deze was eerst en dochters horen hier niet thuisquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil met het topic over voetbalvrouwen? niet de serie
quote:Wesley Sneijder: Ik ben niet verliefd op Yolanthe
20 mei 2009, 23:21
AMSTERDAM - Wesley Sneijder geeft toe dat hij het zo nu en dan heel gezellig heeft met Yolanthe, maar van een relatie is volgens hem geen sprake.
Wesley vertelt: "Ik vind het jammer dat Yolanthe de zwarte piet krijgt in deze situatie. De relatie tussen Jan en Yolanthe was al over. Ik kan goed met haar opschieten, er is ook wel wat gebeurd, je hebt de beelden gezien."
Maar meer dan dat is het niet volgens Wesley. "Ik ben vrijgezel, en zij ook. Ik ben niet verliefd op haar. Maar we hebben een leuke vriendschap, we kunnen goed lachen en gaan wel eens samen op stap."
Hij sloot echter niet uit dat het ooit meer wordt dan alleen af en toe lachen... "Het is een mooie vrouw en niemand kan in de toekomst kijken."
Telegraaf.
Wesleyquote:
Met andere woorden: het is een leuk wipmaatjequote:
quote:Luciana Salazar is de mooiste voetbalvrouw
Luciana Salazar.
MADRID - Lionel Messi mag dan de Ballon d'Or gewonnen hebben, in de verkiezing van de Balon Rosa de Oro komt de Argentijnse balvirtuoos er niet aan te pas. Die laatste trofee beloont immers de allerknapste voetbalvrouw, en daar schiet zijn Antonella toch nog wat tekort.
Abbey Clancy.
Wie wel de hoofdprijs wegkaapte, was glamourmodel en actrice Luciana Salazar. De ex van de Chileense voetballegende Marcelo Salas gaf Abbey Clancy - beter bekend als mevrouw Crouch - het nakijken. Nereida Gallardo, de vurige ex van Cristiano Ronaldo, nam de laatste podiumplek in.
Opvallend: ook vrouwen die niets met voetballers te maken hebben, haalden de poll van de Catalaanse sportkrant 'Sport'. Modellen Nikoleta Lozanova en Mariann Fogarasy werden ten onrechte gekoppeld aan respectievelijk Dimitar Berbatov en David Beckham, maar strandden hier wel op de vierde en vijfde plaats. Ook Illary Blasi (Francesco Totti), Alessia Ventura (Filippo Inzaghi) en Ariadne Artiles (Iker Casillas) haalden de top-tien. Er stemden in totaal 290.000 lezers op de vrouwen.
quote:Walcotts WAG weigert Ferrari
Een echte WAG zal ze nooit worden, Melanie Slade. De 20-jarige studente weigerde het verjaardagscadeau dat haar vriend, Arsenal-talent Theo Walcott, voor haar kocht, aan te nemen. Ook al was dat geschenk een Ferrari California ter waarde van 155.000 euro met gepersonaliseerde nummerplaat.
Melanie liet Walcott weten dat ze meer dan tevreden is met de VW Beetle die hij voor haar 18e verjaardag kocht en dat ze de Ferrari vulgair en veel te flashy vindt.
Tegen vrienden liet ze uitschijnen dat Theo zijn geld niet moest verkwistten aan uiterlijkheden.
Crouch? what the....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |