Whehe, kben geen JP fan, dus dat wist ik nietquote:
Dat roep ik inderdaad ook al een aantal jaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:07 schreef BOKA het volgende:
ik wil wel maar ik ga niet, misschien volgend jaar (roep ik al 4 jaar).
Mja ik heb 't ook 4 jaar geroepen, maar financiëel zit 't dit jaar mee (vaste baanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat roep ik inderdaad ook al een aantal jaar.
Wat vind je van Turisas dan? Live weten ze niet waar te maken wat ze op hun cd hebben staan (d.w.z. ik vraag me serieus af hoeveel % tijdens concerten van een tape komtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sowieso heb je vaak dat muzikaal en technisch erg sterke bands het live niet zo goed over weten te brengen, terwijl bands die live veel sfeer maken op CD's echt heel simplistisch en misschien zelfs saai klinken.
Judas Priest, man.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:12 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Das Benediction toch?Grind Bastard!
Ik vind Turisas niet slechter dan op CD hoor. Maar ik vind hen op CD ook niet heel briljant, maar ze zetten wel een goede show neer. Tja, bands die een hoop van tape halen, beetje jammer, maar soms kun je niet anders. Rhapsody heeft jarenlang ook niet anders gekund.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wat vind je van Turisas dan? Live weten ze niet waar te maken wat ze op hun cd hebben staan (d.w.z. ik vraag me serieus af hoeveel % tijdens concerten van een tape komt) en toch zetten ze een ontzettend gave liveshow neer
Kvind de Benediction versie toch wel 10x beterquote:
Mja, ik houd normaal wel van Benediction, maar dit is een beetje een slappe cover.quote:
Het geld en de auto heb ik ook wel (al 3 jaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja ik heb 't ook 4 jaar geroepen, maar financiëel zit 't dit jaar mee (vaste baan), en ik heb nu m'n eigen auto, dus dan is 't een stuk handiger
Ik niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:20 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Kvind de Benediction versie toch wel 10x beter
Heb elke keer al een andere vakantie dan, kwestie van prioriteiten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:09 schreef Aresdreams het volgende:
wat houd je tegen te gaan dan?
Ik ga, al is het maar om "Haat" een biertje aan te bieden. gheghequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Luiaerdt het volgende:
Wie gingen er nou trouwens aankomende zondag naar Baroeg? elke 15e bezoeker krijgt een gratis Onheil cd
Ach waarom ook nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Luiaerdt het volgende:
Het lijkt me echt heel vet om naar metalcamp te gaan maar het idd een kwestie van prioriteiten. Volgend jaar maar weer kijken![]()
Dit jaar maar naar 1 groot festival en dat is Graspop. verder wat kleine dingetjes en Pearl Jam in Augustus![]()
Wie gingen er nou trouwens aankomende zondag naar Baroeg? elke 15e bezoeker krijgt een gratis Onheil cd
Heb hem maar vast ongeluisterd besteldquote:Op maandag 1 juni 2009 13:05 schreef Tokus het volgende:
binnenkort nieuwe cd he! (review en interview spoedig op een site die ik niet zal spammen)
Ik kan helaas toch niet, familiedag van mijn vriendin...quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Zo jij bent snel op de hoogtequote:Op donderdag 4 juni 2009 09:02 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik kan helaas toch niet, familiedag van mijn vriendin...
Maar waarschijnlijk ga ik wel naar Duitsland in juli.
Mja, connecties met een zeker langharig stuk tuig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:36 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Zo jij bent snel op de hoogtehoe kom jij aan die info? haha
Ik kan helaas niet mee naar Duitsland denk ik..werken etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |