Ik heb nu weekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Weeral een reisje rond Brussel gemaakt (eerst naar ziekenhuis, nu op het werk). Heel handig dat ik een abonnement heb van het werk voor het openbaar vervoer in Brussel![]()
Hoe gaat het met iedereen?
Over 5 al.quote:
Woensdagmiddag alquote:
Studenten hebben altijd weekendquote:
Nouja, in mijn weekend moet ik weer werkenquote:
Daar kies jezelf voorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, in mijn weekend moet ik weer werken![]()
Vanavond van 18 tot 21:30, morgen van 12 tot 21:30 en zondag waarschijnlijk van 12 tot 18 busrijden.. Moet waarschijnlijk vanaf Maastricht naar Den Helder en dan naar huis.. Alleen de begintijd en plaats zijn nog niet duidelijk..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar neem niet aan dat je de hele dag moet werken?
Ohh, kan je nog wel wat van het lekkere weer mee pikken dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vanavond van 18 tot 21:30, morgen van 12 tot 21:30 en zondag waarschijnlijk van 12 tot 18 busrijden.. Moet waarschijnlijk vanaf Maastricht naar Den Helder en dan naar huis.. Alleen de begintijd en plaats zijn nog niet duidelijk..
Hmz, hoor net dat ik zondag waarschijnlijk om 19:30 in Maastricht (of Sprimont, België) moet zijn.. Heb dus nog de hele dag zelfs!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohh, kan je nog wel wat van het lekkere weer mee pikken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |