Ja hier. En ik ga er persoonlijk ook vanuit dat het schilderij origineel geen engelse titel had. Van Gogh was toch geen engelsman? Voor mij heet het gewoon Sterrennacht. En nee, ik had de link dus ook niet gelegd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:24 schreef Greys het volgende:
Maar IEDEREEN hier wist het dus wel? Van het schilderij?
Ik had gehoopt op wat bijval namelijk, 'oh dat wist ik ook niet!'![]()
Hihi, ik zit al 3 dagen met Hallelujah in de Lisa-versie in mijn hoofd. Prachtig nummer, ,maar nu mag het wel eens plaats maken voor een ander nummer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja hier. En ik ga er persoonlijk ook vanuit dat het schilderij origineel geen engelse titel had. Van Gogh was toch geen engelsman? Voor mij heet het gewoon Sterrennacht. En nee, ik had de link dus ook niet gelegd.
Liedje ken ik. Sterker nog, ik heb het nu in mijn hoofd. Je wordt bedankt Greys![]()
Pecorino ofzo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:08 schreef AKnynke het volgende:
ik kende het schilderij wel, titel niet...liedje wel, titel niet. Vind het een zeiknummer, btw.
Lijstje:
S: 5km. hardlopen
O: 3 boterhammen met hagelslag
L: restje kip korma met stukje brood
T: ?
D: zelfgemaakte pizza
T:?
wat voor kazen gaan er allemaal op een pizza 'quatro fromaggi"? Wil ik graag vanavond voormaken, kun je hier nl. niet krijgen. mozerella, parmezaan, gorgonzola en......
voor mij wordt het een pizza met parmaham en rucola, denk ik.
Zo mooi iddquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hihi, ik zit al 3 dagen met Hallelujah in de Lisa-versie in mijn hoofd. Prachtig nummer, ,maar nu mag het wel eens plaats maken voor een ander nummer.
Ik heb een recept gevonden waarbij de 4e kaas pecorino is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:08 schreef AKnynke het volgende:
ik kende het schilderij wel, titel niet...liedje wel, titel niet. Vind het een zeiknummer, btw.
Lijstje:
S: 5km. hardlopen
O: 3 boterhammen met hagelslag
L: restje kip korma met stukje brood
T: ?
D: zelfgemaakte pizza
T:?
wat voor kazen gaan er allemaal op een pizza 'quatro fromaggi"? Wil ik graag vanavond voormaken, kun je hier nl. niet krijgen. mozerella, parmezaan, gorgonzola en......
voor mij wordt het een pizza met parmaham en rucola, denk ik.
Ik ook!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb een recept gevonden waarbij de 4e kaas pecorino is.
quote:
Thanks! Straks eens even kijken wat ik kan vinden!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb een recept gevonden waarbij de 4e kaas pecorino is.
Bij de Italiaan waar ik altijd ga eten (beste Italiaan van Rotterdam: La Gaetano), is de vierde kaas Emmenthaler.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Straks eens even kijken wat ik kan vinden!
Zeg maar tegen je vriend dat die tentoonstelling verre van bijzonder is, en dat 'de sterrennacht' écht de enige reden is om daar naartoe te gaan...voor het overige is het niet de moeite...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, m'n vriend had dit al gelezen toen ik onder de douche stond, en hij heeft je uitgemaakt voor cultuurbarbaar.. "Eén van die Slankies van jou kende het schilderij niet eens!
. Alleen het nummer!"
.
Slankies werd enigszins afkeurend uitgesproken, ook nog..
We have a winner!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je vriend dat die tentoonstelling verre van bijzonder is, en dat 'de sterrennacht' écht de enige reden is om daar naartoe te gaan...voor het overige is het niet de moeite...
...en uiteraard kende ik het nummer ook (Don McClean, die ook weer van American Pie is) en wist ik dat het over van Gogh ging![]()
hoi
Ik ben zo ontzettend intellectueel enzoquote:
ik vind jouw mooiste eigenschap dat je zo bescheiden bent.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend intellectueel enzo![]()
weet je...dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik vind jouw mooiste eigenschap dat je zo bescheiden bent.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:53 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb gister citroenijsjes met een dropstokje gekocht en ze zijn net zo lekker als in mn herinnering. Straks weer eentje
.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
*leest terug... Getver, dat kerriesausrecept
Ik maak m'n kerriesaus ook wel zelf, maar niet op die manier. How about veloutésaus met gebakken ui, een scheut kokosmelk en kerrie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |