Lang verhaal, in het kort sommige mensen vinden het raar wel kinderen maar niet getrouwd voor het gemak vaak het woord vriendin gebruiktquote:
Is de AH XL morgen open bij jullie?quote:
Misschien een te persoonlijke vraag. Maar waarom nooit getrouwd dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lang verhaal, in het kort sommige mensen vinden het raar wel kinderen maar niet getrouwd voor het gemak vaak het woord vriendin gebruikt
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is de AH XL morgen open bij jullie?
Persoonlijke vragen, maakt niet uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Misschien een te persoonlijke vraag. Maar waarom nooit getrouwd dan?
Bij mij is ie gewoon openquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is de AH XL morgen open bij jullie?
Verdorie! Geen boodschappen danquote:
bummerquote:
Ah okee. Maar is het nu wel een beetje goed geregeld, tussen je ex en jij?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Persoonlijke vragen, maakt niet uitheb niks te verbergen mag alles weten.
Was niet de bedoeling om kinderen te nemen.
Toen hij d´r eenmaal was wel geprobeerd om er wat van te maken tegen beter weten in komt misschien omdat ik zelf uit een 1 ouder gezin kom en dat gun je geen enkel kind
Blijf daar maar in.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:51 schreef Lotusss het volgende:
Dag 3 van het weer single zijn en ik verbaas me om mijn verwerkingsproces.
Vandaag ben ik in de "die SUKKEL, hij weet niet wat hij laat gaan"-bui...![]()
Echt, WTF... sta verbaasd van mezelf.
Ach heb weinig te klagen om de week mag ik yourie een weekend wil natuurlijk liever dat hij volledig bij me is maar hoor zat horror verhalen dat ik best tevreden ben met de huidige situatiequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Maar is het nu wel een beetje goed geregeld, tussen je ex en jij?
Aah gelukkig. En met je ex zelf?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ach heb weinig te klagen om de week mag ik yourie een weekend wil natuurlijk liever dat hij volledig bij me is maar hoor zat horror verhalen dat ik best tevreden ben met de huidige situatie
Lijkt een beetje op een engels film met duitse voice over, snappen er kaar vaak nietquote:
Aah okee. Maar geen enorme ruzie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een engels film met duitse voice over, snappen er kaar vaak niet
Gelukkig niet meerquote:
quote:
Negerzoenen?? jammiequote:
Uh. In Almere geloof ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Negerzoenen?? jammie![]()
waar zijn ze die halen dan???
In de winkelquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Negerzoenen?? jammie![]()
waar zijn ze die halen dan???
Helemaal in Almere???quote:
hoooi Auto,quote:
nee... eigenlijk niet, hahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoooi Auto,
jij geen nergerzoenen aan het scoren
Heb nog niemand gezienquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, anders waren ze wel al terug geweest.
haha okee danquote:
k zit nog gewoon thuis hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb nog niemand gezienOja verrek kan alleen de namen, heb misschien wel gezien maar niet herkend
Oh sorry voor de late reactiequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig. Vooral voor je zoontje.![]()
En nu een beetje blij met je leven?
In Almere?! Tof, ben ik even blij dat ik daar vrijdag de hele avond/nacht benquote:
oh als je even belt zorg ik voor dequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In Almere?! Tof, ben ik even blij dat ik daar vrijdag de hele avond/nacht ben
Haha ik ben er wel met koffietijd, maar dan heb ik ook al afgesprokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
oh als je even belt zorg ik voor de
nee ik ga nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha okee danen hoe staat het met de meet morgen? t wordt wel lekker weer toch hoorde ik net.. ga jij ook?
Nee ik kan nietquote:
Hoe was het eigenlijk op het uitzendbureau?quote:
ja nog niks concreets, alleen maar voorstellen enzo... helaas nog geen gesprekken ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk op het uitzendbureau?
ohw ik wil ook knuffelenquote:
Hmm oke... Balen! Wat zoek je?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja nog niks concreets, alleen maar voorstellen enzo... helaas nog geen gesprekken ofzo
You should be!quote:
Tja..quote:
ja ik ben eigenlijks secretaresse maar me vorige baan (assistent projectleider) vond ik ook helemaal super, dat was veel uitdagender en veelzijdiger, dus een beetje die richting administratief/secretarieelquote:
quote:
Goed hèquote:
Wie wat waarquote:
Ik knuffel de volgende keer welquote:
Met mij?quote:
Dat is zekers een lekker stukje muziek, was er bijna live bij hadquote:
gaat?! Kom je oorspronkelijk uit West-Friesland?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:07 schreef Carooltje79 het volgende:
ik gaat lekker douchen en me bedje in
fijne avond nog singles
Ooo echt? Nee, dat wist ik niet! Tof!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met mij?Dit wist je misschien nog niet, maar ik kom jou snel knuffelen hoor
Je bent gelukkig niet nieuwsgierigquote:
Echt!quote:
En al helemaal niet bijdehand, laat staan eigenwijs.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent gelukkig niet nieuwsgierig
Ernst v/d Paschquote:
Oh in dat geval me wie en was het leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En al helemaal niet bijdehand, laat staan eigenwijs.
Nee, maar ze was naar het theater, tijdje geleden wist ik nog wel naar wie.
Leukquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ernst v/d PaschCue d'r idool, als je het zo kan noemen
quote:
en ik heb blijkbaar een tweelingzus ergens in het land rondlopen, want hij verwarde mij weer met iemand andersquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ernst v/d PaschCue d'r idool, als je het zo kan noemen
Oh ja, hem! Je hebt weer genoten?quote:
Alleen en jah natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh in dat geval me wie en was het leuk
Wanneer kom je langs?quote:
Mooi fijn dat je genoten hebtquote:
Slaap lekkerquote:
Gaat z´n gangetje wel balen 1500 zenders en geen ruk op tvquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
En hoe is het verder met de mensen hier?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Mja, het gaat wel! Ik heb net een moedervlek half opgekrabt ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet echt, maar misschien kan je er verandering in bregenquote:
Lekker fris cris , je kan btw niet gewoon naar je huis artsquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, het gaat wel! Ik heb net een moedervlek half opgekrabt ofzo![]()
Maar goed; volgende week naar de dermatoloog, dus ik ben benieuwd!
autch!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, het gaat wel! Ik heb net een moedervlek half opgekrabt ofzo![]()
Maar goed; volgende week naar de dermatoloog, dus ik ben benieuwd!
Het wordt al drukkerquote:
Straks heeeeerlijk slapenquote:
Meid dat ga ik je toch niet vertellen kan je amperquote:
Hetzelfde. Maar eerst een goed gesprek. En in wat ik vanavond eigenlijk zou gaan doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Straks heeeeerlijk slapen![]()
en hopelijk normaal dromen
en jij dan?
Een goed gesprek? met wie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hetzelfde. Maar eerst een goed gesprek. En in wat ik vanavond eigenlijk zou gaan doen.![]()
Maakt mij niet uit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een goed gesprek? met wie?
en dat is?
[Singles] Hebben geen sex!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.![]()
En wat ik zou gaan doen? Wat denk je?
Waar wil je het over hebben dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.![]()
En wat ik zou gaan doen? Wat denk je?
Oh, dat is een goede.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben dan?![]()
Slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |