Nou, dus.....
Normaal ben ik niet zo van de klb topics, maar zo af en toe....

De koelkast van de TS was hedenmiddag ernstig leeg. Dus tijd om boodschapjes te doen. Met dat doel toog TS richting de supermarkt welke zich op 150m lopen bevind.
Na het gebruikelijke rondje door deze welgesorteerde supermarkt kwam ik bij de kassa's aan, waar het om een onbegrijpelijke reden verschrikkelijk druk was. Vol vertrouwen koos ik de korste rij uit, wetende dat het in deze rij waarschijnlijk het langst zou duren voordat ik mijn boodschappen zou mogen afrekenen. Deze gedachte werd binnen enkele minuten bewaarheid. Omdat het zolang duurde voordat de graftak voor mij haar pampers en melk had afgerekend ontwaarde ik in mijn ooghoek een knappe blondine, tenminste daar ging ik van uit, want ik zag slechts haar bevallige achterzijde. Toen zij zich vervolgens omdraaide zag ik dat het niet zomaar een knappe blondine was, maar M. M is een oude vriendin uit de vorige woonplaats van de TS en er is altijd, van mijn kant, een onbeantwoorde vraag naar meer geweest. We kwamen elkaar altijd regelmatig tegen onder andere tijdens het stappen enzo. Ben helaas nooit verder dan de overbekende en verfoeide friendszone gekomen. En blijkbaar ben ik daar nog steeds. Zij merkte mij namelijk voordat ik actie had kunnen nemen en ondanks dat we elkaar bijna anderhalf jaar niet meer gezien hebben bijna nog een half uur staan praten en ik moest een keer koffie komen drinken.
Klacht: TS komt "een" vriendin na lang weer tegen, kan haar niet neuken en is daarom de hele avond al zo geil als een beer.
Subklacht: Moet dat?
Antiklacht: Genoeg rukvoer voor straks!

En ik heb pinda's meegenomen met de boodschappen.
[ Bericht 0% gewijzigd door JJH op 21-05-2009 00:38:05 ]