. uiteindelijk gaan toch de vragen komen waarom FOK! de bunker 2 niet sponsort. Dan kun je het beter nu gewoon uitleggen imo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar waarom hier neerplempenNiet zakelijk en wellicht op de lange termijn schadelijk voor FOK!
Dat klinkt een beetje als, ''we blijven bij elkaar voor de kinderen'' terwijl het huwelijk eigenlijk al kapot is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Danny, ongeleid projectiel dat je af en toe bent, beroep je wat minder op je principes en zulks, (want alles wordt onder druk vloeibaar, ook principes), maar doe een goede evaluatie met B&B. Jij bent er nu al klaar mee voordat het einde daar is. Dat vind ik tekort door de bocht, ondanks dat je kritiek wel steekhoudend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |