SCHOP!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ik jou een schop geef, schop je mij dan ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wou zeggen dan ben je erg ziekquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:59 schreef P.F het volgende:
Halfords? Nee joh ik koop altijd tweedehands. In Amsterdam moet je echt geen nieuwe fiets gaan kopen.
Vijf euro bij het station?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:59 schreef P.F het volgende:
Halfords? Nee joh ik koop altijd tweedehands. In Amsterdam moet je echt geen nieuwe fiets gaan kopen.
PF heeft een fiets gekocht van een junk!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:12 schreef Goodbye het volgende:
Of op de gracht een leuke fiets uitzoeken en laten stelen door een zwerver?
Jij maakt wat mee zeg!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
PF heeft een fiets gekocht van een junk!![]()
Zo liep ik jaren geleden door de stad 's morgens met een vriend. We waren uitgeweest en 't werd al licht. We gingen nog thuis een mixtape maken zoals we dat wel vaker deden.
Toen kwam er een junk aan met een gejatte fiets en hij probeerde m aan ons te verpatsen voor 5.- Hij bleef toen maar rondjes om ons heen fietsen fietsen onderwijl de 3 versnellingen demonstrerend: "Kijk!" zei hij, "Slow, snel en die andere!"
Vergeet ik nooit meer..
ik heb dit topic nu toch in MyAt dus reageer ik maarquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Oh en guess what: ik zou dus kip kerrie eten vanavond. Bedacht ik me vanochtend dat ik de kerriesaus vergeten ben. Hemelvaartsdag
. Vanavond maar even naar de Jumbo dan, want die is wel open volgens DaD.
De andere Jumbo is van 10 tot 5 open.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Die verhalen van Elisa idd.
Ik heb Bound gisteren gezien. Maar m'n divx was niet helemaal proper, dus er werden wat stukjes overgeslagen, maar al met al heb ik het verhaal wel goed mee gekregen en de liefdesscènes ook.
Oh en guess what: ik zou dus kip kerrie eten vanavond. Bedacht ik me vanochtend dat ik de kerriesaus vergeten ben. Hemelvaartsdag
. Vanavond maar even naar de Jumbo dan, want die is wel open volgens DaD.
Mark en ik gaan vanmiddag ws een stuk fietsen, heel kneuterig.
ik was hard aan het werk. Nu eventjes pauze, en dan weer verder!quote:
had je bij moeten zijn geloof ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij maakt wat mee zeg!!
o nee. ik ging hard werken.
Beide. Sort ofquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Heb je een feestje, of moet je je zenuwen wegdrinken?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
had je dronken bij moeten zijn geloof ik
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:01 schreef loveli het volgende:
[..]Ben dr alweer weg. Die knuppel wist niet wat die moest hebben, een draaistoel van 40 euro. Maar in de winkel was niks te zien..........handig als je het ff opschrijft wat je moet hebben hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |