quote:Valentijn in Dubai
John Terry is deze morgen vertrokken naar zijn buitenverblijf in Dubai. De aanvoerder van Chelsea reist zijn vrouw Toni Poole achterna in een poging om hun huwelijk te redden. Mevrouw Terry vertrok twee weken geleden naar het buitenland toen uitlekte dat haar man een affaire had gehad met de ex-vrouw van Wayne Bridge.
Terry kreeg vrij van zijn club en mist zaterdag het FA Cup-duel tegen Cardiff City. 'Hoofdcoach Ancelotti gunt John Terry een tijdje rust. Terry zal terug meedoen in de wedstrijd tegen de Wolves, de zaterdag erna', verduidelijkt assistent-manager Ray Wilkins op de site van de club.
quote:Vrouw thuis bij de baby, Tevez op hotel met sexy model
‘Ik zou mijn leven geven voor voetballers. Als ik een speler wil, dan word ik een godin. Ik bedek mijn lijf met chocolade en vanille zodat ze me helemaal willen opeten.’ Blijkbaar kon zelfs ‘familieman’ Tevez daar niet aan weerstaan.
Nog geen week geleden had Manchester City spits Carlos Tevez zwaar uitgehaald naar de overspelige echtgenoot John Terry. Nu blijken ze collega’s in het bedriegen van hun vrouwen.
Het Engelse voetbal kent na het bedrog van John Terry een nieuw seksschandaal. Carlos Tevez (26) werd in een Engels hotel betrapt aan de zijde van het sexy model en gewezen chearleader Marina Paesani (27). En dat terwijl vrouwlief Vanesa in Argentinië voor hun te vroeg geboren baby aan het zorgen was.
Naar aanleiding van de premier league confrontatie tussen Chelsea en Manchester City zei Tevez nog over John Terry: ‘Die man heeft geen moreel besef. In Argentinië zou zo'n verrader al lang dood geweest zijn.’ Carlos Tevez profileerde zich bovendien graag als familieman. De Argentijn gaf onlangs nog forfait voor twee matchen om zijn vrouw bij te staan nadat hun derde kind zes weken te vroeg werd geboren. ‘Mijn familie komt op de eerste plaats’, zei Tevez toen. Een uitspraak die nu niet veel meer waard is. Net op de dag dat zijn baby naar huis mocht, lag Tevez te rollebollen met Marina Paesani.
Paesani zelf beweert verslaafd te zijn aan voetballers. ‘Ik zou mijn leven geven voor voetballers. Als ik een speler wil, dan word ik een godin. Ik bedek mijn lijf met chocolade en vanille zodat ze me helemaal willen opeten.’ Blijkbaar kon zelfs ‘familieman’ Tevez daar niet aan weerstaan.
Da's een foute club in Buenos Aires of wat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze hebben elkaar leren kennen in Esperanto
Ja, daar komen types zoals jij en wezens zoals Marrinaquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:51 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Da's een foute club in Buenos Aires of wat?
Luli is een van de weinige mooie beroemde Argentijnse damesquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef reem het volgende:
Die Luli Fernández die mag ik wel. 'Presenteert' ze ook nog Area18 op Tyc?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, daar komen types zoals jij en wezens zoals Marrina
wat een neppert die onderstequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:05 schreef rubbereend het volgende:
om maar eens te kijken wat hij uitkiest
Linsey Dawn McKenzie:
[ afbeelding ]
Alicia Douvall
[ afbeelding ]
omgquote:Adriano bindt vriendin vast aan boom
De Braziliaanse voetbalster Adriano komt nog maar eens negatief in het nieuws. Na zijn drankverslaving zou de voormalige vedette van Inter Milaan nu zijn vriendin aan een boom vastgebonden en alleen achtergelaten hebben.
Maar volgens hem is zijn vriendin Joana Machado ook geen heilig boontje, want hij heeft ze pas vastgebonden nadat hij door haar met stenen bekogeld was.
Het voorval deed zich vlak na de oefeninterland van Brazilië tegen Ierland voor. De 28-jarige Adriano dook weer eens het nachtleven in en kwam ook niet opdagen voor de training. 'Zodra hij begint te drinken, kan hij niet meer stoppen', doelde Marcos Braz, de vice-voorzitter van Flamengo, op het overmatige alcoholgebruik van de met overgewicht kampende aanvaller van zijn club.
quote:Frank Lampard out zich
Zes maanden al zouden Chelsea-voetballer Frank Lampard (31) en BBC-presentatrice Christine Bleakley (31) een paar zijn, maar de twee deden altijd behoorlijk geheimzinnig over die relatie. Tot ze dinsdag samen werden gespot toen ze de BBC-studio's verlieten. Frank en Christine poseerden gewillig voor enkele fans en gaven hun romance toe.
quote:Bridge heeft date met Kim Kardashian
Wayne Bridge moet tot aan de achttiende verjaardag van zijn driejarige zoontje ruim 1,1 miljoen euro aan onderhoudsgeld ophoesten. De speler van Manchester City verloor het proces inzake onderhoudsplicht tegen zijn ex-vrouw Vanessa Perroncel. Wayne Bridge verdient ruim 360.000 euro per maand.
'Het is slechts geld, ze heeft nooit een huis of iets dergelijks geëist, maar wel genoeg geld om ervoor te zorgen dat Jaydon niets te kort komt', aldus vrienden van het Franse lingeriemodel. Perroncel kwam onlangs in het nieuws toen bleek dat ze een avontuurtje had gehad met Chelsea-speler John Terry.
Wayne Brigde is trouwens ook weer op vrijersvoeten. Bridge ontmoette enkele weken geleden Kim Kardashian (29) in een nachtclub in Miami en het klikte meteen tussen de voetballer en het ex-liefje van honkbalspeler Reggie Bush. 'Sindsdien bleven ze in contact via mail en sms en ze hebben afgesproken om elkaar terug te zien als Kim deze week naar Londen komt. Kim heeft Wayne er weer bovenop geholpen en hij kijkt er enorm naar uit om haar terug te zien', zegt een bron in de Engelse tabloid The Sun.
Kim Kardashian heeft een realityshow Keeping Up with the Kardashians en werd vooral bekend toen een seksvideo van haar opdook
Ze ziet er met makeup al niet uit, moet je voorstellen hoe ze eruit ziet zonderquote:
quote:Alena en Gianluigi Buffon lokken journalist in de val
Halfweg februari publiceerde de Turijnse krant Torino Cronaca het verhaal dat er bij Juventus ruzie was tussen de Braziliaan Amauri en doelman Gianluigi Buffon. De inzet was - wat had u gedacht? - een vrouw. In dit geval de echtgenote van Buffon: Alena Seredova. Amauri zou, volgens de krant, iets te vriendelijk geweest zijn voor mevrouw Buffon.
Gevolg: drie harde ontkenningen en drie boze mensen. 'Men wil mij verdorie laten doorgaan voor een hoer', aldus een woeste Alena.
Het trio zon op wraak en deed een beroep op een humoristisch tv-programma, dat gebruik maakt van verborgen camera's. De grote baas van de krant, Beppe Fossati, werd zogezegd uitgenodigd door mensen die informatie hadden over corruptie tijdens de Winterspelen van 2006 in Turijn.
Plots doken echter Buffon en Amauri op. Fossati rook meteen onraad en stamelde: 'Ik heb dat artikel niet geschreven.' Waarop hij verbaal hard werd aangepakt door de twee. 'U vindt het dus prettig dat mijn kinderen en die van mijn vriend Amauri onderhevig zijn aan de spot van hun klasgenootjes?'
En als toetje verscheen toen Alena, die de krantenbaas vies bekeek en hem toesnauwde: 'Ik walg van u.'
De wraak van het Juve-trio was onlangs te bewonderen op Italia 1.
quote:Adriano is lief kwijt
Het is uit tussen de Braziliaanse voetbalster Adriano en zijn vurige Joana (Machado). Echt een groot mirakel is dat uiteraard niet, want het stel rolde al meermaals ruziënd over straat. Niet zolang geleden ging Adriano met zijn maten tot in de kleine uurtjes stappen en was Joana daar zo boos over dat ze hem stenen bekogelde.
Vorige maand kwam het koppel in het nieuws omdat Adriano zijn vriendjes uit de favela's vroeg Joana vast te binden aan een boom. En alleen achter te laten.
Nu maakte de spits van Flamengo zich boos over het aanbod dat zijn liefje heeft gekregen van Playboy om naakt te poseren. De 400.000 euro die zij daarvoor kon krijgen, wilde hij prompt verdubbelen als ze het niet deed. Hoe dan ook, het kwam niet tot een vergelijk en volgens de Braziliaanse pers is de verkering verleden tijd.
deze dame dus:quote:Irina doet Ronaldo WK vergeten
Cristiano Ronaldo nam een dikke week geleden roemloos afscheid van het WK in Zuid-Afrika. In plaats van zich voor te bereiden op een WK-finale met Portugal, verblijft hij momenteel met vriendin Irina Shayk in New York. Het koppel werd er gekiekt, luierend aan een zwembad.
quote:
quote:
quote:Perroncel ontkent relatie met John Terry
Vanessa Perroncel (33) zei gisteren tijdens een talkshow op GMTV dat ze hoopt dat alles weer goed komt tussen haar en Wayne Bridge, de vader van haar vier jaar oude zoontje Jaydon. Perroncel ontkende zelfs dat ze ooit een relatie had met Jonh Terry.
Een vriend van Manchester City-speler Bridge reageerde: 'Het idee dat ze weer samen komen is belachelijk. Ze gelooft haar eigen dromen. De enige zorg van Wayne is nu zijn zoon opvoeden.'
Perroncel kwam enkele maanden geleden in het nieuws toen de tabloids bekend maakten dat ze een relatie had met John Terry, de aanvoerder van Chelsea en gewezen ploegmaat van Wayne Bridge.
quote:Pato scoort bij Miss Brazilië
Alexandre Pato (21) is geen vrijgezel meer. De Braziliaanse voetbalster van AC Milan kon Deborah Lyra strikken, miss Brazilië. Pato trouwde in mei 2009 met de actrice Stephany Brito, maar dat huwelijk liep in april dit jaar al op de klippen.
LOLquote:Op woensdag 15 september 2010 01:05 schreef rubbereend het volgende:ja dat vertelt de decaan er niet bij
Dan had Salcido best bij PSV kunnen blijven. Die nodigen de hoertjes overigens niet uit, maar gaan er zelf naar toe. Zelfs hele vrome moslims als Bakkal en Afellay.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Nou de Mexicanen nodigen dus graag hoertjes en travestieten uit
Jouw moeder is ook niet erg discreet.......quote:Op donderdag 23 september 2010 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan had Salcido best bij PSV kunnen blijven. Die nodigen de hoertjes overigens niet uit, maar gaan er zelf naar toe. Zelfs hele vrome moslims als Bakkal en Afellay.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jouw moeder is ook niet erg discreet.......
Oké.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef WenV het volgende:
ik vind ondanks dat ze niet bekend is en ondanks dat hij niet zo bekend is, dat de nieuwe vriendin van marcel meeuwis ook een leuke en vooral mooie meid is. ze heet brenda, achternaam weet ik niet. ze is ook roda girl geweest toen hij nog daar speelde. ze staat ook op de trots van het zuiden, heeft hyves en geloof facebook. en ik hoorde dat ze ook de ex vriendin van mads junker is..
Verder dan Crouch en Beckham kom ik ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:08 schreef Ayreon84 het volgende:
Nieuwste quiz van VI: http://www.vi.nl/Interact(...)nspelersvrouwen-.htm
Ik weet er niet zoveel.
Volgende week.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:17 schreef Stansfield het volgende:
Ka je nergens de antwoorden zien? Ik ben toch wel benieuwd naar sommige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |