Nou de auto ging lekker vanochtend, ik hoorde vanochtend op het journaal dat een stuk A10 tot 16.00 vanmiddag afgesloten zou zijn, doordat er water stond....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:47 schreef Geqxon het volgende:
En die overheid maar pushen he. Want de trein is toch een o zo goed alternatief voor de auto. Hahahaha.
Nou, dat ene keertje. Als ik naar school ga neem ik altijd een trein te vroeg, want anders zou ik wekelijks wel een keertje te laat zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou de auto ging lekker vanochtend, ik hoorde vanochtend op het journaal dat een stuk A10 tot 16.00 vanmiddag afgesloten zou zijn, doordat er water stond....
weet je het zeker dat je met die windsnelheden van vanochtend op de motor gaat zitten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, dat ene keertje. Als ik naar school ga neem ik altijd een trein te vroeg, want anders zou ik wekelijks wel een keertje te laat zijn.
Zodra ik een motor heb weet ik het wel, dan zul je mij nooit meer in een trein vinden.
Met dit weer op de motor, dan lig je in de gootquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, dat ene keertje. Als ik naar school ga neem ik altijd een trein te vroeg, want anders zou ik wekelijks wel een keertje te laat zijn.
Zodra ik een motor heb weet ik het wel, dan zul je mij nooit meer in een trein vinden.
Guttegut, het is ook eens EEN keertje slecht weerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:47 schreef Geqxon het volgende:
En die overheid maar pushen he. Want de trein is toch een o zo goed alternatief voor de auto. Hahahaha.
OV gaat van een plaats waar je niet wil zijn naar een plaats waar je niet heen wil, op een moment dat het je niet schikt. En toch is het dé oplossing voor het vervoersprobleem in Nederland.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef Geqxon het volgende:
Het openbaar vervoer is eigenlijk fundamenteel inefficiënt. Het stukje dat je in de trein zit is lekker snel, maar dat je vervolgens 10 minuten op de bus moet wachten die met een grote slingerweg naar jou bestemming gaat maakt het dat de reis altijd trager is. Of het feit dat je niet weg kan gaan wanneer je maar wilt.
Ik heb het al zo vaak meegemaakt dat ik eerder thuis zou zijn als ik de fiets had gepakt.
Laat ik eens mijn grootmoeder als voorbeeld nemen. Ze woont in Obdam. Als ze naar haar zus in Vlist wilt pakt ze de auto, en na anderhalf uur is ze er.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
OV gaat van een plaats waar je niet wil zijn naar een plaats waar je niet heen wil, op een moment dat het je niet schikt. En toch is het dé oplossing voor het vervoersprobleem in Nederland.
Stel je woont in 's Hertogenbosch en je werkt bij een of ander bedrijf in het centrum van Utrecht.quote:
Het rijden in Parijs is voor mij geen probleem, en parkeren, er zijn parkeergarages genoeg en daarnaast hebben de meeste hotels gewoon afgesloten parkeerruimtes. Wel moet je rekening houden met de kosten hiervan. De rest van je verblijf in Parijs kan je inderdaad wel beter met het OV doen. Maar elke metro rijdt daar elke 3 minuten ongeveer. Dus lang wachten hoef je nooit, daarnaast is het een heel dicht netwerk dus je hoeft ook nooit ver te lopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef James1988 het volgende:
Maar de meerwaarde van de trein is dan weer dat je niet zélf hoeft te rijden. Want zeg nou zelf, zo geweldig is rijden en parkeren in Parijs niet
Nee bordjes hebben we nog niet eerder gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindeloze discussie die we pas dertig miljard keer gehad hebben![]()
Een plaatje maar dan
[ afbeelding ]
Het ging lekker ja. Er zit er alleen wel eentje dubbel in zie ik netquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
Zo, je hebt goed je best gedaan zie ik
Geen dertig miljard keer tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:21 schreef thatsme het volgende:
[..]
Nee bordjes hebben we nog niet eerder gezien![]()
Heeft Ustanówek (rechtsboven) een wietblad op het linkerdeel van het bordje staan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindeloze discussie die we pas dertig miljard keer gehad hebben![]()
Een plaatje maar dan
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ging lekker ja. Er zit er alleen wel eentje dubbel in zie ik netNaja, pech gehad.
Da's een sticker jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
Heeft Ustanówek (rechtsboven) een wietblad op het linkerdeel van het bordje staan?
Ja, jammer. Was niet al te helder meer gisteravondquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef thats-me het volgende:
en jij bedoelT zeker zychlin zoek tijd viel mee, 6 sec![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |