Helemaal in Almere???quote:
hoooi Auto,quote:
nee... eigenlijk niet, hahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoooi Auto,
jij geen nergerzoenen aan het scoren
Heb nog niemand gezienquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, anders waren ze wel al terug geweest.
haha okee danquote:
k zit nog gewoon thuis hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb nog niemand gezienOja verrek kan alleen de namen, heb misschien wel gezien maar niet herkend
Oh sorry voor de late reactiequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig. Vooral voor je zoontje.![]()
En nu een beetje blij met je leven?
In Almere?! Tof, ben ik even blij dat ik daar vrijdag de hele avond/nacht benquote:
oh als je even belt zorg ik voor dequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In Almere?! Tof, ben ik even blij dat ik daar vrijdag de hele avond/nacht ben
Haha ik ben er wel met koffietijd, maar dan heb ik ook al afgesprokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
oh als je even belt zorg ik voor de
nee ik ga nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha okee danen hoe staat het met de meet morgen? t wordt wel lekker weer toch hoorde ik net.. ga jij ook?
Nee ik kan nietquote:
Hoe was het eigenlijk op het uitzendbureau?quote:
ja nog niks concreets, alleen maar voorstellen enzo... helaas nog geen gesprekken ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk op het uitzendbureau?
ohw ik wil ook knuffelenquote:
Hmm oke... Balen! Wat zoek je?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja nog niks concreets, alleen maar voorstellen enzo... helaas nog geen gesprekken ofzo
You should be!quote:
Tja..quote:
ja ik ben eigenlijks secretaresse maar me vorige baan (assistent projectleider) vond ik ook helemaal super, dat was veel uitdagender en veelzijdiger, dus een beetje die richting administratief/secretarieelquote:
quote:
Goed hèquote:
Wie wat waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |