Wat zit ik hier te doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef Netsplitter het volgende:
Je baalt gewoon dat jij die knakker niet bent die ff lekker naar die heerlijke borsten kan loeren.
wat een rommeltje op de achtergrond zeg, ze mag wel een keer opruimenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
soms kan het ook gewoon niet anders
[ afbeelding ]
Bij een plaatje te wanken, terwijl die knakker zo over haar borsten heen klaar komt.quote:
Deze post is waardeloos zonder de foto.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht! Echt irritant. Ik heb zelf trouwens ook zo een foto waar ik op sta in gala jurk incl. iemand die loopt te gluren.
Oh maar natuurlijk niet nu in je fotoboekquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht! Echt irritant. Ik heb zelf trouwens ook zo een foto waar ik op sta in gala jurk incl. iemand die loopt te gluren.
TVPquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:58 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder de foto.
Ik heb de foto niet hier. Niet dat ik hem anders wel zou plaatsen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:58 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder de foto.
Dat dusquote:
Wat heeft zij bizar grote ogen trouwens (serieus)quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke dingen doe je toch ook aan om "bekeken" te wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Chai het volgende:
Nou ja eigenlijk had ik echt bijna geen inkijk hoor. Zeker in vergelijking met anderen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Zulke dingen doe je toch ook aan om "bekeken" te worden
dan moet je niet zeiken, in een burka gebeurd zoiets nou nooit.
Gok zo dan dat jij het dichste bij stond met uitzichtquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk had ik echt bijna geen inkijk hoor. Zeker in vergelijking met anderen.
anders post je de foto even, kunnen wij vergelijken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk had ik echt bijna geen inkijk hoor. Zeker in vergelijking met anderen.
Ja de rest stond idd op dat moment verder weg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Gok zo dan dat jij het dichste bij stond met uitzicht
of dat hij jou gewoon leuker vond dan de anderen met meer inkijk.
Beide is een compliment....de vraag is zat je daarop te wachten van deze gozer
Wat is het nou mw draaikont??quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Uhhuquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef Kremers het volgende:
Gluren naar een mooie vrouw gaat vanzelfIk doe het elf natuurlijk ook, maar ik ga niet opzichting naar borsten lopen kijken. Ik kijk mooie vrouwen liever in de ogen aan
Tja, kan mij niet zo heel veel schelen dat jij me niet gelooft, ik ken je namelijk nietquote:
Echt jonge, deze prammen zijn nog groter dan haar hoofdquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
Whahaquote:
Huh??quote:
Lekkâh!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Uhhhhhh, wat zei je ook alweer???
Mensen die in een burka lopen krijgen anders wel veel bekijks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef The.Apple het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef Vetklep het volgende:
kijken is niet verboden, moeten ze maar niet zo uitdagend gekleed gaan![]()
Van sommige mensen wel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:39 schreef Deliah het volgende:
Zijn blote voeten al uitdagend?
Zoek op het forum eens naar Vrouwen die inkijk misbruiken. :pquote:
Vrouwen die hun inkijk misbruiken!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoek op het forum eens naar Vrouwen die inkijk misbruiken. :p
dat is idd ook een puik topicquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoek op het forum eens naar Vrouwen die inkijk misbruiken. :p
Jaaaaaaa DE GLUAAAH BUAAAAHH!quote:
Liep zo goed dat er een deel 2 nodig wasquote:
Whehe dan steekt zoeen dude zien pielemuisje door dat gat, omdat die naakte meisjes daar staan te douchen, maar dan komt die dikke gymlerares grijpt hem dan zoquote:
Volgens mij is het ook niet zo moeilijk om als vrouw een man te verleidenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:38 schreef 49R het volgende:
[..]
Hallooooooo zeg! Wordt er eentje wakker![]()
De meeste vrouwen zijn ware meesters in de kunst van het verleiden!
Zeg maar onmogelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:14 schreef Nobu het volgende:
Het is ook best lastig om niet even een snelle blik te werpen op zoiets.
Allemaal kuthoerrrrrrrrrrrrrrrrreuuuuuuh!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:13 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zeg maar onmogelijkEn tja, als er dan net een fotograaf voorbij komt die schiet op 1/300 van een seconde lijkt het net of je aan het staren bent
En trouwens, zoals eerder gezegd weten die vrouwen ook wel wat ze doen hoorAls ze echt dit soort aandacht niet willen zouden wel een iets meer verhullend stuk kleding dragen.
Een burka dus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:13 schreef Kremers het volgende:
En trouwens, zoals eerder gezegd weten die vrouwen ook wel wat ze doen hoorAls ze echt dit soort aandacht niet willen zouden wel een iets meer verhullend stuk kleding dragen.
Nou, nou, nou...zo kan ie wel weer jochie.....quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Allemaal kuthoerrrrrrrrrrrrrrrrreuuuuuuh!
Gast, waar moet hij anders naar kijken, is een ballenjongen hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef B.E.D het volgende:
Zo gaar he.
Van die dudes die zo overduidelijk naar een chickie zitten/staan te loeren
Ik weet het, de temperaturen lopen weer op deze dagen, de dames lopen in luchtigere kleding rond.
Maar doe dat tenminste onopvallend ofzo.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Nou ik had gister dus mooi een hoog t shirt (niet strak) aan en dat helpt dus ook geen ene flikker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef The.Apple het volgende:
[..]
je hebt kleine tieten, dus wat lul je.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik had gister dus mooi een hoog t shirt (niet strak) aan en dat helpt dus ook geen ene flikker.
Ja daarom is het ook zo onbegrijpelijk en onnodig dat iedereen als nog loopt te staren..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:06 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
je hebt kleine tieten, dus wat lul je.
Waarom heb je snel je foto in je fotoboek veranderd?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom is het ook zo onbegrijpelijk en onnodig dat iedereen als nog loopt te staren..![]()
Waarom worden mijn ogen zo zwaar als ik naar dr kop kijk en weer zo licht als een veer als ik lager kijk?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:57 schreef mafkees01 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een FAILZeker omdat er vrij weinig te zien valt
Foto is al 1 1/2 jaar oud, op zich niet veel veranderd, maar bedacht me net dat hij in bepaalde opzichten hier toch wel wat verouderd was. Dingen die toch wel redelijk veranderen in 1 1/2 jaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Waarom heb je snel je foto in je fotoboek veranderd?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |