Zal wel een man zijn geweest. Die kunnen beter richten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:07 schreef DR34M3R het volgende:
Beschonken automobilist rijdt huis binnen
Wow... die kan het beter dan ik!
Nee. Ik had zelfs de avond daarvoor niets gedronkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zag het.... moest gelijk aan jou denkenalleen dat beschonken gedeelte klopte niet
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel een man zijn geweest. Die kunnen beter richten.
werkse! Wat doe je dat je op hemelvaart moet werken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:14 schreef Memento-Mori het volgende:
FIijne meet voor de meeters, ik ga eens werken
Ze werkt bij de Ikea tochquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
werkse! Wat doe je dat je op hemelvaart moet werken?
Laat het een leermoment zijn. Oprechte interesse scoort.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Shit ja waar! jij hebt opgelet!dat heeft ze wel eens verteld!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Shit ja waar! jij hebt opgelet!dat heeft ze wel eens verteld!
Snuit is ziek. Dat kun je hem niet kwalijk nemen nu.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat het een leermoment zijn. Oprechte interesse scoort.
Nee, daar heb je gelijk in. Hij doet het zichzelf aan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praat jij voor jezelf dan ook recht wat krom is? Nee toch...
Nee, hij heeft gewoon gelijk, ik had er gewoon helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Snuit is ziek. Dat kun je hem niet kwalijk nemen nu.
Wat mij vooral fascineert is dat er zoveel mensen een psychologisch waardeoordeel aan proberen te hangen. Schijnbaar heeft Joey andere beelden over wat een relatie voor hem inhoudt dan de meeste mensen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:23 schreef MNR het volgende:
Nee, daar heb je gelijk in. Hij doet het zichzelf aan.
Het siert je dan weer wel dat je geen gebruik maakt van het aangereikte excuus. Beterschap!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, hij heeft gewoon gelijk, ik had er gewoon helemaal niet aan gedacht
Dat is goed nieuws ben zelf nooit veder dan 140 gekomenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef MNR het volgende:
Hoe leuk, ik sta nu 1x in de top 10 en 1x op plaats 13 voor een huisje
Een paar weken geleden was dat nog rond de 40, 50, 60 of zelfs 70!
Is het in jouw ogen geen bedriegen als de ander denkt dat je trouw bent, terwijl je dat dus helemaal niet bent?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
<knip>
Hij kiest echter voor de oplossing om het gewoon te doen en daarover niks te vertellen. En omdat zijn vriendin niks vermoed, is er ook geen sprake van liegen en bedriegen.Hij is slimmer dan dat.
Oow wat goed, dan mag je vast gaan kijken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef MNR het volgende:
Tof! Dat gaat in rap tempo de goede kant op danquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:31 schreef MNR het volgende:
Ik geef in mijn post mijn waarneming weer, niet mijn mening.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:35 schreef DR34M3R het volgende:
Is het in jouw ogen geen bedriegen als de ander denkt dat je trouw bent, terwijl je dat dus helemaal niet bent?
Echte mannen durven hun fouten ook toe te gevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je dan weer wel dat je geen gebruik maakt van het aangereikte excuus. Beterschap!
Wat je als eerste zegt, zou heel goed kunnen. Ik blijf hangen op de laatste alinea uit de OP waarin hij schrijft dat hij die behoefte heeft om iedere keer een relatie af te breken en een nieuwe op te bouwen. Dat lijkt me zo verwarrend. Dat brengt uiteindelijk geen geluk. Daarom vroeg ik hem ook of hij daar iets aan zou willen veranderen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat mij vooral fascineert is dat er zoveel mensen een psychologisch waardeoordeel aan proberen te hangen. Schijnbaar heeft Joey andere beelden over wat een relatie voor hem inhoudt dan de meeste mensen.
Het enige wat je hem m.i. kwalijk kan nemen, is dat hij daar niet eerlijk over is tegen zijn huidige vriendin. Als je de onbedwingbare behoefte hebt om met anderen iets op te bouwen als je al een relatie hebt, dan kun je dat ook bespreekbaar maken. Dan zie je vanzelf of daar de ruimte voor is binnen je relatie. Zo niet, dan weet je ook waar je aan toe bent.
Hij kiest echter voor de oplossing om het gewoon te doen en daarover niks te vertellen. En omdat zijn vriendin niks vermoed, is er ook geen sprake van liegen en bedriegen.Hij is slimmer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |