Daan nog gesproken?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, het was tof! \m/
Onheil deed het goed, de Baroeg was niet zo druk though.
Hell awaitsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:47 schreef BOKA het volgende:
En dat hoeft gelukkig ook niet, Slayer heeft genoeg goede andere albums gemaakt.
Vieze dreads revisitedquote:
Ja niet blank zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:01 schreef McKillem het volgende:
Sinds wanneer zijn legerbroeken meegenomen in de lange reeks dingen die "nazi" zijn?
Kan je überhaupt nog wel iets aan/om doen wat niet nazi is?
Tis toch niet te geleuven?quote:
Wat een bullshit zeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
Tis toch niet te geleuven?
Ik dacht vanmiddag, kmoet nieuwe vrijetijdsbroeken hebben. Laat ik weer eens leger meuk halen. Zitten vaak keigoed en staat leuk tussen mn kisten en shirtjes. Is dat ook opgeslokt door de grote "dat is nazi" machine.![]()
Ons land word er in verdedigd goddervomme.
Ik was dan ook niet voornemens me er iets van aan te trekken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg.![]()
Je kan tegenwoordig niks meer of er wordt wel iets van gedacht.
Gelukkigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet voornemens me er iets van aan te trekken.
Ja, niet zo heel veel though, maar dat is altijd met concerten als iemand moet optreden.quote:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:01 schreef McKillem het volgende:
Sinds wanneer zijn legerbroeken meegenomen in de lange reeks dingen die "nazi" zijn?
Kan je überhaupt nog wel iets aan/om doen wat niet nazi is?
Stuk voor stuk prima zangers.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:57 schreef ThE_ED het volgende:
Grappig project dit; ik kende het helemaal niet!
Northern Kings, met;
Jarkko Ahola (Teräsbetoni),
Marco Hietala (Nightwish, Tarot),
Tony Kakko (Sonata Arctica)
Juha-Pekka Leppäluoto (Charon).
Ja das waar. Doe er verder ook niets mee hoor maar het begint zou wel echt bezopen te worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Tsja en nationalistische groepen hebben vaak ook "dat soort kleding", maar dat probleem heb je als "echte" skinhead ook.
Als je ze niet aantrekt is er sowieso geen probleemquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet voornemens me er iets van aan te trekken.
Wat?! Draag je sokken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef McKillem het volgende:
Nog even en je bent als metalhead bij voorbaat nazi omdat een x percentage van x dubieuze subgroep kledingstukken heeft die overeenkomen met wat de doorsnee metalhead aanheeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |