SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet nog 3, maar mn fapgeschiedenis is nu leeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef OurLadyPeace het volgende:
20damn wat een lelijk mokkel heeft hij zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soort zoekt soortquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Delger het volgende:
[..]
damn wat een lelijk mokkel heeft hij zeg
Wat jij wil, en niet klagen het was nog redelijk wat knip en plakwerk ook!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:39 schreef rubbereend het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder foto's
quote:Sara Tommasi zet ook Balotelli op haar palmares
Sara Tommasi heeft haar WAG-palmares aangevuld met Manchester City-spits Mario Balotelli. Het Italiaanse model/actrice werd vorig jaar nog kussend gefotografeerd met Ronaldinho toen die nog voor AC Milan speelde. Tommasi heeft met de Zwitser Velon Behrami en Pippo Inzaghi ook nog andere voetballers op haar palmares staan.
Balotelli (20) leerde zijn landgenote Tommasi (29) kennen via zijn zus Abigail. Die laatste vertelde aan haar vriendin Sara dat zijn broer op zoek was naar een 'goeie vriendin'. 'Waarom ik niet?', dacht Sara meteen.
Ligt het aan mij of lijkt het meisje van Rafael Marquez op die foto wel heel erg op Sylvie Meis (van die andere Rafaelquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat jij wil, en niet klagen het was nog redelijk wat knip en plakwerk ook!
[ afbeelding ]
Echt dat Rooney en Crouch zijn vreemdgegaan begrijp ik nog steeds niet
... je moet tegenwoordig een account hebben voor de directlink op imageshack wat een bullshit
Ik had meteen een beeld.quote:Sara Tommasi heeft haar WAG-palmares aangevuld met Manchester City-spits Mario Balotelli. Het Italiaanse model/actrice werd vorig jaar nog kussend gefotografeerd met Ronaldinho toen die nog voor AC Milan speelde.
Op die foto wel ja, maar "onze" Sylvie is een stuk knapperquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt het meisje van Rafael Marquez op die foto wel heel erg op Sylvie Meis (van die andere Rafael)
Als je dat ziet ,ziet ze er echt niet uit. Afschuwelijk zelfs.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op die foto wel ja, maar "onze" Sylvie is een stuk knapper(Dat is mijn mening)
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1512&bih=767
LOL, inderdaad jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op die foto wel ja, maar "onze" Sylvie is een stuk knapper(Dat is mijn mening)
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1512&bih=767
Echt welquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je dat ziet ,ziet ze er echt niet uit. Afschuwelijk zelfs.
Stelletje machosquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |