Allemaal dooie kattenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan een poezie album maken van alle poesjes die ik heb gezien
Sommige waren wel hard iddquote:
zoals de nachtburgemeester van Rotterdam ooit eens deed....quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef tong80 het volgende:
Ik kan een poezie album maken van alle poesjes die ik heb gezien
quote:Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet,
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet,
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk,
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut,
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur,
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur,
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk,
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt,
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust,
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk,
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol,
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal,
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal,
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast,
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram,
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet,
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets,
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee,
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee,
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat,
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel,
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf,
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf,
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik,
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik,
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit,
Oh in, oh uit, oh in, oh uit.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoals de nachtburgemeester van Rotterdam ooit eens deed....
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Ach samen met Brood zong hij dat, ik heb de CD hier liggen, maar dat mag ik ook weer niet zeggen van SCH.
Het werd ineens zo bewolkt en ik was bang dat het ging regenen en ik was moe en toen ging ik slapen en toen werd ik wakker en was het 6 uur. Snappie?quote:Over ... geSCHproken waar was je nou om aan te moedigen tegen de Giants?Nou hebben ze verloren
Cool. Al een lange tijd niets meer gehoord van Jos Verstappen.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Cool. Al een lange tijd niets meer gehoord van Jos Verstappen.
Bedankt voor dee tip.quote:
over mooie concerten gesproken....quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor dee tip.
Mooiste concert waar ik bij was was 1985 in de Kuip met Bruce.
quote:
Iemand moet het vuile werk doen ;{quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:23 schreef SCH het volgende:Jij opent nog een topic over............ nou ja..over alles.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef Suijk het volgende:
Ik zat laatst te denken, zou er al iemand een topic hebben geopend over de vraag of Jan Smit een kans zou maken bij het Songfestival.
Was er weer iemand me voor.
tong denkt gewoon in topics !quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef Suijk het volgende:
Ik zat laatst te denken, zou er al iemand een topic hebben geopend over de vraag of Jan Smit een kans zou maken bij het Songfestival.
Was er weer iemand me voor.
Jij hebt me doorquote:
zoals een rapper denkt in raps, een dichter in rijmschema's en een engelsman in het engelsquote:
dat zou nou eens een wetenschap moeten worden ! of een religie !quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:47 schreef SCH het volgende:
En Bjoro op zijn Bjoors
wat voor dag was het gisteren ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:07 schreef Prosac het volgende:
De hemel in de TT staat synoniem voor?
donderdag.quote:
tuurlijk...vip-tickets liggen klaar !quote:
gaat hard he ? nog 1,5 maand en dan wordt ze 4quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:02 schreef golfer het volgende:
Leuk dat filmpje van Maud.![]()
Wat is ze groot geworden.
Over anderhalve week is het alweer pinksteren, hebben ze toch goed gedaan vroegerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:13 schreef Prosac het volgende:
Donderdag, de dag dat Groningen met 4-0 won van Utrecht.
Blijkbaar ook hemelvaart bedenk ik me net.
Toch mooi dat christendom, levert een hoop vrije dagen op.
Ik heb er nog steeds geen spijt van , ben er zelfs trots op dat ik tijdens mijn koksopleiding geweigerd heb kreeften in kokend water te gooien.quote:
Heldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen spijt van , ben er zelfs trots op dat ik tijdens mijn koksopleiding geweigerd heb kreeften in kokend water te gooien.
Ik moet voor een keertje GeenStijl gelijk geven, die kregen de wind van voren van de hoofdredacteur van het RTL nieuws dat het pijpaffaire van Depla een privézaak was................ maar de tape van Wesley en Yolanthe kwam wel prominent bij het nieuwsquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
Geweldig - hoe Kwalbert en die speknek dan aan het eind weer zeggen dat het eigenlijk nergens over gaat: Het sijn twee jongen mensssen die verlieffft zijn geworden op een ander, waar hebben we het over.
Hoe gluiperig kun je zijn
GeenStijl zat wel lekker helemaal mis bij deze zaak trouwens, met hun voetbalvrouwen verhaal. De prutsers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik moet voor een keertje GeenStijl gelijk geven, die kregen de wind van voren van de hoofdredacteur van het RTL nieuws dat het pijpaffaire van Depla een privézaak was................ maar de tape van Wesley en Yolanthe kwam wel prominent bij het nieuws
SCH op Pinkpopquote:
Heb je het gelezen? Ze maakten zelf al een voorbehoud in het artikel....... ze melden duidelijk dat leden het vermoeden hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]
GeenStijl zat wel lekker helemaal mis bij deze zaak trouwens, met hun voetbalvrouwen verhaal. De prutsers.
RTL nieuws bracht het zelf ook groots bij het nieuws op de nieuws site. Dus losstaand van Boulevard. Dat bedoelde ik.quote:RTLnieuws heeft natuurlijk weinig met Boulevard te maken.
Albert was na Koninginnendag ook al vreselijk bezig. Hij gaat teveel in zijn eigen waarheid en wereld geloven ben ik bangquote:Maar die teksten van Albert deze week, je zou ze eens achter elkaar moeten plakken. Hij kan zijn lol niet op en ondertussen steeds maar weer benadrukken dat het niemands schuld is, dat het om jonge mensen gaat, en hoppa dan douwen we er weer een bewakingsvideo in en speculeren we nog een keer wie het met wie heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |