250 euro, zorg ik dat het werkt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heb een nieuwe modem van UPC gekregen.
Maar ik durf hem niet aan te sluiten
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zou ik ook niet doen, dan zien we je weer 3 weken niet, al maak je daar ook weer mensen gelukkig mee. Als het wel lukt, maak je mij gelukkig. Dus je maakt eigenlijk altijd iemand gelukkig. Gewoon doen dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Jup, gewoon tent achterin de auto gooien, vriendin op de bijrijdersstoel en op naar verre oorden.quote:
Ik pas niet in een tent en ik heb geen vriendin, anders zou ik dat ook doen. Ik las eerste verre Noorden, bracht me wel weer op een idee want Scandinavie was super de vorige keer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jup, gewoon tent achterin de auto gooien, vriendin op de bijrijdersstoel en op naar verre oorden.![]()
En een nieuwe TV heb ik al eerder gekocht van een bonus.
Next weekend Barcelonaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:25 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie al vakantieplannen voor de rest van het jaar?
Als je oppas zoekt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Next weekend Barcelona
September heel mss via de ferry IJmuiden - Newcastle - Schtland, maar dat is nog maar een ideetje.
Lijkt mij ook heerlijk. Alleen... we moeten altijd iets van te voren plannen en regelen voor onze poes.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:38 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nog geen idee qua vakantie. Waarschijnlijk ook gewoon de auto pakken en ergens heen rijden.
Geld is ervoor om uit te geven SCHierigjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:36 schreef SCH het volgende:
Als je oppas zoekt.
Ik zit nu bij de oppashuizen te kijken, we willen misschien wel in Nederland blijven. Volgende week Limburg + Pinkpop en in juli nog lang weekend Portugal als getuige bij bruiloft. Wil dit jaar verder niet teveel geld uitgeven.
Laat dat maar aan mij over hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geld is ervoor om uit te geven SCHierigje
ben per 1 feb van baan veranderd dus ben blij dat het pas volgende maand erbij zit...lijkt het nog iets !quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:17 schreef Prosac het volgende:
Nu pas vakantiegeld? Had ik vorige maand al.
Die drop je dan gewoon bij SCH. Of moet 'ie per se thuis blijven?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook heerlijk. Alleen... we moeten altijd iets van te voren plannen en regelen voor onze poes.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die drop je dan gewoon bij SCH. Of moet 'ie per se thuis blijven?
is dat de naam van de oppascentrale ?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:24 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemmatopic # 15
Ik heb al jaren een vierdaagse werkweek en ik stem geen PvdA.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:50 schreef appelsientje het volgende:
PvdA: vierdaagse werkweek:-vierdaagse-werkweek.html
Alleen voor de titel al zou ik PVDA stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |