Je bent ook de enige die haptquote:
Dat wel, bij mij is dat meestal een zak chipsquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bent ook de enige die haptMaar ff iets eten s'avonds als je wil uitslapen is wel handig hoor
Ik kom nooit te vroeg !quote:
Owquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is iets mis gegaan , alle dames zijn pleiten
Niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is iets mis gegaan , alle dames zijn pleiten
Veel plezier en slaap lekker!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:45 schreef Ofresca het volgende:
Ik ga balkonzitten met mijn huisgenootjes.
Slaap fijn alvast iedereen!
Gelukkig , dacht even dat ik in de verkeerde topic zatquote:
viezerik!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Veel plezier en slaap lekker!
Ik ga ook even wat doen!
Ja, wat dacht je dan.quote:
Pas je op met die vervelende muggen , en voor straks slaaplekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:45 schreef Ofresca het volgende:
Ik ga balkonzitten met mijn huisgenootjes.
Slaap fijn alvast iedereen!
Nee, bah.quote:
Heb ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, bah.
Ik wil chipjes, maar mijn vriendinnen hebben bijna alles opgegeten.
Dat betekend: of heeeeel veeel vriendinnen op bezoek gehad, of net niet genoeg in huis gehaaldquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, bah.
Ik wil chipjes, maar mijn vriendinnen hebben bijna alles opgegeten.
Het waren er maar twee, maar ze besloten allebei afzonderlijk precies vanavond even langs te komen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef Valba het volgende:
[..]
Dat betekend: of heeeeel veeel vriendinnen op bezoek gehad, of net niet genoeg in huis gehaald
Dat vraagt om een collecte , zal alvast een giro rekening openquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het waren er maar twee, maar ze besloten allebei afzonderlijk precies vanavond even langs te komen.Toen hebben ze me arm gegeten en gedronken.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef djayzz het volgende:
Ik ga ook horizontaal!
slaap lekker mensen!
Slaap lekker , is goed idee horizontaal gaat toch net even beter dan verticaalquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef djayzz het volgende:
Ik ga ook horizontaal!
slaap lekker mensen!
Hihiquote:
Een augurk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
Maarja, ik heb liever wat anders i.p.v chips![]()
Hangt er vanaf wat je gaat doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Slaap lekker , is goed idee horizontaal gaat toch net even beter dan verticaal
Trusten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihi
Haai BoxMNR is heel moe en gaat lekker in haar bedje kruipen
![]()
![]()
Jij ook slaap lekker
Dat is mijn tekst!quote:
Slaap lekker, ik ga denk ik nog ff voor een glaas wijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef djayzz het volgende:
Ik ga ook horizontaal!
slaap lekker mensen!
Slaap zacht!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihi
![]()
![]()
Jij ook slaap lekker
Als dat zou kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat vraagt om een collecte , zal alvast een giro rekening open
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihi
![]()
![]()
Jij ook slaap lekker
2 slow !quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn tekst!
Anyway, concert was heel erg geweldig, nog eventjes uittrillen en dan zo slapen.
Opeten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee joh, moet ik daar nou mee, een knuffel
Waar ben je heen geweest?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn tekst!
Anyway, concert was heel erg geweldig, nog eventjes uittrillen en dan zo slapen.
Infadels, in de Melkweg. Om ontopic te blijven, ik zag er ook nog een ex van me. Ze heeft mij niet gezien. Voor zover ik weet. Maar beter ook.quote:
Niet voor zover ik weet.quote:
Ik heb het even ge-you-tubed. Klinkt goed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Infadels, in de Melkweg. Om ontopic te blijven, ik zag er ook nog een ex van me. Ze heeft mij niet gezien. Voor zover ik weet. Maar beter ook..
Bezoek?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zal ik zo wel even uitvoerig checken.
Ze zijn live echt zoooooo goed, echt heerlijk! Ben wel helemaal dood nu.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het even ge-you-tubed. Klinkt goed.
Nope!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah.
Het klinkt nu vast heel dubbel, maar kom jij morgen ook trouwens?
quote:
Q.!quote:
Vandaag niet echt, denk ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:33 schreef dawg het volgende:
Ook niet. Ik moet morgen vroeg op.
En mijn bier is op.
Ik moet uiterlijk 10:00u op, ik lig er nu gewoon vroeger in dan wanneer ik moet werken.quote:
Komt goed!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:37 schreef dawg het volgende:
Ik moet uiterlijk 10:00u op, ik lig er nu gewoon vroeger in dan wanneer ik moet werken.
Kun je morgen mooi inhalen dan.
En nu dus maffen.![]()
Hoe doe je dat?quote:
Ja?quote:
Slaap ze.quote:
Zit wel meer mis (A)quote:
quote:
quote:
Nou, bij mij niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:45 schreef JonKeL het volgende:
Lekker he, het is woensdag, uh inmiddels donderdag maar het is gewoon al weekend
Oh sorry het spijt mequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, bij mij niet.Ik moet vrijdag en zaterdag werken.
Doe dat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh sorry het spijt me
Nja ik geniet wel even voor 2 dan.
Snap er ook niks van of ik ben gewoon tequote:
Moeilijk uit te leggen.quote:
Ok.. Lijkt mij anders best vervelend als er zo'n venster op je scherm komtquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.Ik moest gewoon lachen in ieder geval. Maar daar was het ten slotte ook voor bedoeld.
Is niet meer dan een waarschuwingquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:05 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok.. Lijkt mij anders best vervelend als er zo'n venster op je scherm komt
Ik ga mezelf meeten in Barcelona.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaan jullie meeten in Barcelona ?
quote:
Trusten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Tijd om er mee te nokken slaap lekker allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |