Whehe, kben geen JP fan, dus dat wist ik nietquote:
Dat roep ik inderdaad ook al een aantal jaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:07 schreef BOKA het volgende:
ik wil wel maar ik ga niet, misschien volgend jaar (roep ik al 4 jaar).
Mja ik heb 't ook 4 jaar geroepen, maar financiëel zit 't dit jaar mee (vaste baanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat roep ik inderdaad ook al een aantal jaar.
Wat vind je van Turisas dan? Live weten ze niet waar te maken wat ze op hun cd hebben staan (d.w.z. ik vraag me serieus af hoeveel % tijdens concerten van een tape komtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sowieso heb je vaak dat muzikaal en technisch erg sterke bands het live niet zo goed over weten te brengen, terwijl bands die live veel sfeer maken op CD's echt heel simplistisch en misschien zelfs saai klinken.
Judas Priest, man.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:12 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Das Benediction toch?Grind Bastard!
Ik vind Turisas niet slechter dan op CD hoor. Maar ik vind hen op CD ook niet heel briljant, maar ze zetten wel een goede show neer. Tja, bands die een hoop van tape halen, beetje jammer, maar soms kun je niet anders. Rhapsody heeft jarenlang ook niet anders gekund.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wat vind je van Turisas dan? Live weten ze niet waar te maken wat ze op hun cd hebben staan (d.w.z. ik vraag me serieus af hoeveel % tijdens concerten van een tape komt) en toch zetten ze een ontzettend gave liveshow neer
Kvind de Benediction versie toch wel 10x beterquote:
Mja, ik houd normaal wel van Benediction, maar dit is een beetje een slappe cover.quote:
Het geld en de auto heb ik ook wel (al 3 jaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja ik heb 't ook 4 jaar geroepen, maar financiëel zit 't dit jaar mee (vaste baan), en ik heb nu m'n eigen auto, dus dan is 't een stuk handiger
Ik niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:20 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Kvind de Benediction versie toch wel 10x beter
Heb elke keer al een andere vakantie dan, kwestie van prioriteiten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:09 schreef Aresdreams het volgende:
wat houd je tegen te gaan dan?
Ik ga, al is het maar om "Haat" een biertje aan te bieden. gheghequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Luiaerdt het volgende:
Wie gingen er nou trouwens aankomende zondag naar Baroeg? elke 15e bezoeker krijgt een gratis Onheil cd
Ach waarom ook nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Luiaerdt het volgende:
Het lijkt me echt heel vet om naar metalcamp te gaan maar het idd een kwestie van prioriteiten. Volgend jaar maar weer kijken![]()
Dit jaar maar naar 1 groot festival en dat is Graspop. verder wat kleine dingetjes en Pearl Jam in Augustus![]()
Wie gingen er nou trouwens aankomende zondag naar Baroeg? elke 15e bezoeker krijgt een gratis Onheil cd
Heb hem maar vast ongeluisterd besteldquote:Op maandag 1 juni 2009 13:05 schreef Tokus het volgende:
binnenkort nieuwe cd he! (review en interview spoedig op een site die ik niet zal spammen)
Ik kan helaas toch niet, familiedag van mijn vriendin...quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Zo jij bent snel op de hoogtequote:Op donderdag 4 juni 2009 09:02 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik kan helaas toch niet, familiedag van mijn vriendin...
Maar waarschijnlijk ga ik wel naar Duitsland in juli.
Mja, connecties met een zeker langharig stuk tuig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:36 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Zo jij bent snel op de hoogtehoe kom jij aan die info? haha
Ik kan helaas niet mee naar Duitsland denk ik..werken etc
Waar? Wanneer?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:04 schreef -Flappy- het volgende:
Wie gaat er in November naar Behemoth?
Behemoth en Arsis samen, damn![]()
Dat is lekker in de buurtquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:49 schreef -Flappy- het volgende:
[..]
http://www.atak.nl/agenda/november/2288
Enschede, 3 november.
Enschedequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:49 schreef -Flappy- het volgende:
[..]
http://www.atak.nl/agenda/november/2288
Enschede, 3 november.
Ik kijk wel of ze ergens anders dichter in de buurt komenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind deze altijd wel leuk: http://www.hardradio.com/.
Aan je fotoboek te zien en "archeologie te leiden" begin ik het al te snappenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mja, connecties met een zeker langharig stuk tuig.
Hee, die wilde ik hier net neerplakken.quote:
Ik dacht dat je daar al wel achter was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:03 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Aan je fotoboek te zien en "archeologie te leiden" begin ik het al te snappen
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:37 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dankje dat je even vertelde over Sacraea Saturna... ik ga ze proberen op een ander festival te laten komen !
15:00 jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:23 schreef ThE_ED het volgende:
Valt me nu pas op dat Baroeg morgen al om 1%:00h is, maar volgens mij is dat altijd daar op de Zondag zo heh?
Jezus wat een onchristenlijk tijdstipquote:
Staat ook op de site van de baroeg hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ja, dikke vingers zaten op de shift, jeweettog!
Dat weet ik niet. Maar wel de begintijd van ongeilquote:
Waar haalt Marco de tijd vandaan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:57 schreef ThE_ED het volgende:
Grappig project dit; ik kende het helemaal niet!
Northern Kings, met;
Jarkko Ahola (Teräsbetoni),
Marco Hietala (Nightwish, Tarot),
Tony Kakko (Sonata Arctica)
Juha-Pekka Leppäluoto (Charon).
Je kan het ook combineren die tweequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:01 schreef ThE_ED het volgende:
In de koude Finse Winters kun je bij je vrouw kruipen óf een plaat opnemen.
Ofzo.
Ik ook niet.quote:
Die solo in one.quote:
Ja, het was tof! \m/quote:Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef BOKA het volgende:
[..]
Die solo in one.
En hoe was het gisteren?
Slayoooorquote:Slayer heeft vandaag bekendgemaakt dat het tiende reguliere studio-album de titel World Painted Blood zal dragen. De plaat moet elf nummers gaan bevatten, waaronder de door Jeff Hanneman geschreven titeltrack en de eerder dit jaar als gelimiteerde single verschenen Psychopathy Red. De productie is in handen van Greg Fidelman, met Rick Rubin in de rol van executive producer. Aan het einde van de zomer dient World Painted Blood in de winkel te liggen.
bron: metalfan.nl
Cool.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, het was tof! \m/
Onheil deed het goed, de Baroeg was niet zo druk though.
Lekker originele titel weerquote:California thrashers Slayer have set "World Painted Blood" as the title of their new album, tentatively due late summer via American Recordings/Columbia Records. The forthcoming CD is being produced by Greg Fidelman.
verwacht je van slayer originele titelsquote:Op maandag 8 juni 2009 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Over Slayer gesproken:
[..]
Lekker originele titel weer
zo, dat stond minder dan 5 posts boven je ook al. Je leest weer lekker mee.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Over Slayer gesproken:
Daan nog gesproken?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, het was tof! \m/
Onheil deed het goed, de Baroeg was niet zo druk though.
Hell awaitsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:47 schreef BOKA het volgende:
En dat hoeft gelukkig ook niet, Slayer heeft genoeg goede andere albums gemaakt.
Vieze dreads revisitedquote:
Ja niet blank zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:01 schreef McKillem het volgende:
Sinds wanneer zijn legerbroeken meegenomen in de lange reeks dingen die "nazi" zijn?
Kan je überhaupt nog wel iets aan/om doen wat niet nazi is?
Tis toch niet te geleuven?quote:
Wat een bullshit zeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
Tis toch niet te geleuven?
Ik dacht vanmiddag, kmoet nieuwe vrijetijdsbroeken hebben. Laat ik weer eens leger meuk halen. Zitten vaak keigoed en staat leuk tussen mn kisten en shirtjes. Is dat ook opgeslokt door de grote "dat is nazi" machine.![]()
Ons land word er in verdedigd goddervomme.
Ik was dan ook niet voornemens me er iets van aan te trekken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg.![]()
Je kan tegenwoordig niks meer of er wordt wel iets van gedacht.
Gelukkigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet voornemens me er iets van aan te trekken.
Ja, niet zo heel veel though, maar dat is altijd met concerten als iemand moet optreden.quote:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:01 schreef McKillem het volgende:
Sinds wanneer zijn legerbroeken meegenomen in de lange reeks dingen die "nazi" zijn?
Kan je überhaupt nog wel iets aan/om doen wat niet nazi is?
Stuk voor stuk prima zangers.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:57 schreef ThE_ED het volgende:
Grappig project dit; ik kende het helemaal niet!
Northern Kings, met;
Jarkko Ahola (Teräsbetoni),
Marco Hietala (Nightwish, Tarot),
Tony Kakko (Sonata Arctica)
Juha-Pekka Leppäluoto (Charon).
Ja das waar. Doe er verder ook niets mee hoor maar het begint zou wel echt bezopen te worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Tsja en nationalistische groepen hebben vaak ook "dat soort kleding", maar dat probleem heb je als "echte" skinhead ook.
Als je ze niet aantrekt is er sowieso geen probleemquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet voornemens me er iets van aan te trekken.
Wat?! Draag je sokken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef McKillem het volgende:
Nog even en je bent als metalhead bij voorbaat nazi omdat een x percentage van x dubieuze subgroep kledingstukken heeft die overeenkomen met wat de doorsnee metalhead aanheeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |