Nee. Ik verwacht jullie gewoon allemaal in Barcelona hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan wel weer eruit toch?
Oh ik was weg!![]()
Zorg maar voor een lege kofferquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee. Ik verwacht jullie gewoon allemaal in Barcelona hoor.
Nou, een lege koffer heb ik wel hoor.quote:
Mooi, geregeld danquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, een lege koffer heb ik wel hoor.
Oke.quote:
Weer? Sliep je al dan? Dat doe je snel dan.quote:
Ik ben ook druk op zoek.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:30 schreef Ofresca het volgende:
Huisgenootjes. Maar we moeten binnenkort wel een nieuwe gaan zoeken.
Ja, voor het eerst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben ook druk op zoek.![]()
Gaat er eentje weg bij jou?
Ja heel snel evenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Weer? Sliep je al dan? Dat doe je snel dan.
Ik woon al 9 jaar zelfstandig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst.![]()
Jij woont ook op kamers dus?
Laptop in je bed?quote:
Oh okee. Dan is het nog lastiger om een huisgenoot te vinden lijkt me. Weet je al of je een man of een vrouw wilt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik woon al 9 jaar zelfstandig.. Ik heb nu een groot appartement dat ik niet alleen kan betalen nu mijn ex weer thuis gaat wonen.
Een vrouw, aangezien ik er de badkamer etc ook mee moet delen. Ik heb al wat mensen benaderd die ik ken. Als dat niks wordt zet ik een advertentie denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh okee. Dan is het nog lastiger om een huisgenoot te vinden lijkt me. Weet je al of je een man of een vrouw wilt?
Ah okee. Wel lastig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een vrouw, aangezien ik er de badkamer etc ook mee moet delen. Ik heb al wat mensen benaderd die ik ken. Als dat niks wordt zet ik een advertentie denk ik.
Ik heb een man en een vrouw. Dat was ook een bewuste keuze. En dat werkt eigenlijk super! Alhoewel de vrouw wel meer een sloddervos is dan de man.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:38 schreef Sinceria het volgende:
En jij, Ofresca? Hoeveel huisgenoten heb jij? Man of vrouw? Nog voor of nadelen aan mannen of vrouwen?
Is dat niet een beetje duur voor een meet ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee. Ik verwacht jullie gewoon allemaal in Barcelona hoor.
Nja, ik voel me overal wel op mijn plek. Verhuizen geeft ook weer heel veel gedoe, en ik zou niet weten waar ik dan heen moet (wachtlijsten overal). Dit is gewoon de beste oplossing, hoewel het wel weer wennen zal worden een deel van mijn privacy op te geven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Wel lastig.
Maar je voelt je daar dus nog wel gewoon op je plek?
Voor zo'n 100¤ kun je wel op een neer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje duur voor een meet ?
Je woont 9 jaar zelfstandig, maar kan je appartement nu niet meer betalen omdat je ex thuis gaat wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik woon al 9 jaar zelfstandig.. Ik heb nu een groot appartement dat ik niet alleen kan betalen nu mijn ex weer thuis gaat wonen.
Kan ik me wel voorstellen. Eerder wel op kamers gezeten dan? Of meteen gaan samenwonen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nja, ik voel me overal wel op mijn plek. Verhuizen geeft ook weer heel veel gedoe, en ik zou niet weten waar ik dan heen moet (wachtlijsten overal). Dit is gewoon de beste oplossing, hoewel het wel weer wennen zal worden een deel van mijn privacy op te geven.
Hey, ben jij ook nog wakker! Hoe is 't?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je woont 9 jaar zelfstandig, maar kan je appartement nu niet meer betalen omdat je ex thuis gaat wonen.
Dan heb je toch niet zelfstandig gewoond, maar samengewoond lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |