Haha, m'n vriend had dit al gelezen toen ik onder de douche stond, en hij heeft je uitgemaakt voor cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:55 schreef Greys het volgende:
Sigme, wat is er met de auto?
En bedankt voor je vijvertips, daar heb ik wat aan! Want het laatste wat ik wil is beestjes verzuipen die er niet in thuis horen! (Moet ik dan aan egels enzo denken, want die lopen hier idd wel eens!). Ik ga vandaag eens kijken naar zo'n minivijvertje met rand!
Sterkte met de verkoudheid Fietsbeeb!
DaD, ik ga je iets heel ergs bekennen. Ik dacht dat Starry Starry Night alleen een liedjes was óver Van Gogh, ik wist niet dat er ook daadwerkelijk een schilderij van hem was dat zo heet![]()
![]()
Toen ik het schilderij zag herkende ik het wel, maar ik wist serieus niet dat het zo heette
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, m'n vriend had dit al gelezen toen ik onder de douche stond, en hij heeft je uitgemaakt voor cultuurbarbaar.. "Eén van die Slankies van jou kende het schilderij niet eens!
. Alleen het nummer!"
.
Slankies werd enigszins afkeurend uitgesproken, ook nog..
Hoiiiiiiiiiii, mister DaD!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, m'n vriend had dit al gelezen toen ik onder de douche stond, en hij heeft je uitgemaakt voor cultuurbarbaar.. "Eén van die Slankies van jou kende het schilderij niet eens!
. Alleen het nummer!"
.
Slankies werd enigszins afkeurend uitgesproken, ook nog..
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik ken het nummer niet en ik heb het schilderij ff gegoogled. En toen herkende ik het wel, maar is wist niet dat het zo heette.
Nee, ik wist echt niet. Nummer zegt me ook echt helemaal niksquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Thank god! You just made my day!
En of je het nou verzint om mij beter te laten voelen of dat je het echt niet wist.... hoezee!![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:24 schreef Greys het volgende:
Maar IEDEREEN hier wist het dus wel? Van het schilderij?
Ik had gehoopt op wat bijval namelijk, 'oh dat wist ik ook niet!'![]()
Misschien omdat het geheel niet mijn smaak is? Dan blijft het ook niet hangen als ik het ooit ergens eens zou hebben gehoord.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
Daar kan IK me dan weer niets bij voorstellen XM, dat je het nummer überhaupt nog nooit gehoord hebt!
Er is een nog grotere cultuurbarbaar dan ik! Jubel ende jottem!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
Daar kan IK me dan weer niets bij voorstellen XM, dat je het nummer überhaupt nog nooit gehoord hebt!
Er is een nog grotere cultuurbarbaar dan ik! Jubel ende jottem!
Het schilderij heet 'De Sterrennacht'quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:34 schreef conleche het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het schilderij eerder van origine Sterrenhemel heet, of desnoods les étoiles, omdat van Gogh in Arles woonde. Dus dat starry starry night is ook maar een benaming.................(en een naam die wat mij betreft afbreuk doet aan het schilderij, ook nog)
Bovendien herkende je het schilderij toch toen je het zag, Greyssie?? Niks cultuurbarbaar dus.
Zo zie je maar weer!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het schilderij heet 'De Sterrennacht'.
Ik snap de relatie met mijn post niet helemaal?quote:
Superdapper dat je bent gegaan, trouwens! Chapeau!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zij zei idd dat 1000 / 1100 wel wat weinig was en de befaamde spaarstand kwam voorbij. Het was in ieder geval níet goed dat ik keihard aankom bij 1700 - 2000. Ik zou op zn minst dan gelijk moeten blijven.
Het was een reactie op "Er is een nog grotere cultuurbarbaar dan ik! Jubel ende jottem!"quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap de relatie met mijn post niet helemaal?
Of bedoel je het stukje over dat je naast mij zo lekker goed/slim/leuk afsteekt?
Ik ken het nummer niet het nummer klinkt vaag bekend en wist ook niet dat het schilderij zo heette. herkende het schilderij wel, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
Oh gelukkig Co! Serieus, ik voel me al wat beter!
Kon me werkelijk niet herinneren dat ik ooit heb gehoord/gelezen dat Vincent van Gogh 'Starry Starry Night' had geschilderd. Maar inderdaad, het heet anders. Pfieuw!![]()
DaD, vertel je dat die vriend van je ook even?![]()
![]()
En meissies die het nummer niet kennen... het is mijn smaak ook niet echt (dat werd het wel toen Josh G. het ging zingen en die luf ik) maar sowieso heb ik het in mijn leven wel honderd keer voorbij horen komen denk ik. Maar ik ben dan ook iets (ietsje maar...) ouder dan jullie, misschien dat het daardoor komt
Ik ken het nummer niet, nog nooit gehoord en heb het schilderij nog nooit gezien/herken het dus absoluut nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:24 schreef Greys het volgende:
Maar IEDEREEN hier wist het dus wel? Van het schilderij?
Ik had gehoopt op wat bijval namelijk, 'oh dat wist ik ook niet!'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |