Daar ben ik gisteren geweest en ik heb een doorverwijzinggekregen voor die vlekquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lekker fris cris , je kan btw niet gewoon naar je huis arts
Het doet geen pijn eigenlijkquote:
vind jij dat mannen en vrouwen veel van elkaar verschillen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
Oh, dat is een goede.![]()
Verschillen tussen mannen en vrouwen vind ik altijd wel een leuke.
Heb je zeker biologie gemistquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, dat is een goede.![]()
Verschillen tussen mannen en vrouwen vind ik altijd wel een leuke.
Nee, nee. Juist qua eigenschappen, pluspunten en minpunten. De hersenen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je zeker biologie gemist
gelulkkigquote:
Niet aan het stressen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren geweest en ik heb een doorverwijzinggekregen voor die vlek
[..]
Het doet geen pijn eigenlijk
leg eens uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:49 schreef djayzz het volgende:
sommige vrouwen zijn te dominant in mijn leven
Leg 's uit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:49 schreef djayzz het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:49 schreef djayzz het volgende:
Vrouwen alleen maar plus punten , manen minquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, nee. Juist qua eigenschappen, pluspunten en minpunten. De hersenen.
Vind je? Ik vind mannen juist meer pluspunten hebben dan vrouwen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vrouwen alleen maar plus punten , manen min
Evenveel pluspunten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind mannen juist meer pluspunten hebben dan vrouwen.
Dat dus!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
ach smaken verschillenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
quote:
quote:
Mijn vader en ik zijn bezig de zolder te verbouwen, en daar vond ik een klein boekje van vroeger. Het was een boekje van "het zolderclubje" opgericht door mijn zus,quote:
En hij gelijk heeft ze. Nu ben je goed opgevoed.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn vader en ik zijn bezig de zolder te verbouwen, en daar vond ik een klein boekje van vroeger. Het was een boekje van "het zolderclubje" opgericht door mijn zus,
Baas: Sarah (mijn zus heet sarah)
Regels: 1. stil zijn
2. naar sarah luisteren
3. sarah is de baas
4. niemand mag er bij komen
Dus ik was geïndoctrineerd door mijn zus
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef Ofresca het volgende:
Ik vind mannen (in het algemeen), gezelliger, minder jaloers, makkelijker te begrijpen, minder zeurderig, een heldere kijk op de wereld hebben en een beter gevoel voor humor hebben.
Voor de moedervlek of de tentamens?quote:
Beide eigenlijk. Maar het echte studeren ging vrijdag toch pas beginnen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor de moedervlek of de tentamens?
Ok, wat willen jullie van ons?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef Ofresca het volgende:
Ik vind mannen (in het algemeen), gezelliger, minder jaloers, makkelijker te begrijpen, minder zeurderig, een heldere kijk op de wereld hebben en een beter gevoel voor humor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |