uiteraardquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hebben we er vandaag allemaal zin in![]()
jij zit er dus zal je het wel weten hequote:
maar als ik hier zit, weet ik niet hoe het elders is he...quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij zit er dus zal je het wel weten he
Jij bent snel uitgebadderd !quote:
alsof je wel had zinquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef Fha het volgende:
Poging tot leren.. gaat de kat aan de haal met mijn penweg motivatie
Zin is wat anders dan motivatie bij mijquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alsof je wel had zin![]()
je kat neemt gewoon de moeilijke beslissingen voor je
en je pen verstoppen voor de katquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Zin is wat anders dan motivatie bij mijEn ja, ik was wel gemotiveerd
Nu ga ik eerst maar even wat eten en dan verder haha
och...quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hebben we er vandaag allemaal zin in![]()
indahquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef Fha het volgende:
Poging tot leren.. gaat de kat aan de haal met mijn penweg motivatie
whehehequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Hmz.. nu weet ik waarom mijn internet zo langzaaam was, dat was de WiFi van de buren ergens... Toch maar even de eigen verbinding gebruiken.. die werkt 'iets' stabieler..
Welkom in Nederland.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:29 schreef Muck het volgende:
oh shit, de winkels zijn vandaag dicht natuurlijk
Ik ben gister doodmoe op de bank geploft met de gedachte 'ik haal morgen wel brood en groenten' maar dat kan dus niet
Zo had ik bedacht wel even yoghurt en vlees te halen vandaagquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:29 schreef Muck het volgende:
oh shit, de winkels zijn vandaag dicht natuurlijk
Ik ben gister doodmoe op de bank geploft met de gedachte 'ik haal morgen wel brood en groenten' maar dat kan dus niet
ik heb godzijdank kip in de vriezer, dus kan vanavond ajam paniki makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo had ik bedacht wel even yoghurt en vlees te halen vandaag
Mjah ik heb eten voor mezelf, maar mijn vriend krijgt dus alleen aardappels met jus vandaagquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb godzijdank kip in de vriezer, dus kan vanavond ajam paniki maken
maar een salade ofzo erbij zou lekker geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |