Maar aangezien jij er niks over te zeggen hebt, maakt jouw mening niet heel veel uitquote:
Ik ben het zowaar met je eensquote:Op zondag 24 mei 2009 11:35 schreef RoBro het volgende:
wat boeien die fotos nou eigenlijkik bedoel vind je het zo kenservet om alle mensen die op fok zitten lam te zien terwijl je zelf te lame bent om je huis uit te komen ofzo als je die fotos echt graag wil zien vraag ik me serieus af of je niet een leven moet gaan zoeken einde bericht
Ik heb alles te zeggen over wat ik met de foto's doe, daarom 'als het aan mij ligt'.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar aangezien jij er niks over te zeggen hebt, maakt jouw mening niet heel veel uit
Heb je wel een goeie firewall dan, voordat al die nerds van Fok je gaan lopen hackenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb alles te zeggen over wat ik met de foto's doe, daarom 'als het aan mij ligt'.
Ik rook niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je wel een goeie firewall dan, voordat al die nerds van Fok je gaan lopen hacken
Niet?quote:
René!quote:Op zondag 24 mei 2009 @ 10:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Irenka!
Maar zo is het wel inderdaad.
Ik heb gewoon geen zin om mijn hoofd weer in de KLB of ONZ te zien.quote:
En ik ben het ook met je eens.quote:Op zondag 24 mei 2009 @ 11:35 schreef RoBro het volgende:
wat boeien die fotos nou eigenlijkik bedoel vind je het zo kenservet om alle mensen die op fok zitten lam te zien terwijl je zelf te lame bent om je huis uit te komen ofzo als je die fotos echt graag wil zien vraag ik me serieus af of je niet een leven moet gaan zoeken einde bericht
Het zonder toestemming plaatsen van foto's mag sowieso niet. Dus dat wordt dan ook weggehaald.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
René!
Danku.
[..]
Ik heb gewoon geen zin om mijn hoofd weer in de KLB of ONZ te zien.
Betekent niet dat het gewoon gebeurt. Soms duurt het een hele tijd voor modjes iets doorhebben hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 @ 12:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het zonder toestemming plaatsen van foto's mag sowieso niet. Dus dat wordt dan ook weggehaald.
TR doen en eventueel de FA's erover aanspreken kan altijd als er even geen mod is.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Betekent niet dat het gewoon gebeurt. Soms duurt het een hele tijd voor modjes iets doorhebben hoor.
dude, ben jij niet die gast die niet op internet wou omdat je foute vrienden had, en bang was om neergestoken te worden als ze die foto's zagen?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:35 schreef RoBro het volgende:
ik heb geen foute vrienden ik weet serieus niet wat je praat je haalt dingen totaal uit zen verband en dat siert je niet nee ik heb geen zin om hele verhaal hier op internet te pompen maar je praat echt onzinquote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dude, ben jij niet die gast die niet op internet wou omdat je foute vrienden had, en bang was om neergestoken te worden als ze die foto's zagen?
Beetje hypocriet
daarnaast schrijf ik ook nog precies het omgekeerde van wat jij probeert te beweren je diskwalificeert jezelf enorm met deze loze uitspraken hehequote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dude, ben jij niet die gast die niet op internet wou omdat je foute vrienden had, en bang was om neergestoken te worden als ze die foto's zagen?
Beetje hypocriet
weet je wel wat diskwalificeert is?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
daarnaast schrijf ik ook nog precies het omgekeerde van wat jij probeert te beweren je diskwalificeert jezelf enorm met deze loze uitspraken hehe
Dat zal niet gebeuren popje.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
René!
Danku.
[..]
Ik heb gewoon geen zin om mijn hoofd weer in de KLB of ONZ te zien.
ook die link van mij?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Anyway. Naast de mensen die op de meet waren heb ik alleen potentiële komers de link gestuurd.
Like, Xalo, Desunoto, Krentenbol, Jotcha enzo.
En die snappen wel dat het niet de bedoeling is dat dit in de KLB en ONZ SC komt enzo.
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, die heb ik naar niemand gestuurd.
Houden zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |