Daar ben ik gisteren geweest en ik heb een doorverwijzinggekregen voor die vlekquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lekker fris cris , je kan btw niet gewoon naar je huis arts
Het doet geen pijn eigenlijkquote:
vind jij dat mannen en vrouwen veel van elkaar verschillen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
Oh, dat is een goede.![]()
Verschillen tussen mannen en vrouwen vind ik altijd wel een leuke.
Heb je zeker biologie gemistquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, dat is een goede.![]()
Verschillen tussen mannen en vrouwen vind ik altijd wel een leuke.
Nee, nee. Juist qua eigenschappen, pluspunten en minpunten. De hersenen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je zeker biologie gemist
gelulkkigquote:
Niet aan het stressen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren geweest en ik heb een doorverwijzinggekregen voor die vlek
[..]
Het doet geen pijn eigenlijk
leg eens uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:49 schreef djayzz het volgende:
sommige vrouwen zijn te dominant in mijn leven
Leg 's uit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:49 schreef djayzz het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:49 schreef djayzz het volgende:
Vrouwen alleen maar plus punten , manen minquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, nee. Juist qua eigenschappen, pluspunten en minpunten. De hersenen.
Vind je? Ik vind mannen juist meer pluspunten hebben dan vrouwen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vrouwen alleen maar plus punten , manen min
Evenveel pluspunten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind mannen juist meer pluspunten hebben dan vrouwen.
Dat dus!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
ach smaken verschillenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
quote:
quote:
Mijn vader en ik zijn bezig de zolder te verbouwen, en daar vond ik een klein boekje van vroeger. Het was een boekje van "het zolderclubje" opgericht door mijn zus,quote:
En hij gelijk heeft ze. Nu ben je goed opgevoed.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn vader en ik zijn bezig de zolder te verbouwen, en daar vond ik een klein boekje van vroeger. Het was een boekje van "het zolderclubje" opgericht door mijn zus,
Baas: Sarah (mijn zus heet sarah)
Regels: 1. stil zijn
2. naar sarah luisteren
3. sarah is de baas
4. niemand mag er bij komen
Dus ik was geïndoctrineerd door mijn zus
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef Ofresca het volgende:
Ik vind mannen (in het algemeen), gezelliger, minder jaloers, makkelijker te begrijpen, minder zeurderig, een heldere kijk op de wereld hebben en een beter gevoel voor humor hebben.
Voor de moedervlek of de tentamens?quote:
Beide eigenlijk. Maar het echte studeren ging vrijdag toch pas beginnen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor de moedervlek of de tentamens?
Ok, wat willen jullie van ons?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef Ofresca het volgende:
Ik vind mannen (in het algemeen), gezelliger, minder jaloers, makkelijker te begrijpen, minder zeurderig, een heldere kijk op de wereld hebben en een beter gevoel voor humor hebben.
Vroegahquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm djayzz.. was dat alleen vroeger, of heb je daar nog steeds last van?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor de moedervlek of de tentamens?
mag ik een wijntjequote:
Vrouwen kunnen soms zo van niets een heel drama maken en zich om alles zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
jij haalt de woorden uit m'n mond
Vrouwen moeten gewoon niet zo zeuren en moeiljk doen, dan scheelt dat een hoop.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef Ofresca het volgende:
Vrouwen kunnen soms zo van niets een heel drama maken en zich om alles zorgen gaan maken.Om vervolgens met een chagrijnig hoofd weg te stampen en iedere man achter latend van
Sorry? Ik mis iets...?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat stuurde je eigenlijk, als ik zo vrij mag zijn
Hmm... vrijdag ga ik MTO-en & dat tentamen is maandagquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Beide eigenlijk. Maar het echte studeren ging vrijdag toch pas beginnen?
Precies. Het leven is leuk. Geniet ervan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon niet zo zeuren en moeiljk doen, dan scheelt dat een hoop.
Zijn de dames hier zo briljant of heb ik alleen met domme vrouwen te maken gehadquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen soms zo van niets een heel drama maken en zich om alles zorgen gaan maken.Om vervolgens met een chagrijnig hoofd weg te stampen en iedere man achter latend van
en jah het leven is som moeilijk, ja mannen zijn soms ook onduidelijk en ja geduld hebben is moeilijk.. blabalbalblaballquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. Het leven is leuk. Geniet ervan.
Vervelend hè. Dat moment waarop je echt aan de slag moet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry? Ik mis iets...?
[..]
Hmm... vrijdag ga ik MTO-en & dat tentamen is maandagMaar goed; ik MOET nu echt wel iets gaan doen, maar ervaar nog geen stress
Moedervlek; Valt meeIk zie het wel & als hij weg moet, dan moet hij weg...
Ik dacht al;quote:
Ja inderdaad, maar aan de andere kant heb ik wel druk nodigquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vervelend hè. Dat moment waarop je echt aan de slag moet.![]()
Aah okee. Goed zo.
Mannen vind ik eigenlijk weinig onduidelijk. Alleen wij kunnen er zo'n drama van maken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en jah het leven is som moeilijk, ja mannen zijn soms ook onduidelijk en ja geduld hebben is moeilijk.. blabalbalblaball
Komt me slechts vaag bekend voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar aan de andere kant heb ik wel druk nodigAnders vertik ik het helemaal
Oh ja dat verklaart een hoop, vond het al raar vrouwen met zo´n intelegentie zijn er zeker meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht al;
Maarree ik studeer Psychologie
[..]
Ja inderdaad, maar aan de andere kant heb ik wel druk nodigAnders vertik ik het helemaal
Nou.. ik ken 1 man die best onduidelijk is die ik soms echt niet kan volgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mannen vind ik eigenlijk weinig onduidelijk. Alleen wij kunnen er zo'n drama van maken.Als ie je echt leuk vindt dan merk je het wel. En ondertussen ga je gewoon lekker je eigen weg.
Oh vertel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou.. ik ken 1 man die best onduidelijk is die ik soms echt niet kan volgen
Maargoed.. uiteindelijk zal ik ook hem gaan snappen
Je bedoeld toch niet moiquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou.. ik ken 1 man die best onduidelijk is die ik soms echt niet kan volgen
Maargoed.. uiteindelijk zal ik ook hem gaan snappen
jou ken ik nog nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bedoeld toch niet moi
poe gelukkig ben nog wel zo simpelquote:
Erg he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Komt me slechts vaag bekend voor.![]()
En je werk?
een vriend van mijquote:
Mag je erover vertellen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Erg he?Hihi.
Ja, nu moet ik pas 18e juni weer, tenzij ze eerder bellen (en dat zal wel denk ik, haha). Gister was wel heftig!
ook geen idee of dat kloptquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
poe gelukkig ben nog wel zo simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |