Je bent ook de enige die haptquote:
Dat wel, bij mij is dat meestal een zak chipsquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bent ook de enige die haptMaar ff iets eten s'avonds als je wil uitslapen is wel handig hoor
Ik kom nooit te vroeg !quote:
Owquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is iets mis gegaan , alle dames zijn pleiten
Niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is iets mis gegaan , alle dames zijn pleiten
Veel plezier en slaap lekker!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:45 schreef Ofresca het volgende:
Ik ga balkonzitten met mijn huisgenootjes.
Slaap fijn alvast iedereen!
Gelukkig , dacht even dat ik in de verkeerde topic zatquote:
viezerik!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Veel plezier en slaap lekker!
Ik ga ook even wat doen!
Ja, wat dacht je dan.quote:
Pas je op met die vervelende muggen , en voor straks slaaplekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:45 schreef Ofresca het volgende:
Ik ga balkonzitten met mijn huisgenootjes.
Slaap fijn alvast iedereen!
Nee, bah.quote:
Heb ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, bah.
Ik wil chipjes, maar mijn vriendinnen hebben bijna alles opgegeten.
Dat betekend: of heeeeel veeel vriendinnen op bezoek gehad, of net niet genoeg in huis gehaaldquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, bah.
Ik wil chipjes, maar mijn vriendinnen hebben bijna alles opgegeten.
Het waren er maar twee, maar ze besloten allebei afzonderlijk precies vanavond even langs te komen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef Valba het volgende:
[..]
Dat betekend: of heeeeel veeel vriendinnen op bezoek gehad, of net niet genoeg in huis gehaald
Dat vraagt om een collecte , zal alvast een giro rekening openquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het waren er maar twee, maar ze besloten allebei afzonderlijk precies vanavond even langs te komen.Toen hebben ze me arm gegeten en gedronken.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef djayzz het volgende:
Ik ga ook horizontaal!
slaap lekker mensen!
Slaap lekker , is goed idee horizontaal gaat toch net even beter dan verticaalquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef djayzz het volgende:
Ik ga ook horizontaal!
slaap lekker mensen!
Hihiquote:
Een augurk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
Maarja, ik heb liever wat anders i.p.v chips![]()
Hangt er vanaf wat je gaat doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Slaap lekker , is goed idee horizontaal gaat toch net even beter dan verticaal
Trusten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihi
Haai BoxMNR is heel moe en gaat lekker in haar bedje kruipen
![]()
![]()
Jij ook slaap lekker
Dat is mijn tekst!quote:
Slaap lekker, ik ga denk ik nog ff voor een glaas wijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef djayzz het volgende:
Ik ga ook horizontaal!
slaap lekker mensen!
Slaap zacht!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihi
![]()
![]()
Jij ook slaap lekker
Als dat zou kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat vraagt om een collecte , zal alvast een giro rekening open
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihi
![]()
![]()
Jij ook slaap lekker
2 slow !quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn tekst!
Anyway, concert was heel erg geweldig, nog eventjes uittrillen en dan zo slapen.
Opeten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee joh, moet ik daar nou mee, een knuffel
Waar ben je heen geweest?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn tekst!
Anyway, concert was heel erg geweldig, nog eventjes uittrillen en dan zo slapen.
Infadels, in de Melkweg. Om ontopic te blijven, ik zag er ook nog een ex van me. Ze heeft mij niet gezien. Voor zover ik weet. Maar beter ook.quote:
Niet voor zover ik weet.quote:
Ik heb het even ge-you-tubed. Klinkt goed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Infadels, in de Melkweg. Om ontopic te blijven, ik zag er ook nog een ex van me. Ze heeft mij niet gezien. Voor zover ik weet. Maar beter ook..
Bezoek?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zal ik zo wel even uitvoerig checken.
Ze zijn live echt zoooooo goed, echt heerlijk! Ben wel helemaal dood nu.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het even ge-you-tubed. Klinkt goed.
Nope!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah.
Het klinkt nu vast heel dubbel, maar kom jij morgen ook trouwens?
quote:
Q.!quote:
Vandaag niet echt, denk ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:33 schreef dawg het volgende:
Ook niet. Ik moet morgen vroeg op.
En mijn bier is op.
Ik moet uiterlijk 10:00u op, ik lig er nu gewoon vroeger in dan wanneer ik moet werken.quote:
Komt goed!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:37 schreef dawg het volgende:
Ik moet uiterlijk 10:00u op, ik lig er nu gewoon vroeger in dan wanneer ik moet werken.
Kun je morgen mooi inhalen dan.
En nu dus maffen.![]()
Hoe doe je dat?quote:
Ja?quote:
Slaap ze.quote:
Zit wel meer mis (A)quote:
quote:
quote:
Nou, bij mij niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:45 schreef JonKeL het volgende:
Lekker he, het is woensdag, uh inmiddels donderdag maar het is gewoon al weekend
Oh sorry het spijt mequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, bij mij niet.Ik moet vrijdag en zaterdag werken.
Doe dat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh sorry het spijt me
Nja ik geniet wel even voor 2 dan.
Snap er ook niks van of ik ben gewoon tequote:
Moeilijk uit te leggen.quote:
Ok.. Lijkt mij anders best vervelend als er zo'n venster op je scherm komtquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.Ik moest gewoon lachen in ieder geval. Maar daar was het ten slotte ook voor bedoeld.
Is niet meer dan een waarschuwingquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:05 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok.. Lijkt mij anders best vervelend als er zo'n venster op je scherm komt
Ik ga mezelf meeten in Barcelona.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaan jullie meeten in Barcelona ?
quote:
Trusten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Tijd om er mee te nokken slaap lekker allen
Nee. Ik verwacht jullie gewoon allemaal in Barcelona hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan wel weer eruit toch?
Oh ik was weg!![]()
Zorg maar voor een lege kofferquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee. Ik verwacht jullie gewoon allemaal in Barcelona hoor.
Nou, een lege koffer heb ik wel hoor.quote:
Mooi, geregeld danquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, een lege koffer heb ik wel hoor.
Oke.quote:
Weer? Sliep je al dan? Dat doe je snel dan.quote:
Ik ben ook druk op zoek.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:30 schreef Ofresca het volgende:
Huisgenootjes. Maar we moeten binnenkort wel een nieuwe gaan zoeken.
Ja, voor het eerst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben ook druk op zoek.![]()
Gaat er eentje weg bij jou?
Ja heel snel evenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Weer? Sliep je al dan? Dat doe je snel dan.
Ik woon al 9 jaar zelfstandig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst.![]()
Jij woont ook op kamers dus?
Laptop in je bed?quote:
Oh okee. Dan is het nog lastiger om een huisgenoot te vinden lijkt me. Weet je al of je een man of een vrouw wilt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik woon al 9 jaar zelfstandig.. Ik heb nu een groot appartement dat ik niet alleen kan betalen nu mijn ex weer thuis gaat wonen.
Een vrouw, aangezien ik er de badkamer etc ook mee moet delen. Ik heb al wat mensen benaderd die ik ken. Als dat niks wordt zet ik een advertentie denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh okee. Dan is het nog lastiger om een huisgenoot te vinden lijkt me. Weet je al of je een man of een vrouw wilt?
Ah okee. Wel lastig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een vrouw, aangezien ik er de badkamer etc ook mee moet delen. Ik heb al wat mensen benaderd die ik ken. Als dat niks wordt zet ik een advertentie denk ik.
Ik heb een man en een vrouw. Dat was ook een bewuste keuze. En dat werkt eigenlijk super! Alhoewel de vrouw wel meer een sloddervos is dan de man.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:38 schreef Sinceria het volgende:
En jij, Ofresca? Hoeveel huisgenoten heb jij? Man of vrouw? Nog voor of nadelen aan mannen of vrouwen?
Is dat niet een beetje duur voor een meet ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee. Ik verwacht jullie gewoon allemaal in Barcelona hoor.
Nja, ik voel me overal wel op mijn plek. Verhuizen geeft ook weer heel veel gedoe, en ik zou niet weten waar ik dan heen moet (wachtlijsten overal). Dit is gewoon de beste oplossing, hoewel het wel weer wennen zal worden een deel van mijn privacy op te geven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Wel lastig.
Maar je voelt je daar dus nog wel gewoon op je plek?
Voor zo'n 100¤ kun je wel op een neer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje duur voor een meet ?
Je woont 9 jaar zelfstandig, maar kan je appartement nu niet meer betalen omdat je ex thuis gaat wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik woon al 9 jaar zelfstandig.. Ik heb nu een groot appartement dat ik niet alleen kan betalen nu mijn ex weer thuis gaat wonen.
Kan ik me wel voorstellen. Eerder wel op kamers gezeten dan? Of meteen gaan samenwonen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nja, ik voel me overal wel op mijn plek. Verhuizen geeft ook weer heel veel gedoe, en ik zou niet weten waar ik dan heen moet (wachtlijsten overal). Dit is gewoon de beste oplossing, hoewel het wel weer wennen zal worden een deel van mijn privacy op te geven.
Hey, ben jij ook nog wakker! Hoe is 't?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je woont 9 jaar zelfstandig, maar kan je appartement nu niet meer betalen omdat je ex thuis gaat wonen.
Dan heb je toch niet zelfstandig gewoond, maar samengewoond lijkt me
Ja, dat heb ik vreemd genoeg wel vaker gehoord.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb een man en een vrouw. Dat was ook een bewuste keuze. En dat werkt eigenlijk super! Alhoewel de vrouw wel meer een sloddervos is dan de man.
Ja, en 't voorkomt van die bitchfights. Alhoewel ze er samen soms ook wat van kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vreemd genoeg wel vaker gehoord.Als ik meerdere huisgenoten kon uitzoeken, zou ik er ook een man bij willen. Gezellig.
Dat soort dingen ligt net aan de peroon.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, en 't voorkomt van die bitchfights. Alhoewel ze er samen soms ook wat van kunnen.
Dat is inderdaad niet duurquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Voor zo'n 100¤ kun je wel op een neer.
Ik heb het afgelopen jaar samengewoond. Daarvoor heb ik op verschillende andere plekken gewoond, soms alleen, soms met andere mensen samen. Onder zelfstandig wonen versta ik: niet meer bij je ouders wonen en niet onder begeleiding wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je woont 9 jaar zelfstandig, maar kan je appartement nu niet meer betalen omdat je ex thuis gaat wonen.
Dan heb je toch niet zelfstandig gewoond, maar samengewoond lijkt me
Ja, was er net ook al evenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey, ben jij ook nog wakker! Hoe is 't?
Ietwat genuanceerd dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar samengewoond. Daarvoor heb ik op verschillende andere plekken gewoond, soms alleen, soms met andere mensen samen. Onder zelfstandig wonen versta ik: niet meer bij je ouders wonen en niet onder begeleiding wonen.
Nja, op zich klopt het wel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:46 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ja, was er net ook al even
Prima! Lekker op terras gezeten vandaag!En jij?
[..]
Ietwat genuanceerd dus
quote:zelfstandig wonen
Uitleg: wonen in een woning met eigen voordeur en huisnummer, in tegenstelling tot verblijf in een instelling; eventueel kan ondersteuning, begeleiding, verzorging of verpleging nodig zijn om zelfstandig te kunnen blijven wonen
NB: eventueel combineren met doelgroep zoals gehandicapten of ouderen
Meer algemene term: Gevonden op http://www.thesauruszorgenwelzijn.nl/zel
Hmm, vrouwen onder elkaar. Gaat toch vaker fout dan bij mannen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen ligt net aan de peroon.
Ryanair. Moet je wel de goede dag zoeken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet duur
Met een leuke man toch? Met mij is het goed!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:46 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ja, was er net ook al even
Prima! Lekker op terras gezeten vandaag!En jij?
Je hebt ook wel gelijk, alleen bij zelfstandig denk ik meer aan alleen wonen. Heb niet direct de associatie van begeleidend wonen etc.quote:
Ja klopt!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hmm, vrouwen onder elkaar. Gaat toch vaker fout dan bij mannen.![]()
[..]
Ryanair. Moet je wel de goede dag zoeken.
[..]
Met een leuke man toch? Met mij is het goed!
Morgen voetbal kijken en stappen. Daarna een toernooi van basketbal.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:51 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ja klopt!![]()
Hij heeft alleen al een vriendin![]()
Tof! Nog leuke plannen?
Ja kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:50 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk, alleen bij zelfstandig denk ik meer aan alleen wonen. Heb niet direct de associatie van begeleidend wonen etc.
Join the club.quote:
van alles...blader gewoon door mijn muziek..zo fijn om dat af en toe te doen...luister je weer dingetjes die je normaal minder vaak aan hebt staanquote:
Aah lekker. Heb je een grote muziekcollectie dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van alles...blader gewoon door mijn muziek..zo fijn om dat af en toe te doen...luister je weer dingetjes die je normaal minder vaak aan hebt staan
Voetbal!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Morgen voetbal kijken en stappen. Daarna een toernooi van basketbal.
Oh, wat jammer!
Wat ga jij doen dan?
Fijn nummerquote:
Mijn onderburen.quote:
pfff..stuk of 1200 albums digitaal gok ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aah lekker. Heb je een grote muziekcollectie dan?
Haha, ieder zijn ding.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:59 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Voetbal!![]()
Ach, het scheelt, ik ken zijn vriendin en dat is weer een goeie vriendin van mij en zij is ook leuk
Dus dan is het op de een of andere manier niet zo erg
Ik ga met een vriendinnetje naar Bataviastad (ja, ik weet het, zij wilde graag en het schijnt uitgebreid te zijn) en 's avonds hebben we afgesproken met een stel vrienden om te gaan stappen
Een moker?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet zaterdag met de auto aan de slag maar kan iets niet vinden wat ik nodig heb
wat zoek je?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet zaterdag met de auto aan de slag maar kan iets niet vinden wat ik nodig heb
Nee een voet om jou te schoppen, maar die heb ik alquote:
Welk type bougies voor een D15Z6, en hoe koud aangezien er het een en ander aan gedaan is.quote:
Ja, tis echt super gehorig hier. Ik hoor mijn naaste buurman wel eens pingelen op zijn gitaar en vanuit mijn bed kan ik horen wanneer de andere buren de wc gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee een voet om jou te schoppen, maar die heb ik al
[..]
Ja gek is dat he. Terwijl die gozer niks veranderd, alleen de situatie. Slecht eigenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, ieder zijn ding.
Ah okee, nee, als je zijn vriendin echt niet mag is het altijd een stuk erger!![]()
Oh, Bataviastad. Dat was zo niet mijn ding. Heel soms zit er nog wel eens wat leuks tussen. Maar verder... Sowieso kan ik bijna nooit wat vinden in Outlet-stores.
quote:
Oh balen! De naaste buren hier zijn gelukkig ook studenten. Die klagen toch niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, tis echt super gehorig hier. Ik hoor mijn naaste buurman wel eens pingelen op zijn gitaar en vanuit mijn bed kan ik horen wanneer de andere buren de wc gebruiken.
En de sex danquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, tis echt super gehorig hier. Ik hoor mijn naaste buurman wel eens pingelen op zijn gitaar en vanuit mijn bed kan ik horen wanneer de andere buren de wc gebruiken.
Haha. Heel slecht van ons.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:05 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ja gek is dat he. Terwijl die gozer niks veranderd, alleen de situatie. Slecht eigenlijk![]()
Als ie single was, wist ik het wel![]()
En ik houd er ook niet zo van, zal ook wel weer tyfus druk zijn, maar zij heeft het niet zo breed en vroeg of ik mee wilde, zodat ze vervoer heeft. En ach, misschien kom ik nog een leuk topje, of jurkje tegen![]()
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geil toch, kan je meedoenquote:
Mijn buren heb ik nooit echt gehoord, en sex heb ik voorlopig niet meer, dus daar maak ik me geen zorgen om.quote:
Moet ik echt kiezen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had je liever een slag met de moker dan, ofmag ook
daar ken ik je ook niet mee helpenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee een voet om jou te schoppen, maar die heb ik al
[..]
Welk type bougies voor een D15Z6, en hoe koud aangezien er het een en ander aan gedaan is.
slaap lekkerquote:
Doe ze de groetjes daar!quote:
Heheheh okequote:Op donderdag 21 mei 2009 02:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn buren heb ik nooit echt gehoord, en sex heb ik voorlopig niet meer, dus daar maak ik me geen zorgen om.
quote:
Tut tutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tut tut![]()
![]()
![]()
Jij zou een tijd geleden al gaan slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Ja ok maar ik heb een excuusquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij zou een tijd geleden al gaan slapen.
Wat dan?quote:
Oke, leef je uit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ik nog wat dingen moet opzoeken
Ga vliegen, dus als ik kan slapen in het vliegtuig is het mooi meegenomen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:01 schreef kingmob het volgende:
*adem in, adem uit*
* kingmob ziet een werkconflict aankomen en moet even tot 10 tellen voordat hij reageert
En mogguh halfbearad, die slaap overvalt je straks nog wel
Ook last van een standaard bio ritme? is toch gewoon donderdag was om 6uur klaar wakerquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:12 schreef djayzz het volgende:
zo vroeg opstaan op je vrije dag is niet leuk
Ik begrijp 't al. Dat wordt zelf ontbijt maken... *zucht*quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik voel me helemaal nog niet uitgeslapen, terwijl ik toch al een uur wakker ben. Ik voel me heerlijk lui
Dat is mooi ik nog nietquote:
Geloof maar niet dat ik dat anders was komen brengen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp 't al. Dat wordt zelf ontbijt maken... *zucht*
Goeiemorgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik voel me helemaal nog niet uitgeslapen, terwijl ik toch al een uur wakker ben. Ik voel me heerlijk lui
Goedemorgen MNRquote:
Hehehequote:Op donderdag 21 mei 2009 08:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemorgen MNR
Krezip op Q
I know how you feeeeeel right now
losing dreams you've come to care about
I know what you neeeeeed right now
you need to come on home so I can hold you tight![]()
![]()
En dat voor iemand die van nature is geneigd om andere te pleasen. Het is goed dat je je grenzen stelt, maar moet je dat nou uitgerekend bij mij doen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:41 schreef DR34M3R het volgende:
Geloof maar niet dat ik dat anders was komen brengen hoor.
Ik kom net van buiten, het is nog best frisjesquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:44 schreef DR34M3R het volgende:
Het wordt mooi weer vandaag! Lekker warm, en het onweer die ze voor vanmiddag voorspellen wil vast wel wachten tot vanavond
Lekker naar buiten dus straks
gudmeujning!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ja. Zeker zolang ik zonder auto zit. Weet je wel hoe ver dat fietsen is?quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat voor iemand die van nature is geneigd om andere te pleasen. Het is goed dat je je grenzen stelt, maar moet je dat nou uitgerekend bij mij doen?
Het is ook nog vroeg, en ik moet hier binnen ook nog van alles doen voor ik mag gaan van mezelf. Dus dat geeft niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten, het is nog best frisjes
*rekt zich nog eens uit*quote:
Ik zal het ontbijt voor de kids eens gaan maken.. Die zijn intussen al ruim 2 uur opquote:
Weet je hoe goed dat is voor je conditie/lijn/ontspanning? En je doet er een ander nog een plezier mee ook!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:49 schreef DR34M3R het volgende:
Ja. Zeker zolang ik zonder auto zit. Weet je wel hoe ver dat fietsen is?
Ik ga er vanuit dat ik wel een streepje voor op ten opzichte van de meerderheid van de 6 miljard wereldbewoners.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:49 schreef DR34M3R het volgende:
En pleasen doe ik tot op zekere hoogte. Bij de ene is dat wat hoger dan bij de ander
2 Uur? Lieve God...quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:51 schreef DR34M3R het volgende:
Ik zal het ontbijt voor de kids eens gaan maken.. Die zijn intussen al ruim 2 uur op![]()
Hey daar Howl!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:58 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
Lekker weer en een lekker lang weekend.
Mee eens. Maar je mist net de overtuigingskracht om me toch op de fiets te doen stappen nuquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je hoe goed dat is voor je conditie/lijn/ontspanning? En je doet er een ander nog een plezier mee ook!
[..]
Ook hier heb je tot op zekere hoogte gelijk. Maar dat wil niet zeggen dat dat ene streepje voldoende isquote:Ik ga er vanuit dat ik wel een streepje voor op ten opzichte van de meerderheid van de 6 miljard wereldbewoners.
Hahaquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Hoi MNR! Ga je vandaag ook naar A'dam ?
Nee, je bent een lieverd. Ze zeggen het van mij, maar jij bent nog vele malen erger hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:58 schreef MNR het volgende:
(En de reden dat ik dat vraag is omdat ik weet hoe het voelt om je onbegrepen te voelen en ik me daarin hem verplaats. Ik ben gewoon een softie).
Mogguh!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:58 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
Lekker weer en een lekker lang weekend.
Goedemorgen! Blij te horen dat je je weer wat beter voeltquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
De ziekigheid is gelukkig een klein beetje weg!Heb er wel tig uur slaap voor nodig gehad
Ik weet niet of ik de rest ook ga tegenkomen. Maar ik heb er wel zin in.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:00 schreef MNR het volgende:
Haha
Nee, vandaag al afgesproken
Jij wel zo te horen. Veel plezier en doe de rest de groeten
Heb je er zin in?
Praat jij voor jezelf dan ook recht wat krom is? Nee toch...quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:58 schreef MNR het volgende:
(En de reden dat ik dat vraag is omdat ik weet hoe het voelt om je onbegrepen te voelen en ik me daarin hem verplaats. Ik ben gewoon een softie).
Ik zag het.... moest gelijk aan jou denkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:07 schreef DR34M3R het volgende:
Beschonken automobilist rijdt huis binnen
Wow... die kan het beter dan ik!
die mag nooit meer rijden!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:07 schreef DR34M3R het volgende:
Zal wel een man zijn geweest. Die kunnen beter richten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:07 schreef DR34M3R het volgende:
Nee. Ik had zelfs de avond daarvoor niets gedronkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zag het.... moest gelijk aan jou denkenalleen dat beschonken gedeelte klopte niet
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel een man zijn geweest. Die kunnen beter richten.
werkse! Wat doe je dat je op hemelvaart moet werken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:14 schreef Memento-Mori het volgende:
FIijne meet voor de meeters, ik ga eens werken
Ze werkt bij de Ikea tochquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
werkse! Wat doe je dat je op hemelvaart moet werken?
Laat het een leermoment zijn. Oprechte interesse scoort.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Shit ja waar! jij hebt opgelet!dat heeft ze wel eens verteld!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Shit ja waar! jij hebt opgelet!dat heeft ze wel eens verteld!
Snuit is ziek. Dat kun je hem niet kwalijk nemen nu.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat het een leermoment zijn. Oprechte interesse scoort.
Nee, daar heb je gelijk in. Hij doet het zichzelf aan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praat jij voor jezelf dan ook recht wat krom is? Nee toch...
Nee, hij heeft gewoon gelijk, ik had er gewoon helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Snuit is ziek. Dat kun je hem niet kwalijk nemen nu.
Wat mij vooral fascineert is dat er zoveel mensen een psychologisch waardeoordeel aan proberen te hangen. Schijnbaar heeft Joey andere beelden over wat een relatie voor hem inhoudt dan de meeste mensen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:23 schreef MNR het volgende:
Nee, daar heb je gelijk in. Hij doet het zichzelf aan.
Het siert je dan weer wel dat je geen gebruik maakt van het aangereikte excuus. Beterschap!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, hij heeft gewoon gelijk, ik had er gewoon helemaal niet aan gedacht
Dat is goed nieuws ben zelf nooit veder dan 140 gekomenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef MNR het volgende:
Hoe leuk, ik sta nu 1x in de top 10 en 1x op plaats 13 voor een huisje
Een paar weken geleden was dat nog rond de 40, 50, 60 of zelfs 70!
Is het in jouw ogen geen bedriegen als de ander denkt dat je trouw bent, terwijl je dat dus helemaal niet bent?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
<knip>
Hij kiest echter voor de oplossing om het gewoon te doen en daarover niks te vertellen. En omdat zijn vriendin niks vermoed, is er ook geen sprake van liegen en bedriegen.Hij is slimmer dan dat.
Oow wat goed, dan mag je vast gaan kijken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef MNR het volgende:
Tof! Dat gaat in rap tempo de goede kant op danquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef MNR het volgende:
Ik geef in mijn post mijn waarneming weer, niet mijn mening.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:35 schreef DR34M3R het volgende:
Is het in jouw ogen geen bedriegen als de ander denkt dat je trouw bent, terwijl je dat dus helemaal niet bent?
Echte mannen durven hun fouten ook toe te gevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je dan weer wel dat je geen gebruik maakt van het aangereikte excuus. Beterschap!
Wat je als eerste zegt, zou heel goed kunnen. Ik blijf hangen op de laatste alinea uit de OP waarin hij schrijft dat hij die behoefte heeft om iedere keer een relatie af te breken en een nieuwe op te bouwen. Dat lijkt me zo verwarrend. Dat brengt uiteindelijk geen geluk. Daarom vroeg ik hem ook of hij daar iets aan zou willen veranderen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat mij vooral fascineert is dat er zoveel mensen een psychologisch waardeoordeel aan proberen te hangen. Schijnbaar heeft Joey andere beelden over wat een relatie voor hem inhoudt dan de meeste mensen.
Het enige wat je hem m.i. kwalijk kan nemen, is dat hij daar niet eerlijk over is tegen zijn huidige vriendin. Als je de onbedwingbare behoefte hebt om met anderen iets op te bouwen als je al een relatie hebt, dan kun je dat ook bespreekbaar maken. Dan zie je vanzelf of daar de ruimte voor is binnen je relatie. Zo niet, dan weet je ook waar je aan toe bent.
Hij kiest echter voor de oplossing om het gewoon te doen en daarover niks te vertellen. En omdat zijn vriendin niks vermoed, is er ook geen sprake van liegen en bedriegen.Hij is slimmer dan dat.
Ah, ok. Je bedoelt te zeggen dat je uit Joey's relaas opmaakt dat hij het niet als bedriegen ziet, omdat zijn vriendin niets vermoedt..quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef in mijn post mijn waarneming weer, niet mijn mening.
Ja, ik ook. Des te meer omdat ik ook weet hoe dat voelt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is het in jouw ogen geen bedriegen als de ander denkt dat je trouw bent, terwijl je dat dus helemaal niet bent?
Blijkbaar beleef je je relatie dan toch allebei heel anders. waarbij ik niet wil zeggen dat je dan niet allebei gelukkig kunt zijn in je relatie onder die omstandigheden. De illusie voor de ander in stand houden..
Maar ik houd mijn hart vast voor het moment dat ze wel wat gaat vermoeden..
Hehe. Pechvogelquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws ben zelf nooit veder dan 140 gekomen
Nee, dat niet. Je krijgt vanzelf bericht als je mag komen kijken om aan te geven of je het wil hebben of niet. Ik hoop echt van welquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow wat goed, dan mag je vast gaan kijken?
Ja, er zit lekker schot in de zaak opeensquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Dat gaat in rap tempo de goede kant op dan
Ik hang nog altijd op honderdzoveel steeds.. Maar ik ga morgen kijken naar een koophuisje.. De prijzen zijn gedaald hier, mijn loon gestegen..
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
heej heej... nog steeds meet mee vandaag?
Hij geeft meerdere keren aan dat hij ontzettend tevreden is met zijn huidige vriendin. Het afbreken van die relatie, puur om met een ander iets op te bouwen kan wederom net zo goed te maken hebben met het beeld van wat een relatie nou precies inhoudt. Schijnbaar past het niet in zijn huidige beeld dat hij met meerdere mensen een relatie kan hebben. (het wordt nu wat giswerk)quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:38 schreef MNR het volgende:
Wat je als eerste zegt, zou heel goed kunnen. Ik blijf hangen op de laatste alinea uit de OP waarin hij schrijft dat hij die behoefte heeft om iedere keer een relatie af te breken en een nieuwe op te bouwen. Dat lijkt me zo verwarrend. Dat brengt uiteindelijk geen geluk. Daarom vroeg ik hem ook of hij daar iets aan zou willen veranderen.
Dat is exact wat ik nu ook probeer te doen. De neiging is om hem te veroordelen op zijn gedrag, maar dat is allemaal afgemeten aan de standaard die maatschappelijk is geaccepteerd.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:41 schreef DR34M3R het volgende:
Er zitten er twee hier op de bank te schateren om het tekenfilmpje dat ze zitten te kijken.
neen hoor.... heb al op verschillende sites gekeken en komen geen buienquote:
Zo ongeveer, zoals ik het begrijp ziet hij het pas al bedriegen als zij iets vermoedt en hij het vervolgens ontkent.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:39 schreef DR34M3R het volgende:
Ah, ok. Je bedoelt te zeggen dat je uit Joey's relaas opmaakt dat hij het niet als bedriegen ziet, omdat zijn vriendin niets vermoedt..
Dat stukje blijft toch een vreemde kronkel hoor. Sorry.
Owja, ik zit natuurlijk in een andere tijdzonequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen hoor.... heb al op verschillende sites gekeken en komen geen buien
Pechvogel valt nog wel mee , heb uit eindelijk een huisje kunnen kopen een bouwval wel is waarquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Pechvogel
[..]
Nee, dat niet. Je krijgt vanzelf bericht als je mag komen kijken om aan te geven of je het wil hebben of niet. Ik hoop echt van wel
[..]
Ja, er zit lekker schot in de zaak opeens
Ow leuk! Ja prijzen zijn lekker gedaald. Veel plezier alvast. Ben benieuwd
Weet je hoe lang ik naar bouwvallen gezocht heb om het weer op te bouwen.. Helaas te weinig echte bouwvallen te vinden..quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Pechvogel valt nog wel mee , heb uit eindelijk een huisje kunnen kopen een bouwval wel is waar
er bestaan dingen als knmi.nl, weeronline.nl, buienradar.nl en vooral op die laatste kan je dus letterlijk regenbuien zien.... er staan geen buien op de radarquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owja, ik zit natuurlijk in een andere tijdzone(brabant)
Ah zo. Ja zo kun je er ook naar kijken iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij geeft meerdere keren aan dat hij ontzettend tevreden is met zijn huidige vriendin. Het afbreken van die relatie, puur om met een ander iets op te bouwen kan wederom net zo goed te maken hebben met het beeld van wat een relatie nou precies inhoudt. Schijnbaar past het niet in zijn huidige beeld dat hij met meerdere mensen een relatie kan hebben. (het wordt nu wat giswerk)
[..]
Dat is exact wat ik nu ook probeer te doen. De neiging is om hem te veroordelen op zijn gedrag, maar dat is allemaal afgemeten aan de standaard die maatschappelijk is geaccepteerd.
Aha!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Pechvogel valt nog wel mee , heb uit eindelijk een huisje kunnen kopen een bouwval wel is waar
Ow ja! Jij bent ook net verhuisd he? Dat is waar ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik naar bouwvallen gezocht heb om het weer op te bouwen.. Helaas te weinig echte bouwvallen te vinden..
neeeeeeeeee, nog lange niet! nu maar nieuwbouw gekocht, maar dat duurt nog een jaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja! Jij bent ook net verhuisd he? Dat is waar ook.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neeeeeeeeee, nog lange niet! nu maar nieuwbouw gekocht, maar dat duurt nog een jaarWhoooh, maar zooooo moooi en groot dat het gaat worden
Heb je die ervaring nodig dan om jezelf in een ander te verplaatsen? Het is meer een kwestie van het loslaten van je eigen referentiekader en aan de ander vragen hoe die het ziet, in plaats van het plaatje in te kleuren aan de hand van je eigen normen en waarden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:51 schreef MNR het volgende:
Ik kan me daarin niet verplaatsen omdat ik dat zelf nooit zo ervaren heb.
Ik kan het niet goed begrijpen wanneer iemand me ooit heeft uitgelegd hoe diegene het ervaart en/of ziet. Als ik het niet kan begrijpen, kan ik het referentiekader wel loslaten, maar dat heeft weinig zin. Het waarom is voor mij vaak belangrijk. Ik wil er graag iets bij voelenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die ervaring nodig dan om jezelf in een ander te verplaatsen? Het is meer een kwestie van het loslaten van je eigen referentiekader en aan de ander vragen hoe die het ziet, in plaats van het plaatje in te kleuren aan de hand van je eigen normen en waarden.
haha, nee hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Even tussen door iets anders heb net auto opgeruimd vond nog van die Ah voetbal plaatjes iemand interese
vond ook een pakje wiki tussen stoel en achter wand , hoe die dat voor me kaar gekregen hebt
moeten ze wel het geld opnemen... anders boeken ze het zo weer terugquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Net nieuws gehoord , een stel in zeeland had lening aan gevraagd 10duizend euro , bank maakte 10miljoen over , zijn hem gelijk gepeerd
Ik heb straks ook zoiets gehoord. Alleen was het volgens mij Nieuw-Zeeland en 4 miljoen. Maar ik was niet echt aan het luisteren moet ik eerlijk toegeven, dus ik kan het ook verkeerd opgepikt hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Net nieuws gehoord , een stel in zeeland had lening aan gevraagd 10duizend euro , bank maakte 10miljoen over , zijn hem gelijk gepeerd
Ik zal wel gewoon moeten werkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb straks ook zoiets gehoord. Alleen was het volgens mij Nieuw-Zeeland en 4 miljoen. Maar ik was niet echt aan het luisteren moet ik eerlijk toegeven, dus ik kan het ook verkeerd opgepikt hebben.
Doet me een beetje denken aan
Zoiets spreekt altijd tot de verbeelding.. alles achter je laten en helemaal opnieuw beginnen
Hahaha, daar is toch ook niets mis mee? Ik zou gek worden als ik hele dagen thuis moest zitten hoor. Heb het 1 jaar geprobeerd, toen de oudste geboren is. Ik sprong een gat in de lucht toen mijn ex zijn ontslag kreegquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik zal wel gewoon moeten werken
Jullie gaan toch pas over een paar uur ,kan nog van alles veranderenquote:
Ja!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker kut weer!
Ik ga met vriendenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jullie gaan toch pas over een paar uur ,kan nog van alles veranderen
Heb daar ooit een verhaaltje over geschrevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, daar is toch ook niets mis mee? Ik zou gek worden als ik hele dagen thuis moest zitten hoor. Heb het 1 jaar geprobeerd, toen de oudste geboren is. Ik sprong een gat in de lucht toen mijn ex zijn ontslag kreeg
whehehe.. op mijn blog staat er ook vast nog wel ergens iets over, over die wens..quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb daar ooit een verhaaltje over geschreven
en nu ga ik weer iets doen
edit - verkeerde bericht gequote, ik bedoelde die met Acda en de Munnick erin
Lekker in het natte 'gras'.quote:
Goedemorgenquote:
Ik nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goedemorgenben al dik 4uur op
Ik heb dan ook een heel raar bio ritmequote:
Haha oke. Als ik kan uitslapen, dan doe ik hetquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een heel raar bio ritme
Ja natuurlijk maar jij moest toch werken? ik ben vrijquote:
Het was geen droom, ik heb dat nooit zo gehadquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. op mijn blog staat er ook vast nog wel ergens iets over, over die wens..
Maar dat is verleden tijd. Ik ben tegenwoordig sterk genoeg om, als er iets niet bevalt in mijn leven, dit aan te passen. Ik wil niet meer vluchten voor mijn eigen leven. Hoe verwarrend ook soms, het is mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |