quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:53 schreef dennistd het volgende:
Je link werkt niet door de punt erachter: http://www.railwaygazette(...)th_ansaldobreda.html
En mochten in totaal acht treinen zes maanden later geleverd worden dan in het aangepaste schema staat, dan kan het contract alsnog ontbonden worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:49 schreef James1988 het volgende:
Er zijn wat ontwikkelingen in IC4-land, aldus http://www.railwaygazette(...)th_ansaldobreda.html.
AnsaldoBreda gaat 2 miljard Deense kroon terugbetalen aan DSB (=268 miljoen euro), maar van wat ik begrijp gaat er nog wel geleverd worden.
quote:De gemeente Wierden wil 222 bomen kappen langs het spoor. Daar is een kapvergunning voor verleend.
De politiek moet daar nog mee instemmen. De bomen moeten wijken voor een tijdelijke bouwweg en voor de hei-installatie die nodig is voor het plaatsen van geluidsschermen langs het spoor. Behalve de bomen verdwijnen er ook veel struiken. Zo wordt een strook van 2.000 vierkante meter kaal gemaakt. Wierden wil de bomen zoveel mogelijk herplanten, omdat ze het spoor en de geluidsschermen camoufleren. De buurt denkt dat de schermen het uitzicht bederven en de huizen minder waard worden.
Die OS-VIRM staat al even op Amersfoort. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:11 schreef bork het volgende:
woensdagmiddag 16,45 Amersfoort:
Opgesteld waar normaal die brakke dingen van Railon staan:
de enige OS Virm (schoon) helemaal alleen
spoor 1: een OS koploper
spoor 7 de 2602 SLT
was er een speciale shoot of een afscheid voor iemand of speciaal voor mij omdat ik geen digi meer heb?
Ik stel voor dat NIMBY's het waardeverschil terugbetalen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef greavy het volgende:
De geluidsschermen zijn niet positief voor je waarde van je huis..
Er hoeft maar één gek te klagen, en de NS / prorail of wat dan ook, moet ze plaatsen.
Is ook bij een neef gebeurd, woonde in een mooi straatje, pal naast het spoor. Nooit klaagde iemand, kwamen er nieuwe bewoners, gingen gelijk klagen bij gemeente.. En die geluidswal moest komen.:S
tweede keer vandaagquote:Winterswijk-Arnhem
Vrijdag 22 Mei 15:29
Oorzaak Tussen Zevenaar en Doetinchem rijden geen treinen door een seinstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies Reizigers tussen Arnhem en Winterswijk kunnen omreizen via Zutphen.
En vervolgens kijk je vanuit de trein op van zulke lelijke schijtschermen, en dan kun je ook niets meer zien (en is de reis meteen een stuk saaier / vervelender).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef greavy het volgende:
De geluidsschermen zijn niet positief voor je waarde van je huis..
Er hoeft maar één gek te klagen, en de NS / prorail of wat dan ook, moet ze plaatsen.
Is ook bij een neef gebeurd, woonde in een mooi straatje, pal naast het spoor. Nooit klaagde iemand, kwamen er nieuwe bewoners, gingen gelijk klagen bij gemeente.. En die geluidswal moest komen.:S
quote:
Dus dit is de derde keerquote:Vrijdag 22 Mei 21:04 Tussen Zevenaar en Winterswijk rijden minder treinen door een wisselstoring.
Poepvlekken van aangereden wespen ofzoiets?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:43 schreef James1988 het volgende:
Zojuist hier in Ht de Bs 105 gezien (de beschilderde ja), en die is smerig!
[ afbeelding ]
En de trein naar Brussel-Zuid (V Ht om 19.36, hij begon in Ht) is met +6 vertrokken terwijl hij er ruim op tijd stond.
Ik wed er 100 op dat de vierde storing een feit wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[..]
Dus dit is de derde keer![]()
Nieuw record voor ProRail![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |