wij, als in, mijn ouders ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:31 schreef borisz het volgende:
MOgge
[..]
Wij gaan morgen ook kijken voor een nieuwe tv.
ouderquote:
speciaal voor jouquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:01 schreef SCH het volgende:
Zo, maar eens even goed aan de slag vandaag, lekker thuis werken.
Ik wist dat jij die opmerking ging makenquote:
Hangt-ie buiten dan ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:04 schreef Ole het volgende:
Tv is er al![]()
Kan ik lekker zo naar buiten. Hopen dat het nog even zo blijft.
Lekker veel gedaan vandaag?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:01 schreef SCH het volgende:
Zo, maar eens even goed aan de slag vandaag, lekker thuis werken.
Ja, gaat prima, dank je. 1 artikel af en net even gelunched in de stad. Nu het andere verhaal.quote:
Lekker hoor. Net even wat muziek op mijn Ipod gezet en gel plus deodorant gehaald (wat mee mag in vliegtuig).quote:
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker hoor. Net even wat muziek op mijn Ipod gezet en gel plus deodorant gehaald (wat mee mag in vliegtuig).
Treinkaartje ook al gekocht, dus ik ben er helemaal klaar voor.
Huiswerk? Ik ga al twee jaar lang niet naar schoolquote:
Oh gaaf, vorig jaar geweest - met o.a. Barcelona - Manchester. Als het mooi weer is, de 2e leukste stad van Europa (na Londen)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Huiswerk? Ik ga al twee jaar lang niet naar school.
Barcelona.
Volgende week dus? Ik ben er zo nerveus van.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:31 schreef RayMania het volgende:
Ah, vakantiegeld. Ik wist al niet waarom mijn salaris stukken meer was dan normaal.
Nog niet, SCH.
Dinsdag als het goed isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:30 schreef Suijk het volgende:
Allemaal mensen die tv's kopen, vakantiegeld is zeker weer binnen.
Ga je kamperen zeker?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:20 schreef Prosac het volgende:
Ik heb het ook grotendeels op de spaarrekening gezet. Kan van een gewoon maandloon ook wel op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |